sertse

Серце, ти обійшлось у 12 тисяч…

11 1129

У Володимирі-Волинському сьогодні спалахнув фінансовий скандальчик.

Допитливий екс-депутат міськради Анатолій Сорока дошукався, що комунальне підприємство “Полігон” сплатило львівській рекламній фірмі понад 7 тис. грн. за туристичну родзинку – бутафорне серце з логотипом “Я люблю Володимир”.

При цьому весь піар “зрубали” народний депутат Ігор Гузь і його молода команда.

Анатолій Сорока обурено написав у соцмережах:

“Думаю, найдеться у цій міській раді хоч один депутат з яйцями та вияснить, як КП “Полігон” без оголошення тендеру на “туристичну родзинку Гузя” проплатило 11 жовтня 2016 року 7 056 грн. приватній львівській канторі???
Ігор прийде – порядок наведе? А може, не причом тут Гузь??? Тільки от гроші пішли з казначейського рахунку, хто ж рішав?!
Скільки ще в цьому місті рулитиме злодійська сволота???”

Анатолій Сорока наголосив, що Володимир-Волинська міська рада за виділення коштів на цю затію НЕ голосувала. А профінансували володимирські комунальники львівське приватне підприємство “Зовнішня реклама”.

За лічені години публікація обросла гнівними коментарями: ач який Гузь хитроголовий!..

 

Це було у липні. Стрічку врочисто перерізав Ігор Гузь

 

РАДАР поцікавився у нардепа Гузя, що ж то була за оборудка, про яку гудуть у соцмережах. Гузь філософськи побажав усім обуреним: “Хай їм Бог помагає”.  А трохи згодом прокоментував фінансування “родзинки” так:

“Акція “Я люблю Володимир” була ініційована Фондом Ігоря Гузя “Прибужжя” за сприяння Володимир-Волинської міської ради. Внесок міськради – більше 7 тис. грн., внесок фонду – 5 тис.грн.

 

 

На відкритті був присутній заступник міського голови Ярослав Матвійчук, який зазначив у своєму виступі, що акція готувалася спільними зусиллями. До речі, і нещодавно у Любомлі, і незабаром в Іваничах акції відбуваються за фінансування міських та селищних рад та внеску Фонду.

Окрім того, відкриття інсталяції відбувалося коштом Фонду, в тому числі й розіграш подарунків для молоді”.

РАДАР констатує: коштів Гузь і його команда вклали у цю акцію дещо менше, ніж міськрада, а от розпіарили “родзинку” на повну. Можна сказати – на всю Україну.

Ну, і самі пропіарились, не без того. Тут вони – аси. 🙂

Фото – з соцмереж

  • Розкажу iншим:

Також читають

Коментуймо!

11 Коментар "Серце, ти обійшлось у 12 тисяч…"

повідомляти

Сашко
9 місяців 16 днів тому

Так а в чому полягає скандал?

юрій
9 місяців 15 днів тому

скандал ще й в тому полягає , що цей цей логотип на око, навіть по сьогоднішнім цінам на матеріали, може коштувати 1000-1500 грн максімум, в залежності від матеріалу, який там використовувався, навіть плюс фарбування, а гроші з бюджету в декілька разів більше переведені на інший рахунок поповнюють кишені чиновників, і це можна зробити в інших містах і селищах, а в кишені можна мати кругленьку суму ( з нічого , точніше з патріотизму )

Александр
9 місяців 16 днів тому

Я ТОЖЕ ХОЧУ ЧТО БЫ В НОВОВОЛЫНСКУ СТОЯЛ ТАКОЙ МОНУМЕНТ!!!

Петро
9 місяців 15 днів тому

блін, той Гузь *************
**********************************
***********************************
Модер нагадує: тут не паркан.

ALEXANDRO
9 місяців 15 днів тому

Все вийшло класно.Гузь подав ініціативу долучилась міська рада. Всі інші ************ нічого за рік не зробили…тільки сиділи і довбали свої клавіатури…замість того, щоб самим зорганізуватись, але у них пре своє Яяяяя нажимаю тільки на клавіатуру і виводжу слово Гузь…от і все на чому закінчується ваша совкова думка…

wpDiscuz