Спостережливий репортер Анатолій Бідзюра помітив, що у нововолинській приймальні нардепа Ігоря Гузя двері останнім часом наглухо зачинені. Вже понад тиждень!
Вивіска “Фонд Ігоря Гузя “Прибужжя” ще лишилась, але в самому офісі – жодних ознак політичного життя.
Невже переїхали? Змінили локацію, як модно казати.
Пан Бідзюра дошукався, куди ж перебралася з вулиці Нововолинської, 51 команда нардепа.
У магазин “Явір” навпроти ринку, як подейкували? Ні, але поряд із “Явором”. За рогом.
Це вулиця Зелена, 65, через дорогу від центрального ринку. Для штаб-квартири місце досить вдале.
Ринкові умови 🙂 Ринок отам за деревами
І саме за цією адресою зареєстроване приватне підприємство Олександра Михайловича Селещука “Сам-Моторс”.
Тут-таки розташована його автостоянка.
Основний вид діяльності цього ПП – допоміжне обслуговування наземного транспорту.
У пана Селещука є маршрутки, якими він доправляє садівників на дачний масив “Прикордонник”. Доправляє коштом міського бюджету. Зокрема, торік йому виділили понад 700 тисяч гривень.
Натомість інші нововолинські перевізники постійно нарікають, що мусять возити пільговиків безоплатно, що ні міська влада, ні “держава” нічого ніколи не відшкодовують.
Чому пп. Сапожніков, Сторонський і Коцура (мер, його заступник і начальник відділу транспорту виконкому Нововолинської міськради) надають такі преференції саме ПП “Сам-Моторс” зі статутним капіталом 1 тис. грн., можна тільки здогадуватись.
Статутні види діяльності ПП – виготовлення виробів із бетону, техобслуговування й ремонт автотранспорту, оптова торгівля паливом (зокрема, твердим), деревиною, будматеріалами, сантехнікою, а також надання індивідуальних послуг.
А от пасажирські перевезення у переліку видів діяльності чомусь не зазначені.
ПП діє з 2003 року. Селещук – його власник і керівник.
На автостоянці Селещука знайдеться місце і для депутатського джипа 🙂
У реєстрі судових рішень “Сам-Моторс” фігурує як відповідач за позовом ДП “Вугілля України”, у якого закупив паливо, але не сплатив понад 44 тис. грн. Суди першої та апеляційної інстанції зобов’язали підприємство Селещука сплатити-таки цю суму й відшкодувати позивачу судові витрати.
Що пов’язує Ігоря Гузя та його помічників із цим приватним підприємцем? Чому нардеп вирішив розірвати угоду з нинішнім власником приміщення на Нововолинській, 51 – підприємцем Віктором Ромашевським?
До слова, Ромашевський, як і двоє помічників нардепа в Нововолинську, є депутатом міськради. Представляє партію “Громадянська позиція”.
Може, він заломив непідйомну орендну плату порівняно з “папєредніком” – Ігорем Развіним, який здавав під офіс Гузя приміщення кафе “Болеро”?
Колись тут було “Болеро”. Потім продавали гардини. Потім сидів штаб Гузя. А тепер?
– Та ні, – здивувався пан Ромашевський запитанню РАДАРА. – Навряд чи попередньому власнику вони сплачували менше. Суму не розголошую, але вона, думаю, влаштовувала обидві сторони.
З’їхали орендарі ще 1 березня. За місяць перед тим, як і обумовлено угодою, письмово мене попередили.
Куди? Не відстежував, нецікаво.
А взагалі я купив це приміщення під дитячий спортивний центр – казав вам про це колись. От і почну його облаштовувати.
За юридичною адресою Нововолинська, 51 іще й досі зареєстроване ТзОВ “Крапко”.
Воно належить родині Развіних.
Тут причаїлося “Крапко”
Основний вид діяльності “Крапко” – допоміжне обслуговування наземного транспорту. Автостоянка, по-простому, як у Селещука. Хоча насправді автостоянка Развіних – на повороті у 15-й мікрорайон.
Але менше з тим. Цікаво, на яких умовах надав пан Селещук свій офіс команді нардепа? Хто тепер покриватиме витрати на оренду? Зменшились вони чи збільшились?
Це вже у новому офісі – під дахом Селещука 🙂
Фото з офіційної фейсбук-сторінки І.Гузя
І чи не свідчить несподівана зміна локації про зміни в місцевих політичних розкладках?
Нардеп уже натякнув, що “специфічні відносини з нововолинською владою” в нього та його команди покращилися. Тепер разом шукатимуть інвесторів для міста й урбаністичні майданчики.
А про що ж НЕГЛАСНО домовився Гузь із міським головою Сапожніковим? Яка ціна раптового потепління стосунків?
Відповіді на ці запитання можете підказати ви – читачі РАДАРА. Сподіваємось, представники нововолинської команди І.Гузя прокоментують РАДАРУ своє переселення.
Фотосюжет – Анатолій Бідзюра
Текст – Наталя Камишникова
Юлія Трофимюк: Звичайно, перебралися.
Питання з Руною лишили в повітрі ,їм тепер не заважатиме смог та сморід. А обіцянки по вирішенню проблеми так і залишилися ОБІЦЯНКАМИ!!!!
який гузь ?один піар.він так хоче допомогти шахтарям ?то хай спалить себе біля міськради і сапожнікова прихватить.
Ну, якого милого він має таке робити?.. Спокійніше, шановний шанувальнику.
А чим відрізняється Селещук від ****, ****, *** та інших мерових прихвостнів, на яких оформдяють майно, вдерибанене у громади, якими підтикують новостворені політичні сили , Навіщо нам розгадувати ребуси домовленостей брутальних брехунів ,якщо дерибан ,беззаконня, лукавство – є пріоритетом міста. …. 90-і роки тут осіли надовго ….І не просто вони тупо у нашому місті зупинилися, а стрімко розвиваються та удосконалюються у своїх брудних злодіяннях
Давайте так. Ви пишете анонімно. Тому менше прізвищ у негативному контексті, ОК?
А ребус цікавий. До того ж, усі переселенці і їхній засіб інформації мовчать. 🙂
Так депутати хіба для того, щоб боротися з корупцією або контролювати витрати міськради та сприяти поверненню державі вдерибаненого? Депутати для того, щоб” вибивати” кошти у держави, а не повертати награбоване у неї…
Ми говоримо І.Гузь, а розуміємо – В.Сапожніков. Кажемо Сапожніков – маємо на увазі Гузь. Так було завжди. А те, що між ними колись пробігла чорна кішка – від лукавого. Там завжди панували взаєморозуміння і пакт про ненапад. Жодного разу нардеп ВРУ не зачепив мера, хоча давав присягу міській громаді та українському народу вірно служити. Ніколи не бувало, щоби юний Ігор Гузь – не по роках хитрий чоловік, та й мав якісь претензій до нововолинської місцевої влади. А було за що, ох і було! І зараз є. Можу підняти мої неодноразові звернення… Зірковий час депутата триває. Угода між ним і мером діє. Корупція у Нововолинську, аж шкварчить! Державні посадові особи із числа правоохоронців та депутатів, як ВРУ так і місцевих , “нічого не помічають” . Так і далі дійте, державні люди!
Зірковий час закінчується в кого раніше,в кого пізніше….А ще можна перебігти в іншу партію-дивишся…зорі засяяли.
Додала фото з новосілля – під дахом у Селещука 🙂
Впізнаємо мерівські методи нацькування одних на інших . А сам в стороні – приходьте до ньго скаржитись…Навіть зі своїми залежними депутатами – боржниками чинити так не гнушається. Знайте продажні посіпаки своє місце і не забувайте – хто тут господарник.
А називати прізвиша депутатів під зірочками дійсно не треба. У місті їх і так як облуплених лицемірів усі знають. А для заїзджих яких-небудь нових сил або для очолення інших новостворених партій вони ой як знадобляться . В кожній корзині необхідно не по одному яйцю мера , а по де-кілька.
Юристи і підприємці, підкажіть. Якщо виду діяльності (пасажирських перевезень) немає серед статутних, чи вправі підприємство отримувати регулярно гроші з бюджету на пасажирські перевезення???
Зазвичай у Статуті передбачають чим побільше видів діяльності,навіть якщо в найближчих планах і не планують ними займатись,тому,думаю,що у Статуті фірми Селещука є пасажирські перевезення і не тільки.А тепер по суті:
Суб’єкт господарювання має право здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім тих, що заборонені законом (ч. 1 ст. 19, ст. 43, 44 Господарського кодексу). Зазначення чи незазначення окремих видів діяльності в ЄДР не впливає на можливість особи провадити усі незаборонені види діяльності. Але є два випадки, коли здійснювані види діяльності підприємству бажано включити до ЄДР. По-перше, є види господарської діяльності, що підлягають обов’язковому ліцензуванню (на сьогодні їх 32, і усі вони наведені у ст. 7 Закону від 02.03.15 р. № 222-VIII). При здійсненні таких видів діяльности підприємство має вказати їх в ЄДР, адже в іншому разі ліцензію на цей вид діяльності отримати буде проблематично. По-друге, у зв’язку з призупиненням реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до п. 201.16 Податкового кодексу існує ймовірність, що розбіжність між кодами КВЕД, наведеними у таблиці даних платника (додаток 1 до проекту наказу про затвердження Критеріїв ризиків, який оприлюднено на офіційному сайті ДФС), з даними ЄДР може призвести до того, що ДФС не врахує інформацію з такої таблиці і призупинить реєстрацію податкової накладної або розрахунку коригування. Отже, законодавство не забороняє підприємству займатися видом діяльності, який не зазначено в ЄДР, але для уникнення можливих проблем бажано внести до ЄДР види діяльності, які підлягають ліцензуванню, а також ті, що підприємство вказує в податкових накладних, якщо воно є платником ПДВ.
Подробнее по ссылке: https://uteka.ua/ua/publication/Imeet-li-pravo-predpriyatie-zanimatsya-vidom-deyatelnosti-ne-ukazannym-v-EGR
На пасажирські перевезення не потрібна ліцензія?.. Їх не потрібно зазначати в реєстрі? Вози собі людей, як дрова?
У законі сказано, що ліцензія на пасажирські перевезення потрібна.
Закон України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, ст.7:
Тому питання до міських чиновників, які фінансують “Сам-Моторс”, і до самого пана Селещука. Чи є у “Сам-Моторс” ліцензія на пасажирські перевезення? Чи зазначені пасажирські перевезення у статуті цього ПП?
У Статуті може і зазначено , можливо і запуск супутника бути – важливо інше вид діяльності згідно КВЕДу, його можна подивитися в інтернеті (це є публічна інформація) ,отож ” Сам-Моторс” Згідно КВЕДу має -“Функціонування інфраструктури автомобільного та міського транспорту” КВЕД-2005: Підклас 63.21.2 , що немає нічого спільного з перевезенням пасажирів https://www.ua-region.com.ua/32456732
Так от і я про КВЕДи. Основний у “Сам-Моторс” (як зазначено в Держреєстрі юридичних і фізичних осіб – підприємців) – допоміжне обслуговування наземного транспорту.
Інші його КВЕДи у новині перелічила під шапкою “статутні види діяльності”.
І там впритул не видно пасажирських перевезень.
І це була, схоже, головна сенсація. 🙂
Куди податкова дивиться? Куди дивиться пан Коцура? Буду рада помилитись. Але схоже, що такі шалені суми щороку виділяють із міського бюджету під пасажирські перевезення БЕЗ ліцензії та БЕЗ відповідного КВЕДу.
Панове Селещук і Коцура, прокоментуйте! Невже?..
І ЩО?До кого питання?до простої людини,яка хоче їхати і не знає що таке КВЕД чи САМ-Моторс,чи до влади,яка все це творить? Це і є корупція.
А перевезення це уже наступна тема….
“Шёл в комнату, попал в другую”, класика. Так тут вийшло з “Сам-Моторс”. Почала про Гузя і провінційну політику, а випливли дивні неув’язочки у Селещука.
А в Селещука все в ажурі. За пару місяців арендуючих борги присуджені поверне. А от в Ромашевського дійсно неувязочка — надходжень поменшало, а борги збільшуються.
Якщо не помиляюсь, раніше посажирські перевезення висіли на дружині Селещука, а зараз хто зна. В маршрутках практично відсутня інформація про перевізника.
Дорога була аренда. Зато АТБ буде ближче .
а шо, ще одне відкриють? 🙂 Може, в “Яворі”?
Переїхали то і переїхали, аби робили добре роботу. В них там так класно! Були на писанкарстві то дуже понравилось. Ще в середу певно з племінницею піду.