За багатьма показниками наше селище зовсім не Благодатне!
Розповім про одну шахрайську схему Нововолинської міської Ради.
Після того як уряд заборонив місцевим Радам регулювати тарифи на пасажирських перевезеннях, Нововолинська міськрада стала власником 13-го маршруту «Нововолинськ – Благодатне» (колись Жовтневе).
Мешкаю в селищі все життя, тож одразу помітила дивні шахрайські зміни на цьому маршруті. Проїзд від селища до зупинки “Молокозавод” почав рахуватись як проїзд до міста з оплатою 4,5 грн., а знак “Нововолинськ”, який за правилами дорожнього руху ставиться за півтора кілометра від міста, став рахуватися в’іздом у місто, хоча місто починається значно далі.
Після мого звернення на урядову гарячу лінію по захисту прав споживачів цією справою займався Антимонопольний комітет – і вартість проїзду знизили до 4-х гривень.
Мені зателефонували з Луцька і пояснили, що власником даного маршруту є Нововолинська міська Рада, а цей маршрут оформлений документально як маршрут по місту. Усі життєво важливі установи і організації знаходяться в Нововолинську, навіть лікарня і пенсійний фонд.
То, може, ми маємо платити платити за проїзд не більше, ніж нововолинці? Тобто 3 грн., а не 4 (як донедавна) й не 5 (як зараз)! Та й маршрут 13-й, певно, не довший, ніж маршрут із 6-го, 5-го мікрорайону до мікрорайону Шахтарського.
Часто доїжджаю з селища до зупинки “Молокозавод”, а проїзд і далі рахувався як в’ізд у місто із ціною 4 гривні. То я ще раз зателефонувала на урядову гарячу лінію і отримала письмову відповідь від пана Рожелюка. Там було сказано, що проїзд дешевий, а нам, мешканцям селища, добре живеться, бо проїзд до Іванич, Павлівки і т.д. значно дорожчий.
Тепер, коли вартість проїзду зросла до 5 гривень, питання залишаються відкритими: чому 5 грн., а не 3, якщо це проїзд ПО МІСТУ?
Чому на зупинці ” Молокозавод” (а це, як стверджують шофери, в’їзд до міста) зупинка зруйнована, неначе потрапила під артилерійський обстріл, а з іншого боку – недолуга дощечка-лавочка?
Чому це рахується вже містом, коли з одного боку ліс, а з другого – лісопосадка і в темну пору доби там немає освітлення? Стояти у темряві страшно!
А ще виникає таке питання: як може бути збитковим маршрут, яким користуються пасажири з Благодатного, Грибовиці, Аварійного, 5-ї шахти, Лішні, дачного масиву, молокозаводу, Будятич, Космівки, Центральної?
Щодня цим маршрутом доїжджає велика кількість людей, які платять реальні гроші, то про яку збитковість мова?
Може, поважні особи Сапожніков, Рожелюк дадуть відповідь на поставлені запитання? І, може, дасть відповідь селищний голова Топорівський? Адже ці запитання я задавала йому, коли він балотувався на посаду селищного голови.
Якщо Топорівського так вихваляють як господарника, то, може, він, нарешті вирішить усі проблемні питання із 13-м маршрутом і вартістю проїзду, а не віддаватиме мешканців селища на поталу Сапожнікову і Рожелюку?
Стежте за руками!.. Сапожніков диригує, Сторонський допомагає, Топорівський прикриває обличчя,бо хихоче. Наші газди!
Ще один цікавий момент: чому зупинка “Молокозавод” взагалі відсутня у маршрутному листі, як я це бачила у документації?
Чому з пересадкою проїзд коштує на 3 гривні дорожче, ніж без пересадки? Нововолинськ – молокозавод – 3 гривні, молокозавод – Благодатне – 5 гривень!
Для порівняння: в радянський час вартість проїзду була 5 копійок, 10 копійок, а весь маршрут був 15 копійок. У наш час дорога довшою не стала!
До якого часу нас будуть дурити і коли обрані нами слуги народу Сапожніков, Рожелюк, Топорівський будуть служити нам, людям, а не власній кишені і власному піару?
Людмила ЗІМЕНКО
селище Благодатне
Вам, як і усім нам-українцям, можна тільки співчувати. Поки при владі бариги та піарщики (копатєлі та привинчувачи качєльок та прочіх желєзяк) то ніякого добробуту не буде. Баригам все одно, що думають про них та про їхню “господарську діяльність” громадяни. Як то кажуть? Крали, крадуть та будуть красти….на жаль.
Дякую за підтримку, але суть не у співчутті, а у тому аби донести до широкого загалу інформацію про шокуючі зловживанням службовим становищем і злочинну бездіяльність “слуг народу”. А ще суть у тому, аби люди зрозуміли, що з ними так поводяться доти, доки вони дозволяють так з ними поводитись. Від таких чиновницьких дій можна і треба захищатися, адже саме від нас, простих людей залежить те, в якому світі і як ми будемо жити. Чекаю роз’яснень від посадовців.
Ніхто Вам, Людмило, пояснень не надасть і не надійтесь навіть. Відбудуться мовчанкою – мер і його команда. Це їхній улюблений і перевірений та давній, і як вбачається – злодійський спосіб уникнути відповідальності. СБУ, поліція, і прокуратура скажуть, що звернень і заяв щодо цього, не було – кругова порука. А якщо й відреагують то мляво і втомлено. Місцеві посадовці “важко” захворіють (трохи не до смерті), і беркицьнуться у реанімацію. Будуть їх там возити – здоровенних та жирних бугаїв, на інвалідських колясочках – публічно по всіх коридорах і поверхах на обстеження – щоби всі бачили, вірили і їх шкодували. Вам розповісти усно, написати письмово чи опублікувати фото? :))) Все одно не повірите. А надто у Нововолинську – вони до одного всі втечуть до “мороза” – друга, однодумця і “американця”. Це класичний спосіб, щоб уникнути тюрми.
Це все зрозуміло, але вода камінь точить. Ніс вовк, понесли й вовка. Колись будуть вони відповідати як не перед людським, то перед Божим судом.
Дивно. Як це тендер на маршрут виграла НМР? У них що там, зовсім мізки всохли? Заробляють вже від імені місцевої влади? Корупція – найчистішої води!
Неодноразово шофери на маршруті казали, що “порядки” змінились після того, як змінився власник транспортних перевезень. А один сказав таке:”БО позасідали там у міській раді пенсіонери, і ніхто їх звідти ні прибрати, ні повиносити не може”.
Свого автобуса міськрада ніби не має для пасажирських перевезень. Невже купила?? Якщо ні, то мала укласти угоду з якимось перевізником. Із ким саме?
Боюсь, що це все риторичні питання і на нитх ніхто відповіді так і не дасть
А я надіслала цю публікацію на фейсбук і Сторонському, і Громику, щоб прокоментували. Іще запит зроблю. Іноді там на запити відповідають.
До речі, вчора в селищній раді мала відбутися зустріч депутатів зі Сторонським та Коцурою саме щодо перевезень. Що вирішили? Розпитайте своїх депутатів.
А хіба вони відповідь дадуть? Мені здається, що там як у ПЕНТАГОНІ…
Схема проста. Оформили ліцензію на право перевезення, тепер за хабар роздають перевізникам право перевозити людей.
Називають це субпідрядом або ще якось.
Уявіть парадокси: ні машини, ні шофера, а мають ліцензію на перевезення,
перевізник має машину і шофера, але не має права перевозити.
Тепер перевізнику штуку (не гривень) потрібно відстібнути за право перевезень, далі пенсіонерів потрібно безкоштовно возити… і їм стає взагалі нецікаво.
Знаєте, Ви вже хоча б пенсіонерів не чіпайте, бо то найнезахищенніші. Мене завжди дивує одне питання- чому водії дозволяють їхати лише двом пенсіонерам безкоштовно, навіть, якщо автобус пустий? А якщо повний то все-одно люди поступляться місцем, яка різниця скільки пенсіонерів? омусь мені здається, що це водії такі ненависні до стареньких, от і стоять вониі в дощ, і в холод, чекаючи безкоштовного проїзду. Водії маршруток, ви теж будете старенькими, і карми ніби немає, але вона працює, будете так само принизливо чути на свою адресу: “Вилазьте, бо в мене вже є пільговики.” Розруха таки в головах.
Знала я таких пенсіонерів (вже вони повмирали), що були далеко не бідні, а все рівно чекали в лютий холод і дощ безкоштовно проіхати.
Це ніби ви Віка, город мотичкою обсапали за 5грв 1 кв метр, з цих грошей зароблених вам потрібно купу податків заплатити, мотичку заточити (до речі, право працювати на городі – також потрібно купити), та ще й просять: іди-но до пенсіонерів пообробляй безоплатно, і атошників, і інвалідів, а гроші ми тобі … колись… може… дамо.
Ви будете працювати в таких умовах?
Та ясно, що водії маршруток, то найбідніші люди. От тільки недобрий висновок напрошується з Вашого коментаря: пенсіонерам у день виходу на пенсію потрібно збирати клуночок і потихеньку до кладовища….пішки повзти, чи трохи згодом, коли Ви накажете чи дозволите?
якщо чесно, то на водії все і зійшлося.. Власник маршруту, виставив норму, яку потрібно здати шоферу в день, щоб покрити хабар річний і витрати на обслуговування маршруту та прибуток, різниця між нормою і валовою виручкою і є зарплата шофера.
Шофер з неї платить пальне та ремонт авто.
Тому шофера злі на всіх пільговиків та пенсіонерів. Робота не позаздриш – відповідальності по саме не хочу, та з людьми не все просто..
” пенсіонерам у день виходу на пенсію потихеньку до кладовища”
– просто не голосувати з року в рік за Сапожникова, рецепт простий.
Пільг немає, є лише безкоштовній маршрут для пільговиків
Що він не може пустити рейс лише для пільговиків, за рахунок міста? Чи лише перед виборами йому віра не забороняє?
Згодна з Вами, у питанні, щоб ті ж пенсіонери, нарешті второпали, що голосуючи за Сапожнікова раз у раз, жити краще у місті не стає. Та й позбулися вже нарешті цієї шкідливої звички- голосувати за незмінного і незмінюючого нічого на краще.
А про водіїв… ми, ті, хто у маршрутках змушений їздити, такі самі злидарі та облуплені до гола владою, як і водії цих маршруток, тому не варто злитись на людей, то нічого не змінить, навпаки, тільки нерви зіпсує.
Взагалі з маршрутами має бути все по-чесному.
Відкритий конкурс, жорстокі умови з двох сторін.
Немає дотацій на пільговиків – немає перевезень пільговиків.
Але і маршрутка не повинна бути “собачою будкою” із шоферо-механіко-кондуктором.
А то в нас, як завжди, одні роблять вигляд що платять дотації, а другі роблять вигляд, що возять пільговиків. А ми мучаємся, зате сапожнікові піаряться перед виборами, та й гроші косять із бюджету та з перевізників
Во-во! Сидять шофери за кермом якісь потухші,навіть не пригнічені. АНТИМОНОПОЛЬНЙ комітет їх не взяв, то було б добре, якби цією справою зацікавились журналісти із “СТОП КОРУПЦІЇ”. Провели б журналістське розслідування, показали б по телебаченню.
Повзти, Віка, як ви пишете, повинні не тільки пенсіонери, а і шахтарі, яким не виплачують зарплату, наймані працівники, яким замість договореної суми дають тільки частину, якщо взагалі дають, безробітні, бо ніяк не можуть знайти пристойноі роботи, або взагалі знайти, та, мабуть, і усі хворі, яким не вистачає грошей на ліки і на лікування і необхідне харчування… Так багато є категорій людей, яким треба, як ви кажете, повзти!… А ще плюс до цього всього усілякі шахрайства посадовці прокручують, аби витиснути з протого люду останні гроші. Так що про кладовище це ви даремно написали.
Людмило, Ви уважно прочитайте, те що я написала, і головне, на який коментар я відповіла. Я не чиновник, не краду, не обдумую схем шахрайств, тим більше не збираюсь відправляти когось на цвинтар.
А я уважно прочитала, в злодійстві вас не звинувачую, чиновником вас не називала. Натомість написала зауваженя, що не лише пенсіонери найнезахищеніші, є і інші бідові люди. Ви 13-м маршрутом не користуєтесь, часом? Якщо ні – то мені вам сказати більше нічого.
От цікаво, хто ж менї “мінус” поставив? Може, ті громадяни, які опинились у скрутному становищі? Так вони, здебільшого, інтернету не мають. Хо ж то вирішив розписатися за переважну більшість простого люду? Може,посадовці?
Пані Людмило! Не переймайтеся так. Це працюють люди спеціально навчені і приставлені до мене, Васта інших міських іншодумців і опозиціонерів до міського владного режиму “сапогізму\рожелюківщини”, за гроші – 30 іудиних динаріїв.
Розумію. Тільки від іхньоі “роботи” мені вже не раз було гидко.
Миколайович, то я поставила “мінус”, маю свою думку на рахунок того коментаря. Ви вже не шукайте усюди іуд.))) Та й 30 срібняків я точно за це не отримувала.))
Хтож дасть ліцензію коли немає транспорту? Ти писець фантазьор шо писець.
Фантазьор ти Вадімка, а ми живемо в укр реаліях.
“зателефонували з Луцька і пояснили, що власником даного маршруту є Нововолинська міська Рада,”
Нововолинська міська Рада – має АТП , має свій автопарк, має своїх шоферів ?
Вадімка, чи я щось путаю, в тендерах на жирні маршрути завжди АТП було переможцем, а потім….
продавало свої маршрути приватним перевізникам . які виграти тендер ні як не могли
Тепер мабуть цю схему вусатий нень використовує….
Коли я пояснювала ситуацію по телефону, то мені відповіли, що це монопольне право на перевезення даним маршрутом. Мені здається, що і їжаку зрозуміло, що там, де монополія, там і безліч можливостей для прокручування якихось схем. Недаремно американці заборонили дитячу гру “Монополія”.
Ще донедавна, разом із водієм, МР свого автобуса мала. Вже приватизували? Вони ним возили дітей правоохоронців та інших високих і “потрібних” людей до Німеччини відпочивати. Вікторе Борисовичу, пане-товаришу мер! Ну скажіть, що це все неправда. А я вам списки діток та учителів, із деяких шкіл міста, котрі були у них наглядачами і вихователями, надам. За декілька років. Добрі люди передали і просвітили. Скажіть, а цього літа повезете? То я прийду і побажаю щасливої дороги. І вам теж. Тільки більше до Нововолинська не повертайтесь. 🙂
може, й не приватизували. та навряд чи той автобус ходить за маршрутом №13. Панове Громик і Сторонський, поясніть! І щодо тендерних послуг, і щодо міськрадівського автобуса, і щодо протяжності маршрутів, і щодо тарифів на №13 та відстані до зупинки “Молокозавод” .
Від селища до зупинки “Молокозавод” десь кілометрів 9. Це аж ніяк не весь маршрут. Тоді чому пасажири мають платити за весь проізд, коли далі вони не ідуть? Проста арифметика – в раданський час було 10 копійок, а далі ще плюс 5 копійок. Всього – 15.
взагалі-то цим питанням мали б найбільше перейматися селищні депутати на чолі з головою та секретарем ради. Та чогось мовчать.
Попросила Олександра Громика (заступника нововолинського міського голови) прокоментувати цей допис Людмили Зіменко. Відповів:. Пробачте, але на таку статтю навіть не хочеться нічого коментувати. Для початку потрібно вияснити всі факти, а потім вже звертатися за коментарями. Скажу одне – тарифи повинні бути витримані перевізниками, які прийняті рішенням виконкому, яке погоджене АМКУ, у разі недотримання – скарга у відділ транспорту і зв’язку виконкому або в правоохоронні органи.
Я про О. Громика був кращої думки. А тепер бачу, що він теж вже напився “сапожніковської” юшки. Ну, тим гірше для нього.
Я пану Громику відповіла так:
Чи вам хочеться коментувати, чи не хочеться, а це дослівна думка одного з виборців.
1. Людина зверталася зі скаргами, має відповіді з виконкому, зрушень жодних.
2. Зупинка”Молокозавод” у жалюгідному стані.
3. У маршрутних листах вона чомусь відсутня.
4. Вартість проїзду з селища до молокозаводу і далі викликає чимало питань. Є що коментувати.
5. Межа міста невідомо де (в’їзд до міста). І це все цікавить тисячі людей.
Тарифи (зокрема, до зупинки “Молокозавод”) затверджує виконком, як слушно пише пан Громик. Отже, всі питання щодо вартості тарифів – туди. Хай пояснять, чому до молокозаводу на маршруті В МЕЖАХ МІСТА деруть так дорого.
Іжджу даним маршрутом не в час “пік”. Автобус забитий. Потихеньку люди сходять по дорозі на різних зупинках. Не бачила, щоб до Благодатного автобус доїжджав порожній. Завжди є пасажири, які стоять, бо місць для сидіння бракує. А ціна ж однакова – чи ти сидиш, чи стоіш у автобусі на одній нозі, бо іншу поставити ніде.
Тоді нехай Топорівський вирішує про додаткові маршрути на селище.
Запитайте в бувшого голови по транспорту, при ньому вроді не було проблем з 13.
Супрунюк Андрій Леонтійович 0673345077
Нововолинському міському голові В.Сапожнікову
Секретарю Нововолинської міської ради, заступнику міського голови А.Сторонському
Начальнику управління транспорту Ю.Коцурі
Запит на публічну інформацію
Згідно з законом “Про доступ до публічної інформації” прошу поінформувати:
1. Якою є протяжність маршруту №13 “Нововолинськ – Благодатне”?
2. Якою є відстань на цьому маршруті від Благодатного до зупинки “Молокозавод”?
3. Скільки мають сплачувати пасажири за проїзд із Благодатного до зупинки “Молокозавод”?
4. Чому в маршрутних листках водіїв на маршруті №13 ця зупинка відсутня?
5. На якій відстані від межі міста розташований знак “Нововолинськ” на іваничівській трасі?
6. Чи справді Нововолинська міська рада виграла тендер на перевезення за маршрутом №13? Якщо так, то коли й на яких умовах?
7. Чи має Нововолинська міська рада власні автобуси для пасажирських перевезень? Якщо так, то чи надає їх для перевезень за маршрутом №13?
8. Які перевізники, на яких підставах та умовах обслуговують населення на маршруті №13?
9. Якою є протяжність маршрутів №2 і №6 у Нововолинську?
Прошу також надати всі рішення виконкому Нововолинської міськради за 2010-2017 рр., якими затверджено тарифи на маршруті №13.
Наталя Камишникова
Ще надішлю меру цю критичну публікацію для офіційного реагування. Може, міський і селищний голова разом ту жалюгідну зупинку причепурять. На толоці. А секретар міськради з начальником управління транспорту лавочку нову встановлять. 🙂
Якщо там немає гойдалок від Гузя і їх не треба кріпити на камеру, то тоді це не до Топорівського.
знову напишуть таке що прийдеться в суд подавати
Пана Сапожнікова судять за корупцію, а на суд він не з’явився. Як добре притиснуть, то стане важкохворим, ляже в лікарню, сяде в інвалідний візок, пропишеться в реанімаційному відділенні, втече за кордон. Буде так, як писав пан Бідзюра. Сапожніков не буде відповідати на письмові запити, бо,навіть, на суд не з’явився. Оце і є наші українські реаліі.
Як написав пан Бідзюра -підіб’ємо підсумки: шахрайські розрахунки на даному маршруті все-таки є. Як казали деякі пасажири на зупинці, потрібно організувати незалежну транспортну організцію по перевезенню пасажирів на даному маршруті, аби позбавити Міську Раду монопольного права на перевезення пасажирів даним маршрутом і створити справедливу конкуренцію теперішнім власникам маршруту. Шофери зі стажем і бажанням незалежно працювати поміркуйте над цією пропозицією. Без якихось ефективних заходів корабель під назвою БЛАГОДАТНЕ піде на дно, як Титанік (в сенсі траспортних пасажирських перевезень, звичайно).
Ви подумайте що пишите.Якщо молокозавод це місто тоді проїзд з Благодатного має бути 5 грн.Ви того хочите.Якщо шось піднімати перше подумайте.А взагалі Луцькі розцінки спитайте в Луцького автобуса.Лучше не ципляйте тієї теми.В зимку їздили дуже погано а зараз наладилося.Збори Топоривський оголосив а сам не прийшов.Був Коцура і перевізники.Я задоволений перевезенням.Забули як в багажниках їздили або поки по сідушках набере.Пані Людмила спічки коштували 1 коп а проїзд був 10пачок а зараз спічки 50коп проїзд 10 пачок.
Я пишу, що молокозавод не є містом, це однозначно, і ніколи містом не був. Як їздили я добре знаю, бо все життя їздила до міста на роботу і не тільки. Про багажники – це Ви загнули. Знизити вартість проізду з селища до молокозавода потрібно, бо за всю історію цього маршруту тільки теперішні власники так вартість порахували. А стосовно Луцька, не знаю, що саме Ви мали на увазі, якщо проізд по місту, то Луцьк значно більший за Нововолинськ, так і люди казали, навіть по-телебаченню, тільки хто тих людей слухає? Розумію, що пальне не дешеве, та і технічне обслуговування теж, плюс зарплата водіям і прибуток власникам. Але частина маршруту не може коштувати стільки, як весь маршрут. Та і з пересадкою вартість проізду дорожча ніж без пересадки. А чому мені цієї теми не чіпати? Я є споживачем, згідно законів Украіни, плачу своі гроші, а мене дурять, я вважаю. За радянського часу такого не було, Ви ж про сірники пам’ятаєте? То згадайте і розцінки:10 копійок + 5 копійок =15 копійок. А тепер що? Я у своіх коментарях все пояснила.
Ну, чому ж, пані Людмило? У мене є офіційний документ із Луцька де нашого міського голову звинувачують у завданні збитків державі Україна у особливо великих розмірах – 1 401 000 грн. І там теж вказується, що район молокозаводу по вул. Іваничівське шосе не є у межах Нововолинська. А вже у другому документі за підписом тодішнього обласного прокурора Волині О.Франтовського (який пізніше виявився сєпарюгою і хабарником), говориться, що мапа розмежувань не впорядкована. :))) Можу опублікувати, якщо громада проситиме.
Опублікуйте, не знаю,як громада, а я хочу знати.
З радянських часів відомо, що від автостанції, до селища всього 8км…
Справді? Треба це взяти до уваги
Це не правда 12.5км
Взагалі -то , як мені відомо, то кілометрів 12, та і найомий шофер так казав.
ПРОТЯЖНІСТЬ МАРШРУТУ 13КМ. ПРОЇЗД В ЛУЦЬКОМУ 7.80ГРИВНІ А В ЗАБОЛОТЦІ 8.00ГРИВНІ ДО ВОЛОДИМИРА ВОЛИНСЬКОГО 18КМ ПРОЇЗД 12ГРИВНІВ.ЛЮДЯМ ВГОДИТИ НЕМОЖЛИВО.
Ви мій допис уважно читали? Цей маршрут оформлений, як маршрут по місту (як 2-й, 6-й). Вся адміністрація, лікарня і т. д. знаходяться в місті Нововолинську, то до чого тоді “людям не догодиш”, коли дійсність не відповідає документаціі? Та і з Нововолинська до поворота 6-ї шахти, де стоіть знак ” Благодатне” проізд коштує 4гривні, тоді чому до “Молокозавода” всі 5 гривень? Не плутайте людей, перегляньте тарифи, бо я у прокуратуру заявлю.
отримала відповідь із виконкому на свій запит щодо 13-го маршруту. Вранці буде на РАДАРІ.
Якшо такий маршрут як 2 чи 6 тоді одну чи три зупинки одно і так сама ціна.
Що автор пропонує ? Перенести останню зупинку ближче до вул Центральної і люди, які живуть на провулку Березовому та мають прописку міста Нововолинськ – будуть платити як ті що живуть за його межами, бо там темно і зупинка зруйнована???
Класно: узаконити бардак і бардак вже не бардак…
Бардак – це коли без сенсу, а тут неозброєним оком видно шахрайство (тобто з умислом несправедливої наживи).
Тендер був бажаючих небуло.
А, може, про тендер ніхто не знав?
Для спрведливого рішення треба розглянути ситуацію в комплексі -селище за багатьма показниками є частиною міста, так як Космівка є частиною Будятич. Щось на зразок мікрорайону. Палац Культури відноситься до Нововолинська, дитячий садок теж. Власником 13-го маршруту є міська Рада. Без транспортного сполучпння ми будемо відрізані від усіх необхідних структур. Це добре розуміє керівництво міста, тому і диктує свої умови. Отже схоже на те, що селище є не просто заручником, а, навіть, колонією міста Нововолинська в певному сенсі. Топорівський, думаю, нічого не вирішує, тому він і не прийшов, тому він промовчав, коли я задавапа йому запитання.
Так поводячись із нашим селищем, посадовці позбавляють його мешканців певних можливостей – що втрачають люди одразу сказати важко. А ця плутанина з розцінками на проізд ще раз це підтверджує . я думаю, що основним доказом статусу мікрорайону нашого селища є те, що 13-й маршрут є маршрут по місту, а не приміський чи міжміський. Ось така складна ситуація.
! Минув рік…