Про шахрайські схеми на маршруті №13 розповіла наша читачка Людмила Зіменко з селища Благодатне.
Особливо її обурює вартість проїзду з селища до зупинки “Молокозавод”.
Обурює не лише її – багатьох мешканців Благодатного й Нововолинська.
РАДАР звернувся по офіційну відповідь у міську раду.
Нововолинському міському голові В.Сапожнікову
Секретарю Нововолинської міської ради, заступнику міського голови А.Сторонському
Начальнику управління транспорту Ю.Коцурі
Запит на публічну інформацію
Згідно з законом “Про доступ до публічної інформації” прошу поінформувати:
1. Якою є протяжність маршруту №13 “Нововолинськ – Благодатне”?
2. Якою є відстань на цьому маршруті від Благодатного до зупинки “Молокозавод”?
3. Скільки мають сплачувати пасажири за проїзд із Благодатного до зупинки “Молокозавод”?
4. Чому в маршрутних листках водіїв на маршруті №13 ця зупинка відсутня?
5. На якій відстані від межі міста розташований знак “Нововолинськ” на іваничівській трасі?
6. Чи справді Нововолинська міська рада виграла тендер на перевезення за маршрутом №13? Якщо так, то коли й на яких умовах?
7. Чи має Нововолинська міська рада власні автобуси для пасажирських перевезень? Якщо так, то чи надає їх для перевезень за маршрутом №13?
8. Які перевізники, на яких підставах та умовах обслуговують населення на маршруті №13?
9. Якою є протяжність маршрутів №2 і №6 у Нововолинську?
Прошу також надати всі рішення виконкому Нововолинської міськради за 2010-2017 рр., якими затверджено тарифи на маршруті №13.
Наталя Камишникова
Відповідь не забарилася.
Ну, а тепер найцікавіше – тарифи. Вони наведені тут:
ДОДАТОК до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради № 104 від 20 квітня 2017 року
Тарифи на проїзд в режимах звичайному та маршрутному таксі
по маршруту № 4а (6-ий М-н -Пожежна площа – дачний масив Прикордонник ч/з Шахтарський М-н)
6-й Мікрорайон
3,00 Пожежна площа
4,00 3,00 с. Стара Лішня
5,00 4,00 3,00 пов. Шахта №9
6,00 5,00 3,00 3,00 с. Литовеж
6,00 5,00 3,00 3,00 3,00 дачний масив «Прикордонник»
по маршруту № 13 (АС Нововолинська – смт. Благодатне)
АС Нововолинськ
3,00 Пожежна площа
3,50 3,50 с. Нова Лішня
3,50 3,50 3,00 Шахта №5
4,00 4,00 3,00 3,00 с. Грибовиця
4,00 4,00 3,00 3,00 3,00 пов. Шахта №6
5,00 5,00 3,00 3,00 3,00 3,00 селище Благодатне
по маршруту № 14 (5-ий Мікрорайон – шахта №9)
5-й Мікрорайон
3,00 Пожежна площа
3,00 3,00 с. Стара Лішня
5,00 4,00 3,00 пов. Шахта №9
5,00 4,00 3,00 3,00 Шахта №9
Керуюча справами В.А. Магдисюк
Начальник відділу транспорту і зв’язку Ю.В. Коцура
Зупинка “Пожежна площа” в Нововолинську
Зацікавив такий момент у відповіді з виконкому. “У звичайному режимі” (автобус, а не “маршрутне таксі”) людей на 13-му маршруті перевозить ПП “САМ-МОТОРС”. Тобто саме туди йдуть відшкодування за перевезення пільговиків.
Протяжність маршруту “АС Нововолинськ – Благодатне” становить 11,5 км.
Від зупинки “Гуртожиток” у Благодатному до зупинки “Молокозавод” 7,3 км.
Чому ця зупинка в такому жалюгідному стані і чому вона ВІДСУТНЯ в маршрутних листках – чиновники так і не пояснили.
Так само не пояснили метод обрахунку вартості проїзду від селища до молокозаводу й від молокозаводу – до міста.
Наталя Камишникова
Вже не одного начальника відділу транспорту і зв’язку у НВ виконкомі, як не вигнали то посадили до буцегарні. Цікавився я і фактом пільгових перевезень Володимир-Волинським автотранспортним підприємством, що обслуговувало громадян Нововолинська – було й таке. Навіть писав до прокуратури заяву, на яку отримав туманно-розпливчасту відповідь у навйкращих традиціях прокурорів епохи “сліпчуківщини”. А ось чи є власні буси у міськраді – питання відкрите. Наскільки знаю, був один колись, яким возили дітей високих державних службовців до Німеччини на відпочинок.
Як хотіли, так і написали. Зупинка “Молокозавод” на маршруті взагалі не прописана. Проїзд від селища до молокозавода і від молокозавода до міста в загальну ціну не вкладається, а виходить дорожчий на 3 гривні. За радянського часу такого не було. Отут і є узаконене шахрайство. Важко навіть сказати скільки грошей у власну кишеню поклали за такою схемою. А маршрут таки числиться, як маршрут по місту. Цікаво які спеціалісти цю схему розробляли і чи довго над нею працювали?
Вірю і сподіваюсь, що колись закінчится панування над нами міськоі Ради у теперішньому іі складі. Тільки от треба знати скількох людей і кого саме це панування влаштовує.
Написати заяву у поліцію та в прокуратуру.Бо на наші коментарі ніхто не зреагує.
Чим відрізняється Нововолинськ від європейського міста ?
1. в Європі чиновників мало. Наприклад, мерія може бути єдиним державним органом на усе місто і складатися з декількох чоловік, та вирішувати УСІ питання. Прийшов, взяв талончик, почекав своєї черги, якої зазвичай немає, задав питання і отримав відповідь, чи замовив документ, чи запрошення отримав, тобто усе вирішується в одному місті, і вирішується, а не слухаєш розповідь, як це важко, непосильно, неможливо, забере багато часу, нада подмастіть, і т.д. В європейських країнах усе швидко, комфортно, без бюрократії та багатьох інстанцій в різних частинах міста з різним часом роботи, не надаючи паку копій документів, і подібної муті. Люди працюють і якісно. Ніяких додаткових проплат на кожному кроці не має.
2. в Європі чиновники живуть на заробітну плату. І вона в них не набагато відрізняється від зарплати людей. Немає такого бруду, хабарництва, використання посад для збагачення, роздутого бюрократ апарату, неймовірно високої заробітної плати в чинуш, якоби щоб не крав, і подібної тупості… Так, там також можна отблагодаріть, і це виражається в слові – Дякую. Все. Більшого не потрібно.
3. європейські чиновники не бояться людей, не ховаються, не відгороджуються охороною, не ховаються за поліцію і нацгвардію. Вони серед людей – відвідують свята, їздять на велосипедах на роботу, стоять в чергах, живуть в тому самому суспільстві. Вони не мають за собою гріхів за які їм потрібно ховатися, вони не вчиняють злочини, вони не грабують країну, вони не проводять геноцид, вони не вважають себе елітою, і не думають, що вони рабовласники для свого народу, вони не віджимають в народу землю, заводи і фабрики, вони не брешуть, не лицемірять, не ведуть згубну політику, і … вони не задержуються на посадах, якщо засвітилися їх неправомірні дії, вони знімаємі і прикасаємі…
4. поліція, і нацгвардія, і інші подібні подраздєлєнія в Європі не виконали б наказ чиновника\політика, якби він суперечив їх обов’язкам\повноваженням. Тобто вони б не кинулися на народ, не оточували б собою будинки, чи тіла чинуш, щоб народ до них не наблизився, і не робили б подібну совкову муть…. Тобто вони б до цього всього б не принизилися.
5. в Європі люди платять податки, відрахування, побори і вони мають цільове використання. Всі бачать на що ідуть кошти. Життя реально покращується. Все доглянуте, гарне, впорядковане. Гроші не переводяться на офшори, не витрачаються чинушами на коштовні годинники, подорожі на місяць, чи ікони в власних капличках з пиками крадіїв…
6. правоохоронці в Європі охороняють право, закони, порядок, чтуть людей, і їх не бояться, навпаки до них звертаються з любого приводу. Вони завжди допоможуть. Для цього туди і йдуть працювати люди.
7. в Європі роботодавців штрафують за нелегалів. Штрафи колосальні. Тому там усе прозоро.
8. в Європі на роботу беруть в першу чергу своїх громадян. Тобто, коли з’явиться вакансія, то її запропонують усім можливим своїм. Потім пошукають ще своїх, а у самий останній випадок, якщо не знайдуть своїх громадян, то відмінять вакансію.
В них великий вибір серед громадян своєї країни для працевлаштування, потім по черзі йдуть – громадяни інших європейських країн по градації, а уже потім – пошук серед не громадян Європи, яким, якщо сказати чесно, влаштуватися практично не можливо. Це я веду мову про країни з високим рівнем життя. Як ми знаємо в європейському союзі дуже великий перепад між рівнем життя в країнах.
Країни, з нашими заробітчанами, задзвичай, це країни з низьким рівнем життя, звідки свої робітники виїхали на роботу в країни з вищим рівнем життя. Там з працевлаштуванням українців свої нюанси…
9. в Європі багато людей не мають освіти крім шкільної. Їм це не цікаво. Вони мають гідну мінімальну заробітну плату, мають окреме житло, машину кожний в родині часто має окрему, подорожують, живуть. Там немає такого, як у нас розділення між професіями, тобто не осуджують людей, які наприклад прибирають. Люба праця є гідною працею.
10. В Європі з освітою цікаво. Як вони не кичаться, що вони єдиний європейський союз, але там є свої особливості в кожної країні. Наприклад, освіта тільки в Бельгії і Німеччині для усіх, і іноземців включно, є безкоштовна. Є ще цікавий штрих, що в деяких європейських країнах освіта може надаватися лише на мові країни. Наприклад, так в Нідерландах.
На жаль, Україна уже давно не може конкурувати з європейською освітою, і наш рівень освіти чим далі тим гірший. І наші українські дипломи так і не визнаються. Ющенко обіцяв, що будуть визнаватися, але обіцянки пусті, як і наші політики. На жаль, невизнання наших дипломів дуже сильно обмежує можливості українців. Я вважаю нас, українців, прогресорами, дуже талановитими, яскравими, з нестандартним мисленням, але реформи спеціально проведені для падіння рівня освіти, і убивство науки і її розвитку, жахливе нищання населення призведе до того, що ми втратимо ці якості. На жаль, нинішнє мафіозно олігархічне панівне суспільство не зацікавлено в піднятті нації, а навпаки зводить нас до рівня маргіналів і тупаків.
11. як не розказують про міжнародну англійську мову, але більшість європейців, особливо старого ґатунку, володіє, чи демонструє володіння тільки мовою своєї країни. І так, там заохочують саме свою мову. Немає дискусій, щоб взяти мову сусідньої країни і її канонізувати, боротися за неї, вбивати… Люди розуміють, що вони живуть на своєї землі, і мають дотримуватись устоїв своєї землі, а якщо не подобається, то вони переїжджають, а не насаджують чужу країну там де живуть…
12. Якщо в Європі на трасі машина втрапляє в ДТП, чи ламається, то ніякі доброходи не допомагають, тому що є спеціальні служби, які приїзджаються і вирішують усе. Люди зазвичай сидять в машині, і зателефонувавши, чекають на допомогу. Менталітет такий – не бігати по дорозі, не тупити на відкритий капот, не пробувати відлагодити машину навіть не маючи на це знань і освіти, не вимагати допомоги від інших…
13. якщо вам треба поговорити з європейцем, то краща тема – про погоду, і про дорогий паркірінг. Не розказуйте про проблеми своєї країни, це пусте. Вам покивають, навіть питання зададуть, але вас не почують. Європейці отримують інформацію з тв та газет. Там усе правда. Все інше вони пропускають поза вуха і не сприймають.
Європа до якої ми так тягнемося все ближча. Досліджуємо, цікавимося, змінюємося! Ми достойні жити гідно!
Олеся Калінська
Мирка Іван, начальник департаменту інфраструктури, транспорту ОДА : Є закон, і його треба виконувати
Тарифи регулюються сьогодні виключно в містах, а компетенція міста – це виключно міська територія.
Середня протяжність 2-го і 6-го маршрутів у прямому і зворотньому напрямках становить 7,6 і, відповідно, 7,3 кілометра. Проїзд коштує 3 гривні. Тоді чому при протяжності від зупинки ” Гуртожиток” у Благодатному до зупинки “Молокозавод” 7,3 кілометра проїзд коштував 4 гривні, а тапер коштує аж 5 гривень? Посадовці, відповідайте і перерахуйте тарифи!!!
Людям, котрі мають відрядження, водії цього рейсу видають білети на яких зазначено 4 грн. , але беруть 5 грн. Пояснюючи що по 5 гривневі білети , ще не надрукували… ( Перевізники йдуть до Європи пішком то й не встигли надрукувати) То що вже надрукували???? Чи й надалі за білет номіналом 4 грн берете по 5ть?
О, треба придбати у них квиточок. На камеру.
ПридбайТЕ може лучше їздити будуть, або в загалі не будуть тоді нетреба буде квитків.
Ніхто ж нікого батогом на тендер не заганяє. Самі йдуть, самі беруть на себе купу зобов’язань.
Не нравиться неї здесь. Сідайте на Заболотці на Луцький.Ви взагалі так допише що ми будемо пішки добиратися до роботи. Подумайте Луцьким сьогоді їхав за 7 грн а маршрут 13 ,,,,5грв, ,,, Давайте нехай підніміть ціну бо декому Не нравиться зупинки декому автобуси.Сьодні вертався з місто в селище в автобусі (білому ) їхало 16 чоловік а з них було7пільговиків .А Заболотці та Луцький або Білопілля пільговиків не берут. То ви добиваетесь такогоперевезення.Я чомусь не розумію чому так як є двом людям не нравиться вони не можуть за всіх вирішувати.Подумайте про тих людей які працюють, як їм буде до роботи добратися, як дітям в училище.Люди добрі я не за владу нашу я їх незахищаю, я просто бачу все як є.Я згадуючи як ходив бу сік в Грибови цю в Лішні Морозовичі а зараз їм “добре “називається дописали. Це лічно моя думка..
хто заважає перевізникам взяти участь у конкурсі на Лішню, Морозовичі, Грибовицю й надавати послуги офіційно, зі сплатою податків?
Ви напевно не зрозуміли.Перевізники відмовилися туди їздити.А в газеті наше місто знову оголошений конкурс.Подивимося чи багато буде бажаючи на селище.Прочитайте газету за четвер.
Не всі відмовились, бачила я декого з перевізників на сесії. Не все так погано, не все так збитково…
Дожалілися! Передсвятом стояла дві години чекала маршрутку, в селищі стоімо теж по годині, півтори, щоб не запізнитися на 8 на роботу ходжу на луцький автобус, ато оштрафували на пів зарплати за запізнення через раз Жалійтеся, вперед, пішки будем скоро ходити..,
Та не смішіть, до чого тут наша публікація. На сесії міськради селищний голова ЖАЛІВСЯ на поганий рух маршруток. Сам запропонував: хай їх буде менше, хай буде одна на 40 хвилин, але буде. Далі Сторонський і селищні депутати обговорювали у селищній раді проблему перевезень. Це все було нещодавно, у травні.
Ідіть туди, скажіть це їм, зателефонуйте Сторонському чи Коцурі – начальнику управління транспорту виконкому міськради. Спитайте, де покращення.
Розумію ваше обурення, але скеруйте його за адресою.
В будні дні автобуси ходять по графіку.В вихідні були збої зламався автобус поки виїхав другий то пройшов час.Нові графіки діють 8 днів, все наладиться. Зрозумійте правільно , автобуси старі ламаються, запчастини не якісні ,дорогі.Дороги в поганому стані но давайте надіятись на краще.
Цікаво, шановний, а хто відшкодує користувачці “ЦІКАВО” зарплатню, вирахувану з неї за спізнення на роботу???
А новий графік є на сайті міськради? Це він? http://www.novovolynsk-rada.gov.ua/index.php/misto/novyny/4328-rozklad-rukhu-na-marshruti-13-as-novovolynsk-smt-blahodatne.html
топорівському дякуйте, він попросив зменшити кількість маршруту.
Вийшло як завжди, маршрути зменшили , якість маршруту залишили ту саму
Не передьоргуйте, про зменшення кількості просив інший непереможний очільник громади.
Писець нічого не пересмикує. Я була на сесії і чула це на власні вуха.
Хай буде менше, хай одна маршрутка на 40 хвилин, але хай вона буде.
Цю думку селищного голови успішно обіграв у дебатах міський голова. Але висловив її таки селищний.
Міський занадто обережний, щоб накидати селищу такі ідеї. 🙂
Для тих, хто не в курсі. Відбулося рейдерське захоплення підприємства-перевізника. Тепер, з метою швидкого отримання прибутків доводять бізнесоау структуру до банкрутства, до повного розорення. Після рейдерських захоплень ще ні одне підприємство повернути до життя не вдалося. Громадяни, шукайте винних серед теперішніх власників у міськраді.
Топорівський дві речі робить стабільно і регулярно: бур’яни скошує і графік руху 13-го маршруту змінює. А все тому, що вчителі у Топорівського були хороші – керівники Нововолинськоі міськради. Навіть дивуюсь з того приводу, що молодий очільник селища вчиться у старшого, ще радянського вихованння, керівництва. От тут і видно реформи у всій своій красі і привабливості. То що я там писала про колонію у попередній статті про превезення? Навіть не шукайте не шукайте того мого коментаря, забудьте , бо справа набагато серйозніша – наше селище просто здають Нововолинському керівництву, яке має безліч “заслуг” перед громадою,яке має ще совітську, радянську освіту і виховання, інтереси селищних мешканців не тільки не захищають, а мають їх за лохів, та ще і казочками селищчан годують про невигідність транспортного пасажирського сполучення . Одним словом – все у найкращих традиціях керівництва тієї ж-таки міськради.