Афера нововолинського “Водоканалу”?..

Згідно з законом “Про метрологію та метрологічний контроль” від 1 січня 2016 року ця комунальна служба зобов’язана безкоштовно перевіряти (демонтувати та встановлювати назад) водолічильники згідно з терміном їх експлуатації.

Що робить наш “Водоканал”? Надсилає на адресу споживача повідомлення, що потрібно до них з’явитися для написання заяви про цю послугу.

А в заяві написано, що я прошу перевірити мій лічильник і зобов’язуюсь оплатити впродовж 2 тижнів.

 

 

Але я нікого не прошу, мене все влаштовує, плачу справно кожен місяць.

Питання: вода коштує недешево, якість погана, на якій підставі нас додатково обкрадають?

Назвемо речі своїми іменами! Коли НАМ хтось буде зобов’язаний?

Розумію, що винні самі, але починаймо будувати правове суспільство, не будьмо тупим стадом!!!

Особисто я відмовилась писати заяву у “Водоканал” – пенсія маленька.

Читайте закони, не можете самі – звертайтесь до дітей!

Ірина Разборська

Нововолинськ

 

Сердитого листа читачки друкуємо без коментарів. Позицію “Водоканалу” сподіваємось почути вже завтра.

Довідково

Доблесний парламент виборців і тут намахав, бо слідом за законом “Про метрологію…” ухвалив закон “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, що набрав чинності рік тому.

А згідно з ним повірка лічильників стала платною.

Як висловлюється один наш читач, “його маму обіймаю…”  🙁

 

Прочитав сам? Поділись з іншими: