ресон

“13-ку” чекали півтори години. Скільки можна зривати рейси?!

37 1918

Користувач Сергій із селища Благодатне обурений до краю:

 – Сьогодні півтори години прочекали з півторарічною дитиною маршрутку Нововолинськ – Благодатне, і ніяких автобусів не було.

Стояли ми в місті з 19.10 аж до 20.30. Не було рейсу на 19.35, а той автобус, що на 20.20, поїхав із запізненням.

РАДАРЕ, допоможи розібратися з безсовісними перевізниками та хамами-водіями!

Водій Желяховський Мирон кричить і хамить на будь-яке звернення до нього.

 

 

РАДАР надіслав цю критичну публікацію начальнику відділу транспорту виконкому Нововолинської міськради Ю.Коцурі, міському голові В.Сапожнікову, селищному голові О.Топорівському.

І готовий надати слово всім: пасажирам, перевізникам, чиновникам, водіям.

Що скажете?

 

Фото ілюстративні

 

  • Розкажу iншим:

Також читають

Коментуймо!

37 Коментар "“13-ку” чекали півтори години. Скільки можна зривати рейси?!"

повідомляти

Oksana
1 рік 1 місяць тому

Доброго вечора, я теж прийшла на маршрут#13 на 19:35, та його не було. На автостанції вже насобиралось до двадцяти чоловік та двоє маленьких дітей.
Люди обурюються такими діями перевізників, вже дістало. Понапихають людей цілу маршрутку, що немає як розвернутися, та при тому кричать, що їм невигідно возити.
Та скільки це вже можна терпіти, ми йдемо в Європу чи в **опу?

ігор
1 рік 1 місяць тому

тут хлопці в ато загинули і це для чинуш не на часі а тут якась маршрутка

Ульріх
1 рік 1 місяць тому

Взагалі не на часі,і ще довго буде не на часі. Треба продавлювати оту стіну, бо всякі відомі врачі мову не знаючи вважають, що коли ти загинув за Україну то не аргумент для Почесного , а для Сторонського і Байдовський не Герой.
Хватить бути сірою масою!!!

Віка
1 рік 1 місяць тому

На 7.30теж не було з селища маршруту. І так майже кожну неділю. На що дивиться іхнє начальство. Їздять як хочуть. А водії хами ще ті.

Катя
1 рік 1 місяць тому

Віка, якраз таки начальство і вирішує коли буде їхати маршрутка. Водій – це всього лиш найманий працівник, який точно не зацікавлений пропускати рейс, тому що, за кожен день має здати ”касу”. А люди не розуміючи цього, кидаються на водіїв, а потім кажуть,що вони хами. Самі б спробували цілий день від’їздити в таких умовах, тоді б щось говорили в сторону водіїв.

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

О-то!!! Уже давно добираюсь додому у вихідний день(у селище тобто)попутними машинами. Добрі люди самі пропонують підвезти, і то так чемно, з таким співчуттям! Сама стояла не раз по півтори години, а водіі казали, що я брешу, що такого бути не може, щоб автобуса не було. Розклад руху автобусів ім не указ – вони його не дотримуються. Якось уже не віриться, що якийсь порядок буде. А у тій Європі громадський транспорт ходить набагато частіше, та і сервіс там не те, що у нас…

жителька
1 рік 1 місяць тому

так цей водій буд з 21 -00 на селище .а до того часу їздив по нововолинську. питання хто мав їхати на 19-35.??? запитайте краще у керівництва хто мав їхати за графіком а не чіплятись до водія

editor
1 рік 1 місяць тому

Надіслала цю критичну публікацію міському голові Сапожнікову, селищному голові Топорівському. Відповіді опублікуємо.

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

Можете мені повірити, що ні Сторонський, ні Топорівський ситуацію не змінять. Ситуацію може змінити тільки сам перевізник і “Радар”.

editor
1 рік 1 місяць тому

То для чого вони там сидять і платню одержують? Щоб тільки папірцями на сесії міськради одне в одного кидати? Я про Сторонського і Топорівського. РАДАР за них їхніх обов’язків виконувати не буде. За Коцуру – теж.
Є цілий транспортний відділ виконкому. Є ціла комісія, яка надає дозволи на перевезення. До речі, може, ту комісію час обновити?

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

Хтось мені дизлайк поставив. Тішуся думкою, що селищний голова нам допоможе.

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

Знову дизлайк… То селищний голова не допоможе і я мала рацію????

editor
1 рік 1 місяць тому

Та не зважайте на такі дрібниці, мені їх ліплять постійно. Ну, це ж добре – читають, думають, мовчки сперечаються. Нехай ставлять, на здоров’я.

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

Ще тут писали про відео. То я думаю, що треба підняти бунт і зняти на відео і те відео – в соцмережах опублікувати.

Пасажир
1 рік 1 місяць тому

Добавлю,вчора на 16:20 теж не було маршрутки,питання для чого графік складати,щоб потім його не дотримуватись .Ще такий допис: думаю що в базарні дні коли ,ПІК БАЗАРУ водії ще й як дотримуються графіку,бо тоді «людей в три поверхи».!!!

Гість
1 рік 1 місяць тому

Та таки пора вже щось з тими перевізниками робити, бо їм той розклад до одного місця, хочуть їхати тільки коли їм вигідно

Гастроентеролог
1 рік 1 місяць тому

Не розумію одного- чому ті, хто має буси та немає роботи не використовують ситуацію?
Якщо місцевій владі та перевізникам наср…ти на людей, то люди, все у ваших руках. Організуйтесь через соцмережі. І плюйте тому горю в очі. Нехай потім перевізники за людьми самі бігають, коли не матимуть роботи.
Клин клином вишибають.)

Наталія
1 рік 1 місяць тому

100% правда!!!!!

editor
1 рік 1 місяць тому

Так а хто перевізник зірваного рейсу на 19.35?

Наталія
1 рік 1 місяць тому

А може мешканцям селища варто завітати у гості до перевізника на Жовтневому, ой забула – у Благодатному? Задати перевізнику наболілі питання, зняти спілкування на камеру і викласти відео в соцмережі? Якщо варто, то давайте організовуватися. Мені страшенно цікаво що перевізник скаже.

Анні
1 рік 1 місяць тому

Це вже не перший раз коли не можна добратися додому. На питання чому так водіі мовчать. Мало того набивають так маршрутки що не дай бог аварія, то була б біда. У нас начнуть розбиратися тільки тоді, коли станеться горе.

Наталія
1 рік 1 місяць тому

А як і будуть розбиратися – то може крайніх і не знайдуть

Наталія
1 рік 1 місяць тому

Якось людина, яка приіздила до мене, щоб допомогти, змушена була стояти на зупинці у селищі більше двох годин. Було багато людей, під вечір стало холодно, діти і дорослі померзли, всі обурювались і сердились. Страшне було неподобство.

Олександр
1 рік 1 місяць тому

Повісили графік руху автобусів, а самі їздять як хочуть…. І всі говорять шо в Європу хочуть, там такого хамства і безвідповідальності немає як в нас

Пасажир
1 рік 1 місяць тому

На сьогодні ситуація така: зранку на роботу, а добратися нема чим, не було 2 рейса!!!І ЗНОВУ ВСІ МОВЧАТЬ!!!

editor
1 рік 1 місяць тому

ви не мовчіть, я вам зараз усім тут напишу телефон начальника транспортного відділу виконкому міськради Юрія Коцури. Повідомляйте йому й на РАДАР одразу про затримку чи зрив рейсів.
Селищний голова сидить у своєму кабінеті теж нібито не для меблів. І до нього надзвонюйте.

editor
1 рік 1 місяць тому

Телефон начальника транспортного відділу виконкому Нововолинської міськради Юрія Коцури: 097 135 99 58.
Або 3 26 50.
Кабінет у виконкомі №418, на 4-му поверсі.
Телефон Сторонського А.М.: 4 12 04.
Сторонський як заступник міського голови контролює Коцуру.
Приймальня міського голови Сапожнікова В.Б.: 4 12 02.
Сапожніков контролює їх обох. 🙂

editor
1 рік 1 місяць тому

а ще у кожному автобусі є телефонний номер перевізника. Саме для скарг і пропозицій. Ви б, громадяни пасажири, переписали ці номери собі в мобільники, а ще почепили б на зупинках біля розкладу рейсів. І, тупцяючи на зупинці, телефонували б перевізнику дружненько… 🙂
Повірте, це спрацює не гірше за Коцуру!

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

Громадянам таки варто поворушитись – і чим швидше – тим краще. Я якось пропонувала щось робити, коли стояла на зупинці, але у відповідь отримала пасивність і мовчання. То, може, тому ще нічого не зроблено до цього часу, щоб змінити становище.

Олег
1 рік 1 місяць тому

Телефонував до Проня від говорить що взагалі йому невигідний маршрут, чого до нього телефонуємо не телефонуємо до інших перевізників. Те що він скоро взагалі небуде надавати транспорт.

editor
1 рік 1 місяць тому

Селищна рада може сама забезпечити частину перевезень. Щоб менше залежати від примх перевізників. І тут Сторонський із Сапожніковим мали-таки рацію на сесії, де обговорювали це питання.
Але для цього селищний голова має ворушитись. Не піаритись чи папірцями кидатись, як те хлоп’ятко, а ворушитись.

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

М—–да! Скандал на цілу Україну! Черговий перевізник оскандалився – шофер висадив дівчину з багатодітної родини з автобуса, не маючи для цього відповідних повноважень! А дівчина придбала квиток на автостанціі. Сором сором і ганьба таким перевізникам!!!

Марія
1 рік 1 місяць тому

Я б того водія висадила б так .,…щоб і йому лячно було
,як тій дівчині!!!!! Його провчити треба за ту бідолашну дитину…Ди….іли !!!!

Людмила Зіменко
1 рік 1 місяць тому

Моя рідна Україно,
Плачу ще й ридаю –
Знахабніли шоферюги до самого краю –
Взяв і висадив дівчину
Вночі серед поля.
Плачу, плачу, Україно!
Гірка наша доля.

Ксенія
1 рік 1 місяць тому
Долучуся і я до цього коментування. Скажу таке, в неділю 15.10 з Благодатного за графіком повинен був бути маршрут о 19.00 год, розрахувавши свій час йду я на цей рейс і не дійшовши до зупинки, що я бачу!? Маршрутка №13 показує мені свій “чудовий хвіст” і їде до Нововолинська, по графіку буднього дня 18.45. Прийшовши на зупинку я стала чекати, ще жевріла надія, що можливо поїхав на стоянку чи в гараж. Але ж ні, тут почав збиратися люд, всі шоковані, багато хто поспішав на 20.00 год здавати зміну. Після рейсу 19.00 , наступний мав бути аж о 20.00. Все звичайно… Читати далі »
editor
1 рік 1 місяць тому

От із селищної ради невідома особа відписала РАДАРУ:

Щодо ситуації з маршрутками. Наразі 2 автобуси на ремонті, там серйозні складнощі, і через те відучора не їздять взагалі (ФОП Стерницький В. В., Пронь О. А.), ще один перевізник не їздить вже місяць. Графік не витримується, люди не встигають на роботу, люди стоять годинами на зупинці, з малолітніми дітьми.
Начальник відділу транспорту Yury Kotsura вирішує питання і тримає на контролі, каже – Думаю, після обіду ситуація нормалізується.

editor
1 рік 1 місяць тому

До пана Коцури РАДАР так і не додзвонився ні за номером 3 26 50, ні за номером мобільника.
Зараз Юрій Васильович засідатиме на виконкомі. Ну, а пасажири вже традиційно стоятимуть годинами, виглядаючи свою тринадцятку… Чекатимуть, поки “ситуація нормалізується”. 🙁

wpDiscuz