На дописи та зауваження мам із 15-го, 5-го, 6-го мікрорайонів щодо обслуговування в амбулаторії №1 Нововолинська відгукнулася завідувач – Валентина Василівна Верес:
– Шановні наші пацієнти: дорослі, поважного віку і ви, маленькі, які ще нічого не розуміють , але вже бувають обділені увагою старших. Ми всі з вами живемо в певних реаліях, у недосконалих умовах.
Не все в цьому житті залежить від нас. Просто треба бути об’єктивними і самокритичними, а не тільки висловлювати критику на адресу інших.
Погоджуюся з вами, що амбулаторія замала для такого району обслуговування. І що тісний коридорчик, і одночасне перебування дітей і дорослих пацієнтів – теж неправильно.
Може, не всі помітили, що в коридорі зверху висить бактерицидний рециркулятор (бактерицидна лампа) для знезараження повітря. Поки дітки є на прийомі – вона ввімкнена. Що ми могли зробити в даній проблемі – ми постаралися таку лампу відшукати.
Розмежувати прийом хворих і здорових дітей на 100% не можна в нашій ситуації. Для цього потрібно мати довгий коридор і тоді 2 входи будуть доцільні. А коли на пару квадратних метрів коридору відкрити двоє дверей із реєстратурою посередині і одним дитячим кабінетом – хіба це щось змінить?
Дні щеплення – вівторок і четвер – усі знають, бо про це мам ще й інформують і попереджають їхні медсестри дільничні. Графік є.
Але коли приходить інша мама із своєю хворою дитиною, яка має підвищену температуру, ви повірите, що вона погодиться чекати тих 2-3 години, поки щеплення закінчиться? Вона ж завтра поскаржиться, що невчасно лікар оглянув дитину, які ж лікарі бездушні!!
Тепер про талони на прийом до лікаря. До речі, вони вже скасовані МОЗ із квітня. Але для зручності ми їх зберігаємо. Поки наша реєстратура не забезпечена комп’ютером ( не з нашої вини), попереднього запису в нашій амбулаторії немає.
Але кожен з вас – чи по телефону, чи прийшовши в амбулаторію – може отримати такий талон і прийти у вказаний час. Відповідно прийом проводиться по часу, вказаному в талоні, а не за принципом живої черги.
Хоча будуть моменти недотримання: з медоглядом пацієнт оглянутий може бути за 5 хвилин, а на важкого, неясного хворого треба потратити і 30 хвилин (особливо якщо хворий лежить на кушетці, йому надається допомога, знімається ЕКГ, очікується бригада екстреної допомоги).
Ще цікава для всіх довідка: МОЗ для кожного з вас виділяє лише 12 хвилин на прийом. Впевнена, що ви, як і ми, хочете більше часу для спілкування, щоб задоволеними після прийому були всі: пацієнт і лікар.
І повірте (хоч передбачаю не одну саркастичну посмішку), що ми, медики, не байдужі до вашого здоров’я, ми співпереживаємо з вами і маємо неабияку радість від результату своєї праці: коли ви здорові, коли вам легше, коли посмішка на вашому обличчі від того, що ви отримали те, на що розраховували, довіряючи лікарю.
Лікар-педіатр один. Із кадрами загалом проблеми. Їх швидко не вирішиш. Кадри готують ще 3 роки після закінчення інституту.А зарплата в 3700 вас би влаштувала?
Знаю, дехто скаже: “Не потрібно було йти вчитися, ви давали клятву Гіпократа” (хоч упевнена, що ви тексту її не читали, а треба було б). Та якщо ви не навчалися на цю професію, ми б не навчалися, бо ви так кажете, то хто працював би медиками?..
Скажете: ті, хто погоджується на платню 3700 гривень. А це ви не щирі, бо лікар – теж людина, жива, якій також болить, яка також плаче, переживає, сміється і радіє. Людина, яка має сім’ю і повинна її забезпечувати. Лікар також хворіє і ходить у ті ж самі аптеки. Інколи змушений звертатися до своїх колег по допомогу.
Ми всі з вами повинні бути Людьми, для цього ми прийшли у цей світ у відведений нам час.
Давайте разом будемо змінювати світ на краще. Бачити не тільки зло, а й хороше.
Валентина Василівна ВЕРЕС,
завідувач амбулаторії загальної практики сімейної медицини №1
Нововолинськ
Людьми бути – це добре. Проте, їх така мізерна кількість нині, що на всіх катастофічно не вистачає. :))
Мені було б дуже цікаво довідатися: А скільки разів зверталося медичне начальство до головлікаря Мороза, мера Сапожнікова, його заст. Сторонського тощо, із доповідними, службовими записками про брак приміщень і нормальних умов для роботи лікарів ЦМЛ?
ні разу напевно всі запугані
Валентина Василівна мабуть нічого не зрозуміла в чому суть медичної реформи,до речі як і багато інших сімейних лікарів…Держава дає свободу сімейним лікарям,як колись дала свободу стоматологам і нові амбулаторії повинні з*явитись по всьому місту,а не сидіти всі в одному *бараці*,як зараз, і не боятись Мороза. А саме головне-Валентина Василівна вже не потрібна сімейним лікарям і тим більше пацієнтам!
Валентина Василівна сама – лікар, а не тільки адміністратор. Тому – потрібна, потрібна.
Підписано-*Завідувач* і саме це мав на увазі. А згідно реформи лікар може набрати 2000 пацієнтів і мати ДУУУЖЕ гарну зарплату,а не 3700. Людям варто почитати про реформу і знати скільки і за що отримує сімейний лікар і скільки грошей на це дає держава.
В цій амбулаторії кожен працівник все тлумачить по своєму (всі по різному). Адміністратор з неї, вважаю, не дуже, а як лікар – нормальна.
Хороший лікар. Наголошую – хороший
Хороший лікар,наголошую-хороший! Має лікувати хворих! А з поганого лікаря може вийти ХОРОШИЙ !!! адміністратор!
Олександре ! Чому ви думаєте, що більше знаєте за медреформу? Не порівнюйте приватні стоматкабінети (тут повністю ви сплачуєте за послугу ) і роботу державної сімейної амбулаторії , коли за надану послугу за вас буде сплачувати держава у вигляді страховки ( 370 гривень на рік за дорослого пацієнта , на дітей інші розрахунки ). Приватний лікар тільки призначає лікування, спостерігає за вами ( за вашим бажанням), а сімейний лікар амулаторії має багато інших завдань. Не тільки просто прийом , але й вирішення соціальних питань, важкохворі на дому, ведення хворих з втратою працездатності, вирішення інвалідизації діток і дорослих, робота лікарської комісії, питання санаторно-курортного лікування, онкологічні хворі. Я могла б ще багато чим вам опонувати на ваш закид про некомпетентність у роботі. Одного не розумію: як людина без медичної освіти може судити про непрофесіоналізм лікаря з великим стажем роботи. Запрошую Вас до нас в амбулаторію на очну розмову.
Поговоримо ще на тему, як навчити наших людей не справляти свої фізіологічні потреби в кожному кутку під вікнами амбулаторії. Це вже не медики винні, чи може і в цьому ви будете звинувачувати нас?
Шановна Валентина Василівна,від мене не було жодного закиду на рахунок Вашої фахової компетентності-говорив говорю і буду говорити-НЕ ПОТРІБНІ ЗАВІДУВАЧІ СІМЕЙНИМ ЛІКАРЯМ ! Але реагувати на Вами написане теж не буду -мені,як людині без медичної освіти,але з 20-річним досвідом *знайомства* з сімейною медициною і нормальним мисленням достатньо,щоб довести помилковість (?) Ваших суджень.Наприклад-санаторно-курортне лікування-це як Ви хочете вирішувати? Чи не за гроші? Як і з регресами?…..І ,таки ,зайду до Вас,тільки про *пісяючих хлопчиків* говорити не будемо-сходіть в школу ,домовтесь з директором-прочитайте лекцію дітям.Ви не пробували? Каву брати з собою?
Кави не беріть, не п’ю. Та й порахуєте це потім , як факт корупції (принесли лікарю в кабінет). Бо ви знову апелюєте до матеріальної складової : перший раз порахували майбутню зарплатню лікаря , тепер якісь гроші за санаторно-курортне лікування, регрес.
Про ,,пісяючих хлопчиків ” ,як ви пишете : це дорослі мужики після пива з бару ( наочно сама бачила під дверима маніпуляційного кабінету серед білого дня). То може ви сходите в ті ,,забігайлівки” і навчите їх де справляти фізіологічну потребу. А дітей навчити повинні батьки, а не лікар на лекції у школі. Модель поведінки дитини формується у сім’ї . Бачите, ви знову винуватите медиків та й поради даєте не по тій адресі.
А чому не повідомляєте керівництву про те, що площа приміщення амбулаторії не відповідає санітарним вимогам? Я заходжу туди з дитиною до року. Переді мною на прийомі також мама з дитиною до року. А я стою зі здоровою дитиною на руках в тісному коридорчику серед кашлячих та чмихаючих грипозників: як дорослих, так і діток. Ваша лампа зверху. А віруси не летять по замовленню вверх. Вірусу достатньо 1-2 секунд для потрапляння на слизову. Тому в чому роль тієї лампи?…
Подавайте прохання на нове приміщення, що відповідатиме сан-гіг. вимогам. В нас децентралізація. Гроші направляють органам самоврядування на місцях.
Жаль,що ви нічого не зрозуміли-я не а апелюю,а пишу прямо-Ви поганий адміністратор і зовсім не потрібний сімейному лікарю.А ще маніпулюєте фактами!-пишите про низьку зарплату лікаря в 3700,а про зарплату завідуючої ні-гу-гу.А зарплата лікаря ТЕПЕР може досягати 61 000 грн!Це дає нова реформа! І люди повинні розуміти,що настають часи,коли вже можна вимагати і людського ставлення до себе!Ну ,а ваша роль в лікувальному процесі? Ну ,станьте старшим лікарем,наприклад,і лікуйте,або будьте завідуючою-адміністратором і займайтесь порядком і комфортом пацієнтів і медперсоналу.Але не забувайте-зараз Ви *командуєте* лікарями,а потім буде навпаки,бо це ВОНИ наймуть Вас на роботу і будуть платити Вам частку СВОЄЇ зарплати! Я на початку написав-не зрозуміли…та мабуть *НІ*-Ви добре розумієте,що *земля з під ніг уходить* в різних адміністраторів і завідуючих….Ще б правильне розуміння реформи лікарям і пацієнтам і все буде добре.
Олександре, давайте акуратніше. Лікарю ще людей лікувати. 🙂
Так я ж стараюсь….І дуже хочу,щоб наші лікарі отримували велику зарплату,набагато більшу,ніж адміністратори,і добре лікували людей! Ніколи не написав про ЛІКАРЯ поганого слова,але ж ХТОСЬ бере з пацієнтів гроші, ХТОСЬ придумав *благодійні внески*,ХТОСЬ займається регресами,різними довідками і комісіями, не про всіх лікарів,а про ДЕЯКИХ пишуть,що спіймали на хабарі….
Олександре, в першу чергу Валентина Василівна є сімейним лікарем з великим досвідом роботи і користується авторитетом серед населення і це є ГОЛОВНЕ. Люди приходять на прийом не як до адміністратора , а як до сімейного лікаря. Якщо Вас щось не влаштовує, прийдіть і скажіть в очі ,ідіть підписуйте декларацію з тим лікарем, з яким хочете, а питання адміністрування це вже вирішувати не нам і не вам, а старший всеодно хтось має бути от і все. Ну ви ж не працюєте в медичній сфері, можливо організації роботи й не знаєте.
Я вів дискусію з Валентиною Василівною-адміністратором,а не лікарем,і це є велика різниця! А якщо Ви так звикли,щоб над Вами був *старший*,то можу дати пораду Вашому чоловіку-хай приведе в сім*ю *старшу дружину* . І можете повірити на слово-з нормальною системою сімейної медицини дуже добре знайомий,тому і пишу,що у нас медична реформа спотворюється на місцях,хоча ідея правильна.
А що в нас один сімейний лікар вже і по дітях і по дорослим? Невже педіатрів відмінили, я щось не в курсі.
Tor UA: Амбулаторія поруч пропадає у вигляді напіврозібраного садочка.
У влади мізків бракує, аби це зрозуміти, що його не розбирати треба, а добудувати і зробити з нього хоч садок, хоч амбулаторію.
Не розумію негативних коментарів, щодо даної амбулаторії. Мені дуже подобається. Дівчата з реєстратури дуже привітні, без ніяких проблем видають карточку, записують виклик на дому лікаря лише по поважній причині. Амбулаторія облаштована зручними лавочками, де можна зачекати на прийом до лікаря. Лікар Борис А.В. знає свою справу. Лише він правильно ставив діагнози і ставив мою дитину на ноги. Усі хто не задоволений, мають можливість вибрати собі лікаря у центральній лікарні і ходити на прийом по талонах. Мене влаштовують правила в даній амбулаторії, черги невеликі, можна і зачекати.
Бажаю адекватних пацієнтів даній амбулаторії, бо не все в цьому світі ідеальне. Маємо те, що маємо і треба з розумінням відноситись до незначних недоліків даної амбулаторії.
У тому й справа,що Ви не розумієте! Попробую пояснити-Ви приходите з дитиною на прийом до дитячого лікаря,чи на лавочці посидіти? Що краще для дитини-зайти без черги,чи гратись з хворими дітьми,коли Ви сидите на зручній лавочці? Якщо у Вас маленькі діти,то Ви не бачили і просто не можете зрозуміти,що творилось в стомат.поліклініці в Радянські часи…Зміниться все і з амбулаторіями-пройде трохи часу і будуть сімейні лікарі відкривати свої невеличкі амбулаторії,і буде їх ще більше ніж стоматологій.А ще зникнуть реєстратури, завідуючі і все лишнє ,і ніхто не захоче бути в поганого лікаря і силою Вас (по талончику) до нього не пошлють.
Анна Ковальчук: Одна якась лампа на кучу хворих – це медики роблять все, що можуть?… Взагалі-то робити “все, що можуть”, повинні не медики, а адміністрація. Потрібне приміщення нормальне, а не лампа, яка вірусам “до лампи”.