Це сталось у нововолинському магазині “Вопак”… та могло статися будь-де.
Ви берете у супермаркеті товар за однією ціною – а на касі вам у чеку пробивають іншу, більшу.
І якщо ви дивуєтесь та кажете касиру, що цифри у чеку не відповідають ціннику, відповідь зазвичай така: то стара ціна, а в мене в комп’ютері вже давно нова, платіть за новою.
І тільки магічні слова: “Це порушення моїх прав споживача!” – примушують касира вибити саме ту суму, що на ціннику.
Отже, нововолинець Олександр уподобав курку-гриль, яка коштувала 79 грн. 17 коп. Це зазначено на упаковці. А на касі курку оцінили чомусь у 84 грн. із копійками.
Олександр сказав про це касирці. Та йому – про нову ціну. Він їй… 🙁
Зрештою, пані визнала, що треба повернути покупцеві 5 грн. Але з магазину він вийшов із зіпсованим настроєм.
Така сама історія в тому самому супермаркеті трапилась нещодавно з його знайомою – Антоніною.
Тому вони й вирішили застерегти інших покупців: перевіряйте чеки!
У святкові дні, коли в супермаркетах велелюдно й усі поспішають, це нагадування буде особливо актуальним.
Я в цьому супермаркеті так шампіньйони купувала,на ціннику було дешевше,а по чекові вибило більше. Але я на це звернула увагу вже вийшовши з супермаркету і вирішила не повертатися. Так що це для них напевно вже закономірність.
Вопак за такою системою працює ще з 2006 року. На ціннику ціна занижена,а в чеку завишена. Стикаюся з цим неодноразово. Тому перед касою завжди зясовую ціни на обраний товар.
Не завадило б по тих” недостовірних ” цінниках зробити журналістське розслідування. Цікавий матеріал вийшов би.
У меня такой случай был в АТБ
Вони так з дня свого відкриття працюють Схема накатана!!!
Боже, чому ви досі туди ходите? Не магазин, а коровник… Страшно купувати навіть те, що не псується фактично…
Як на мене, Вопак це пародія на магазин
Вопак? А що туди ще хтось ходить? Як на мене це мазохізм: постійна черга біля єдиної працюючої каси, прострочені продукти, завищені ціни, ще й деколи п”яні касири)))
Ага, і особливо коли дуже багато позицій в чеку, виявиться,що замість трьох пачечок желе вам вибили дев’ять і т.д.
А замість одної пачки перцю ,цілу упакову не хочете?Але гроші після скарги повернули.
Таксамо було і в мене попалося в рідному краї з чаєм писала одна сума а на касі інша.
Borysiuk Tetyana: Ми з сестрою так у вопаці апельсини купували.Коли ми почали виясняти з касиром стосунки то найпротивніше було те що почала возмущатися черга.Мовляв не морочте голову всі поспішають.Ось такі ми!Кожному здається що його це не стосується
Людмила Рибкевич: Це давним-давно у всіх супермаркетах!
Юліє, я передам ваші критичні зауваження продавчині (на мою думку, дуже уважній), але надворі вже свято. Радості вам і квітів!
Зараз,7 березня ввечері так смердить паленим пір’ям,курями,ймовірно з Курчака,в центрі міста,що немає чим дихати,неможливо відкрити вікно для провітрювання.Дякуємо мерії,яка дозволила в місті відкрити таке специфічне підприємство.І особливо дякуємо ми,жінки напередодні свята 8 березня!
У сепермаркети не ходжу взагалі.
Це не шахрайство, а небдальство. Справа у тім, що спочатку ціну вносять до комп’ютера, потім друкують цінник і ставлять його на поличку. Від зміни ціни, до зміни цінник інколи проходить декілька годин. Що стосується касирів, їм все одно по якій ціні ви купуєєте товар. Чи 10грн, чи 100,на зарплату це не впливає. Але завше касир крайній. Тут проблема в організації праці. От якщо ви з цим чеком підете зразу у відділ захисту прав споживачів, напишете заяву, зареєструєте її і будете чекати відповіді, то тоді проблема буде вирішуватися на рівні керівництва. І накажуть справді винних. декілька заяв і навіть можна буде відкривати кримінальну справу, а не адмін-порушення. А так ви знаходите “цапа-відбувайла” і йдете задоволені, що знайшли. Так що це не боротьба, а так, понти…
Tor UA: Ціна по законодавству є тією що вказана на ціннику на полиці, те що вони її там не змінили чи не встигли це вже їх проблеми. Бо при виборі товара і оперуємо наглядними цінами, всі казки про інше то лише казки і їх проблема. Це вже давно по всіх програмах було доведено.
Так давно таке. Після відкриття Атб в Вопак не ходимо взагалі ніколи.
Завжди перевіряю чеки, не виходячи з магазину, бо подібні невідповідності, коли платиш більше, ніж очікував, беручи товар, трапляються досить часто. Нещодавно в мене подібний випадок був в АТБ. На ціннику соку стояла акційна ціна (я ще й перевірив, чи дійсно це саме той сік, що я беру, бо акція була тільки на деякі соки), а продали по звичайній ціні. Але так як я трохи поспішав, та ще й була черга і вже почали рахувати іншого покупця, тому не хотілося вже за тих дві чи півтори гривні повертатися до каси і вимагати виправити помилку.
Але якщо в супермаркетах подібні випадки трапляються переважно із-за недбалості персоналу, то от в звичайних магазинах іноді здаються досить підозрілими “помилки”, коли купляєш багато товару, а загальну суму називають часом навіть істотно вищу, ніж мало бути. З математикою в мене завжди було все добре, тому приблизно прикидаю зразу, скільки це все вийде. І добре, коли продавець хоча би зразу вибачається і сам шукає причину своєї помилки. Але бувало й таке, що просто мовчки кидали гроші з кам’яним виглядом на лиці – от це вже дуже неприємно, і виразно складається враження, що помилка була зовсім не випадкова.