Жваво коментують у соцмережах нашу новину “Уже 3 гривні за проїзд у маршрутці!” http://radar.in.ua/proyizd-u-marshruttsi-novovolynska-vzhe-3-gryvni-servis-bez-zmin/ 

Ніби й дрібничка – доплачувати 25 копійок, але ті   напхані автобуси   маршрутні ТАКСІ багатьом уже у печінках.

Отже…

Дуже показова розмова у найбільшій міській спільноті  “Зізнання Нововолинська”:

Бодя: Давно пора, 25 копiйок в карманi тiльки заважають.

Катерина: Хоч мороки з копійками не буде вже… та й подорожчати маршрутка мала ще більш як півроку назад, тому нічого раптового тут немає…

А сервіс… а що пані Камишникова хоче від сервісу? Щоб швейцар на дверях стояв, а в маршрутці лежала доріжка і подавали безкоштовний чай?

 

 

Тетяна:  Півроку тому вартість до 3 грн. була піднята незаконно, тому її швиденько знизили тоді. Сервіс? Можливо, щоб хоча б узимку не їхали з відкритими дверима? Можливо, щоб на голову не капало?

Іще одна “забаганка”: щоб не кричали на пасажирів, вимагаючи за свій кошт зробити заїзд до зупинки. Щоб не “сходили” з рейсу, а їздили згідно з графіком… Можу продовжити.

Наші власники маршруток ніколи не були ображені.

 

 

Олександр: Луцьк більший в три рази, маршрутки по 3.

Айлін: Про який сервіс мова, це ж громадський транспорт! У нас іще нормальні маршрутки, з дня в день їжджу – і одиничні випадки того, що описала Тетяна. А щоб на голову капало, то ніде такого не бачила, хіба, може, якісь дуже убиті сільські маршрутки, і то…

Тетяна:  Можливо, Нововолинськ для когось і село, але не для мене. Я писала про власний досвід. Маршрутками їжджу майже кожен день. Згідна, це не кожен день і не у кожній маршрутці таке. Але всі описані мною речі – правда.

Як часто ви чекаєте маршрутку рейсу 6, або 2, де їде лише вона одна після 20.00? Були випадки, що біля озера чекала маршрутку 40 хвилин, це була 9-та година вечора.

 

 

Чому в годину пік власники рейсів не випускають додаткові маршрутки, щоб не впихатись в той автобус, наче в “консерву”? Чому не пустять шкільний автобус, щоб дітям дорослі не лізли на голову, коли поспішають зайти чи вийти?

 

 

Інколи просто потрібно оглянутись, що робиться навколо, і почати щось змінювати, а не плисти за течією, – додає Тетяна.

 

РАДАР аплодує Тетяні за цікаві й відверті висловлювання!

Щодо вкрай поганого руху маршруток “2” після 20-ї години.

РАДАР нагадав про це начальнику транспортного відділу виконкому Нововолинської міськради Юрію Коцурі. Той заявив: “Не може бути”.

Тоді РАДАР чемно запропонував вийти разом на перевірку й відзняти ситуацію на зупинці десь у Шахтарському мікрорайоні. Начальник, у чиї функціональні обов’язки входить контроль руху маршрутних таксі, у відповідь тупо нахамив.

 

РАДАР надішле і цю публікацію нововолинському міському голові В.Сапожнікову.

Прочитав сам? Поділись з іншими: