Користувач Сергій із селища Благодатне обурений до краю:
– Сьогодні півтори години прочекали з півторарічною дитиною маршрутку Нововолинськ – Благодатне, і ніяких автобусів не було.
Стояли ми в місті з 19.10 аж до 20.30. Не було рейсу на 19.35, а той автобус, що на 20.20, поїхав із запізненням.
РАДАРЕ, допоможи розібратися з безсовісними перевізниками та хамами-водіями!
Водій Желяховський Мирон кричить і хамить на будь-яке звернення до нього.
РАДАР надіслав цю критичну публікацію начальнику відділу транспорту виконкому Нововолинської міськради Ю.Коцурі, міському голові В.Сапожнікову, селищному голові О.Топорівському.
І готовий надати слово всім: пасажирам, перевізникам, чиновникам, водіям.
Що скажете?
Фото ілюстративні
Доброго вечора, я теж прийшла на маршрут#13 на 19:35, та його не було. На автостанції вже насобиралось до двадцяти чоловік та двоє маленьких дітей.
Люди обурюються такими діями перевізників, вже дістало. Понапихають людей цілу маршрутку, що немає як розвернутися, та при тому кричать, що їм невигідно возити.
Та скільки це вже можна терпіти, ми йдемо в Європу чи в **опу?
тут хлопці в ато загинули і це для чинуш не на часі а тут якась маршрутка
Взагалі не на часі,і ще довго буде не на часі. Треба продавлювати оту стіну, бо всякі відомі врачі мову не знаючи вважають, що коли ти загинув за Україну то не аргумент для Почесного , а для Сторонського і Байдовський не Герой.
Хватить бути сірою масою!!!
На 7.30теж не було з селища маршруту. І так майже кожну неділю. На що дивиться іхнє начальство. Їздять як хочуть. А водії хами ще ті.
Віка, якраз таки начальство і вирішує коли буде їхати маршрутка. Водій – це всього лиш найманий працівник, який точно не зацікавлений пропускати рейс, тому що, за кожен день має здати ”касу”. А люди не розуміючи цього, кидаються на водіїв, а потім кажуть,що вони хами. Самі б спробували цілий день від’їздити в таких умовах, тоді б щось говорили в сторону водіїв.
О-то!!! Уже давно добираюсь додому у вихідний день(у селище тобто)попутними машинами. Добрі люди самі пропонують підвезти, і то так чемно, з таким співчуттям! Сама стояла не раз по півтори години, а водіі казали, що я брешу, що такого бути не може, щоб автобуса не було. Розклад руху автобусів ім не указ – вони його не дотримуються. Якось уже не віриться, що якийсь порядок буде. А у тій Європі громадський транспорт ходить набагато частіше, та і сервіс там не те, що у нас…
так цей водій буд з 21 -00 на селище .а до того часу їздив по нововолинську. питання хто мав їхати на 19-35.??? запитайте краще у керівництва хто мав їхати за графіком а не чіплятись до водія
Надіслала цю критичну публікацію міському голові Сапожнікову, селищному голові Топорівському. Відповіді опублікуємо.
Можете мені повірити, що ні Сторонський, ні Топорівський ситуацію не змінять. Ситуацію може змінити тільки сам перевізник і “Радар”.
То для чого вони там сидять і платню одержують? Щоб тільки папірцями на сесії міськради одне в одного кидати? Я про Сторонського і Топорівського. РАДАР за них їхніх обов’язків виконувати не буде. За Коцуру – теж.
Є цілий транспортний відділ виконкому. Є ціла комісія, яка надає дозволи на перевезення. До речі, може, ту комісію час обновити?
Хтось мені дизлайк поставив. Тішуся думкою, що селищний голова нам допоможе.
Знову дизлайк… То селищний голова не допоможе і я мала рацію????
Та не зважайте на такі дрібниці, мені їх ліплять постійно. Ну, це ж добре – читають, думають, мовчки сперечаються. Нехай ставлять, на здоров’я.
Ще тут писали про відео. То я думаю, що треба підняти бунт і зняти на відео і те відео – в соцмережах опублікувати.
Добавлю,вчора на 16:20 теж не було маршрутки,питання для чого графік складати,щоб потім його не дотримуватись .Ще такий допис: думаю що в базарні дні коли ,ПІК БАЗАРУ водії ще й як дотримуються графіку,бо тоді «людей в три поверхи».!!!
Та таки пора вже щось з тими перевізниками робити, бо їм той розклад до одного місця, хочуть їхати тільки коли їм вигідно
Не розумію одного- чому ті, хто має буси та немає роботи не використовують ситуацію?
Якщо місцевій владі та перевізникам наср…ти на людей, то люди, все у ваших руках. Організуйтесь через соцмережі. І плюйте тому горю в очі. Нехай потім перевізники за людьми самі бігають, коли не матимуть роботи.
Клин клином вишибають.)
100% правда!!!!!
Так а хто перевізник зірваного рейсу на 19.35?
А може мешканцям селища варто завітати у гості до перевізника на Жовтневому, ой забула – у Благодатному? Задати перевізнику наболілі питання, зняти спілкування на камеру і викласти відео в соцмережі? Якщо варто, то давайте організовуватися. Мені страшенно цікаво що перевізник скаже.
Це вже не перший раз коли не можна добратися додому. На питання чому так водіі мовчать. Мало того набивають так маршрутки що не дай бог аварія, то була б біда. У нас начнуть розбиратися тільки тоді, коли станеться горе.
А як і будуть розбиратися – то може крайніх і не знайдуть
Якось людина, яка приіздила до мене, щоб допомогти, змушена була стояти на зупинці у селищі більше двох годин. Було багато людей, під вечір стало холодно, діти і дорослі померзли, всі обурювались і сердились. Страшне було неподобство.
Повісили графік руху автобусів, а самі їздять як хочуть…. І всі говорять шо в Європу хочуть, там такого хамства і безвідповідальності немає як в нас
На сьогодні ситуація така: зранку на роботу, а добратися нема чим, не було 2 рейса!!!І ЗНОВУ ВСІ МОВЧАТЬ!!!
ви не мовчіть, я вам зараз усім тут напишу телефон начальника транспортного відділу виконкому міськради Юрія Коцури. Повідомляйте йому й на РАДАР одразу про затримку чи зрив рейсів.
Селищний голова сидить у своєму кабінеті теж нібито не для меблів. І до нього надзвонюйте.
Телефон начальника транспортного відділу виконкому Нововолинської міськради Юрія Коцури: 097 135 99 58.
Або 3 26 50.
Кабінет у виконкомі №418, на 4-му поверсі.
Телефон Сторонського А.М.: 4 12 04.
Сторонський як заступник міського голови контролює Коцуру.
Приймальня міського голови Сапожнікова В.Б.: 4 12 02.
Сапожніков контролює їх обох. 🙂
а ще у кожному автобусі є телефонний номер перевізника. Саме для скарг і пропозицій. Ви б, громадяни пасажири, переписали ці номери собі в мобільники, а ще почепили б на зупинках біля розкладу рейсів. І, тупцяючи на зупинці, телефонували б перевізнику дружненько… 🙂
Повірте, це спрацює не гірше за Коцуру!
Громадянам таки варто поворушитись – і чим швидше – тим краще. Я якось пропонувала щось робити, коли стояла на зупинці, але у відповідь отримала пасивність і мовчання. То, може, тому ще нічого не зроблено до цього часу, щоб змінити становище.
Телефонував до Проня від говорить що взагалі йому невигідний маршрут, чого до нього телефонуємо не телефонуємо до інших перевізників. Те що він скоро взагалі небуде надавати транспорт.
Селищна рада може сама забезпечити частину перевезень. Щоб менше залежати від примх перевізників. І тут Сторонський із Сапожніковим мали-таки рацію на сесії, де обговорювали це питання.
Але для цього селищний голова має ворушитись. Не піаритись чи папірцями кидатись, як те хлоп’ятко, а ворушитись.
М—–да! Скандал на цілу Україну! Черговий перевізник оскандалився – шофер висадив дівчину з багатодітної родини з автобуса, не маючи для цього відповідних повноважень! А дівчина придбала квиток на автостанціі. Сором сором і ганьба таким перевізникам!!!
Я б того водія висадила б так .,…щоб і йому лячно було
,як тій дівчині!!!!! Його провчити треба за ту бідолашну дитину…Ди….іли !!!!
Моя рідна Україно,
Плачу ще й ридаю –
Знахабніли шоферюги до самого краю –
Взяв і висадив дівчину
Вночі серед поля.
Плачу, плачу, Україно!
Гірка наша доля.
Долучуся і я до цього коментування. Скажу таке, в неділю 15.10 з Благодатного за графіком повинен був бути маршрут о 19.00 год, розрахувавши свій час йду я на цей рейс і не дійшовши до зупинки, що я бачу!? Маршрутка №13 показує мені свій “чудовий хвіст” і їде до Нововолинська, по графіку буднього дня 18.45. Прийшовши на зупинку я стала чекати, ще жевріла надія, що можливо поїхав на стоянку чи в гараж. Але ж ні, тут почав збиратися люд, всі шоковані, багато хто поспішав на 20.00 год здавати зміну. Після рейсу 19.00 , наступний мав бути аж о 20.00. Все звичайно закінчилось добре, подзвонила до людини, яка чекала мене в Нововолинську, сказала, що тут купа людей приїжджай. Чому порушується графік не зрозуміло, і навіщо він взагалі, якщо його не дотримуються(((((
От із селищної ради невідома особа відписала РАДАРУ:
До пана Коцури РАДАР так і не додзвонився ні за номером 3 26 50, ні за номером мобільника.
Зараз Юрій Васильович засідатиме на виконкомі. Ну, а пасажири вже традиційно стоятимуть годинами, виглядаючи свою тринадцятку… Чекатимуть, поки “ситуація нормалізується”. 🙁