За багатьма показниками наше селище зовсім не Благодатне!

Розповім про одну шахрайську схему Нововолинської міської Ради.

Після того як уряд заборонив місцевим Радам регулювати тарифи на пасажирських перевезеннях, Нововолинська міськрада стала власником 13-го маршруту «Нововолинськ – Благодатне» (колись Жовтневе).

Мешкаю в селищі все життя, тож одразу помітила дивні шахрайські зміни на цьому маршруті. Проїзд від селища до зупинки “Молокозавод” почав рахуватись як проїзд до міста з оплатою 4,5 грн., а знак “Нововолинськ”, який за правилами дорожнього руху ставиться за півтора кілометра від міста, став рахуватися в’іздом у місто, хоча місто починається значно далі.

Після мого звернення на урядову гарячу лінію по захисту прав споживачів цією справою займався Антимонопольний комітет – і вартість проїзду знизили до 4-х гривень.

 

 

Мені зателефонували з Луцька і пояснили, що власником даного маршруту є Нововолинська міська Рада, а цей маршрут оформлений документально як маршрут по місту. Усі життєво важливі установи і організації знаходяться в Нововолинську, навіть лікарня і пенсійний фонд.

То, може, ми маємо платити платити за проїзд не більше, ніж нововолинці? Тобто 3 грн., а не 4 (як донедавна) й не 5 (як зараз)! Та й маршрут 13-й, певно,  не довший, ніж маршрут із 6-го, 5-го мікрорайону до мікрорайону Шахтарського.

Часто доїжджаю з селища до зупинки “Молокозавод”, а проїзд і далі рахувався як в’ізд у місто із ціною 4 гривні. То я ще раз зателефонувала на урядову гарячу лінію і отримала письмову відповідь від пана Рожелюка. Там було сказано, що проїзд дешевий, а нам, мешканцям селища, добре живеться, бо проїзд до Іванич, Павлівки і т.д. значно дорожчий.

Тепер, коли вартість проїзду зросла до 5 гривень, питання залишаються відкритими: чому 5 грн., а не 3, якщо це проїзд ПО МІСТУ?

Чому на зупинці ” Молокозавод” (а це, як стверджують шофери, в’їзд до міста) зупинка зруйнована, неначе потрапила під артилерійський обстріл, а з іншого боку – недолуга дощечка-лавочка?

 

 

Чому це рахується вже містом, коли з одного боку ліс, а з другого – лісопосадка і в темну пору доби там немає освітлення? Стояти у темряві страшно!

А ще виникає таке питання: як може бути збитковим маршрут, яким користуються пасажири з Благодатного, Грибовиці, Аварійного, 5-ї шахти, Лішні, дачного масиву, молокозаводу, Будятич, Космівки, Центральної?

Щодня цим маршрутом доїжджає велика кількість людей, які платять реальні гроші, то про яку збитковість мова?

Може, поважні особи Сапожніков, Рожелюк дадуть відповідь на поставлені запитання? І, може, дасть відповідь селищний голова Топорівський? Адже ці запитання я задавала йому, коли він балотувався на посаду селищного голови.

Якщо Топорівського так вихваляють як господарника, то, може, він, нарешті вирішить усі проблемні питання із 13-м маршрутом і вартістю проїзду, а не віддаватиме мешканців селища на поталу Сапожнікову і Рожелюку?

 

Стежте за руками!..  Сапожніков диригує, Сторонський допомагає, Топорівський прикриває обличчя,бо хихоче. Наші газди!

 

Ще один цікавий момент: чому зупинка “Молокозавод” взагалі відсутня у маршрутному листі, як я це бачила у документації?

Чому з пересадкою проїзд коштує на 3 гривні дорожче, ніж без пересадки? Нововолинськ – молокозавод – 3 гривні, молокозавод – Благодатне – 5 гривень!

Для порівняння: в радянський час вартість проїзду була 5 копійок, 10 копійок, а весь маршрут був 15 копійок. У наш час дорога довшою не стала!

До якого часу нас будуть дурити і коли обрані нами слуги народу Сапожніков, Рожелюк, Топорівський будуть служити нам, людям, а не власній кишені і власному піару?

Людмила ЗІМЕНКО

селище Благодатне

Прочитав сам? Поділись з іншими: