Якщо ви плануєте відкрити свій бізнес, будь то кафе чи магазин, вам не обійтись без спеціального обладнанння: поличок, стелажів і так далі.

Торгове обладнання — це те, що полегшує клієнту процесс вибору продукту, а водночас допомагає і продавцю продемонструвати наявний асортимент, забезпечити належне зберігання товару і так далі. Тому без таких «помічників» вам просто не обійтися. А придбати торгове обладнання можна на сайті магазину ТоргОборуд. Інтернет-магазин торгового обладнання пропонує:холодильні камери та вітрини,торгові стелажі та прилавки, обладнання торгівельне, пакувальне та інше.

Різновиди торгового обладнання

Торгове обладання — це досить велика категорія устаткування, яку слід обирати залежно від типу бізнесу, продукту і так далі.

Так, є спеціальне торгове обладнання для магазинів, супермаркетів і т.д. Сюди входять різноманітні прилавки та вітрини, котрі дають змогу продемонструвати товар покупцю, так сказати, у всій красі. Перш за все, це:

  • Скляні вітрири на всю висоту магазину. Це в більшій мірі відноситься до бутіків одягу, де виставляються манекени іх зразками нових модних тенденцій і ліній одягу.
  • Холодильники із вітриною. Використовуються у продуктових магазинах, а також кафе і ресторанах для показу десертів.
  • Стеллажі, столи, полички — все це також відноситься до торгового обладнання, так як допомагає організувати простір та продемонструвати наявний товар на продаж.

Зовсім інша категорія — торгове обладнання для кафе. Тут частіше використовуються:

  • Манекени, котрі можуть бути розкидані по усьому бутіку;
  • Вішаки і стеллажі, на яких розміщується одяг для показу;
  • Столи, де частіше всього виставляється прлдукт зі знижками чи спеціальними умовами покупки;
  • Інсталяції на вітринах, коли одежа підвішується на стіну і так далі.

Купуємо обладнання: з чого почати?

Перш, ніж купити торгове обладнання, необхідно продумати, що саме вам потрібно.

1) Продивіться свій дизайн, прикиньте параметри і інші нюанси інтер‘єру — ваша задача зробити все не тільки стильно, а й зручно для покупця. Адже вузькі проходи і заставленний столами магазин явно не буде закликати клієнтів;

2) Продумайте як саме ви хочете подати свій продукт, що для цього потрібно;

3) Сплануйте і підбийте кошторис, враховуючи свої фінансові можливості;

4) Зверніться у магазин та придбайте все необхідне;

5) Встановіть обладнання, організуйте стенди та ілюстрації, розмістіть манекенів і вітрини там, де було задумано.

Прочитав сам? Поділись з іншими: