Програма дій Бориса Карпуса в разі обрання нововолинським міським головою
1. Залучення інвестицій
Після закриття великих підприємств та більшості шахт у місті виникла проблема з працевлаштуванням. Люди їдуть на заробітки за кордон, виїздять із Нововолинська. Результат – трудова міграція, соціальна напруга, розпад родин.
Нам потрібні робочі місця. Частковим рішенням була територія пріоритетного розвитку.
Ми допоможемо розширитись існуючим підприємствам. Будемо залучати зовнішнього інвестора.
Зелене світло кожному, хто заінвестує в Нововолинськ. Прозорі умови, ніяких поборів.
Новововолинці у рідному місті мають отримувати достойний дохід.
2. Озеро+ парк
Нововолинськ не має рекреаційних зон. Штучне озеро і парк занедбані, непрезентабельні, вимагають оновлення. Фактично 5 га землі в центрі міста – темна пляма на мапі Нововолинська.
Атракціони потрібно замінити на сучасні, висадити нові дерева, цивілізовано вирішити питання з воронами, створити повноцінний парковий комплекс.
Парк слід розбити на різні сектори. Діткам – ігрова зона, спортсменам – тренажери, пенсіонерам – затінок та відпочинок.
Проект озера – амбітний проект. Він міститиме спортивну інфраструктуру (тренажери, турніки, бігові та велодоріжки), комфортний пляж, дитячий майданчик, озеленення, публічний простір для різних заходів просто неба, оновлену зону для відпочинку з альтанками та барбекю.
3. Спортивні комплекси біля кожної школи
Шкільні стадіони – це біль та сором. Наше стратегічне завдання: біля кожної школи – сучасний спортивний комплекс.
Мешканці околиць Нововолинська повинні мати рівноцінний доступ до спорту.
4. Дорога НВ – Іваничі
Капітальний ремонт дорожнього покриття з Нововолинська до смт. Іваничі розпочнеться восени.
Ця дорога слугуватиме й мешканцям селища Благодатне та села Грибовиця – майбутнім мешканцям територіальної громади Нововолинська. Основні автошляхи навколо міста будуть оновлені.
5. Безпека
Нововолинськ – небезпечне місто. Цей вислів ми чуємо, щойно виїздимо за місто. Наше завдання – зробити місто нетерпимим до злочинності.
Рішення: впровадження високоефективної системи відеоспостереження, освітлення цілого міста та всебічне сприяння поліції. Створення муніципальної інспекції та підтримка громадських формувань, що співпрацюють із правоохоронними органами.
6. Автономне опалення
Високі тарифи на опалення, застарілі мережі, неналежна термоізоляція та якість надаваних послуг стимулюють людей до переходу на автономне опалення. Проте місцева влада не сприяла цьому процесу. Залучивши експертів, ми напрацюємо алгоритм комфортного переходу з централізованого на автономне опалення, що згодом заощадить кошти як міста, так і жителів.
7. Безпритульні тварини
Через відсутність комунікації та політичної волі досі не вирішено проблему безпритульних тварин. Ініціативи зооактивістів не знаходять підтримки, немає діалогу з владою.
Вирішити проблему можливе через облаштування притулку, де здійснюватиметься стерилізація та сприяння з прилаштуванням.
Нововолинськ може стати комфортним і для людей, і для тварин.
8. Повернути приміщення прокуратури дитсадку
Менше десяти працівників прокуратури м.Нововолинська працюють у приміщенні, де колись був дитячий садок. Численні звернення щодо відновлення освітньої установи не були почуті, влада міста не зацікавлена у вирішенні цього питання.
Водночас є проблема із місцями у дитсадках.
9. Екологія
Неналежний підхід та брак контролю з боку місцевої влади до інвесторів, які розгорнули свою діяльність у Нововолинську, зумовили низку проблем, із якими стикаються жителі.
Сморід, хвороби, соціальна напругою та дискомфорт.
Досвід «Екопротеїну», ліквідованого у вересні 2016 року, показав – ситуацію змінити можливо. Підприємства можна змусити функціонувати в рамках екологічних норм.
Мешканці Нововолинська заслуговують на чисте повітря.
10. Захист сіл
Нововолинська ОТГ – це не лише місто і Благодатне, а й навколишні села, що у складі Грибовицької та Грядівської сільських рад. Влада не налаштована зберігати інфраструктуру сіл, тож ми зобов’язані сприяти комфортному перебігу децентралізаційних процесів.
Жителі сіл мають право обирати, де отримувати медичні послуги, де навчатиметься дитина – недалеко від дому чи в місті.
11. Пам’ятник героям АТО
За період бойових дій на Сході України загинуло півтора десятка нововолинців. За нашої ініціативи їм надано статус Почесних громадян міста (посмертно), але цьому передував нелегкий і тривалий шлях.
За весь цей час влада не спромоглась на встановлення у місті монумента, що вшанує полеглих за Україну. Батьки визначились із локацією та готові запропонувати свою ідею. Ми побудуємо гідний пам’ятник загиблим героям.
12. Смарт-сіті
У час діджиталізації влада не має морального права бути закритою від громадян. Люди мають право знати, як саме використовуються кошти міста. Технічні можливості сьогодення дозволяють за допомогою телефону залишити скаргу, подати ініціативу чи отримати довідку.
Нововолинськ має стати містом, де для пересічного громадянина вирубані бюрократичні хащі.
У місті діятиме бюджет участі, аби ініціатива активних та креативних знаходила підтримку, була втілена.
13. Доступність
Нині особи з інвалідністю не почуваються в місті повноцінними членами соціуму.
Наприклад, оновлений Палац Культури для них залишається недоступним. Не в усіх установах та закладах пандуси відповідають нормам, немає спусків з бордюрів.
Цю ж проблему відчувають батьки, що гуляють із дітками на візочках, а також маломобільні громадяни.
Нововолинськ має стати містом мобільним, доступним, приязним до людей із інвалідністю.
14. ОСББ
На сьогодні у місті функціонує близько 200 ОСББ. Здебільшого сприяння місцевої влади полягає у виділенні для них 600 тис. грн. за програмою дольової участі. Проте скористатись нею може далеко не кожен, буває вигідніше і швидше вирішити питання самостійно.
Місто має передбачити для активних громадян, які готові зайнятись своїм багатоквартирним будинком, належну програму підтримки. Для ефективного сприяння управлінцям ми створимо центр підтримки ОСББ.
15. Підтримка осіб похилого віку
Це наш пріоритет. Пенсіонери повинні відчувати себе захищеними. Картка Нововолинця дозволить їм отримувати персоніфіковані пільги, знижки в місцевих магазинах, користуватись пільговим проїздом.
https://www.facebook.com/karpus.borys/videos/399276131062325
А чому не розповів де взяти кошти на це все, як кошти залучити? Скільки буде коштувати це все по кожному пункту?
Перед виборами всі обіцяють рай а як вибори виграють самі живуть в раю а прості люди знову на 5 років у пекло
Хороша програма. А як на рахунок відкритості влади, доступності всіх поверхів міськвиконкому, і розірвання всіх угод на роботи в місті з усім відомим бракоробом Коптюком?
І чого хорошого там? Звичайний популізм… А мені було б достатньо одного пункту- аудит діяльності нововолинської влади за останні 25 років…але спочатку,швиденько, “посадити” пару- трійку за стадіон або асфальт…думаю він на паперах не один раз перекладався по всьому місту.
З 15 пунктів – 14 видаткові.
Конкретика де? З чого формувати збираємось наповнення бюджету?
Дожмем податками та штрафами малий і середній бізнес а самі попадем в залежність від великого бізнесу?
Досвід ” Екопротеїну” – теж мені підприємство найшли …
Де конкретика щодо гігантів екологічних???
Залучення інвестицій – надіюсь не цементний майбутній завод…?
Я не агітую проти кандидата.
Надіюсь відповіді почую на “стадіоні”, а не взаємні звинувачення кандидатів в мери…
Соцiальна программа непогана.Але стратегii розвитку мiста не визначенi.
“Залучати iнвесторiв”- загальнi слова.
В мiстi де е велика кiлькiсть пенсiонерiв ,шахтарiв ,безробiтних жiнок- бажано було б визначити ,що розвивати ,а потiм ,кого Залучати.
Берiть приклад “Мiсто-тicто “, “грузинсткий лаваш ,”…виросли за карантин.а тут мiсто!
Поки ,крiм вирощування сiльгосп. на дом господарствi , та дiючих пiдприемств,-не видно нiчого.Той самий молокозавод стоiть ,а десь працюе…
Вивчайте попит ,збут ,родiть iдею.
Якщо наша лiкарня така процвiтаюча ,розивайте медичну галузь.
Або можна продати патент на “вологостiйкий асфальт”…..Привiт вiд Вiтi”–бачие ,вже й назву придумано
А пану Сапожнiкову ,якщо вiн виграе вибори, необхiдно зрозумiти новi тренди ,бо застой….
Зробiть щось надзвичайне,хоч заправку для Тесли бiля кордону….Або щось аналогiчне щоб наперед бачити ,а не жити “совковими “спогадами.”
Так ,зроблено було у свiй час немало.мiсто вистояло у Лихi Роки.А далi….. Треба визнати ,що Ви зупинились. Або почали “барствувати” . Або у вашому оточеннi немае перспективних бачень?
Місто вистояло?… Після того “стояка” не залишилось ні одного підприємства… Станки з “Оснастки” до цих пір по всій Україні і Росії працюють…
Це робилося навмисно. Не тільки на “Оснастці” розкрадали обладнання а й на БПФ, цегельному заводі, РБУ, ЗЗБВ, що біля шахти № 2… Де тільки його не ховали – розповідали люди! У “Вторчерметах”, військових частинах, складах вугільних підприємств… А потім, міський голова Нововолинська розповідає нам свої байки по приватному (не виключено, що його) СТН-ТТІ, що це не тільки в нас а й в АНТК “Антонов”, Дніпропетровському Південному машинобудівному концерні (космічна галузь)… все стоїть тільки так! Не “стоять” вони – працюють. І “Мотор-Січ” працює. І ЗАЗ. Це тільки у його уяві тут все “чікі-пікі”. А насправді – Страшна Руїна.
А ще кажуть, що в Польщі
Немає ніякого ПРИПИСУ СБУ на встановлення пропускного режиму в міській раді.І які такі секрети в них можуть бути від міської гроиади?
Керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до ст.ст. 9, 19, 24 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, на підставі вимог пунктів 232 – 240 “Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 939, з метою забезпечення належної роботи міської ради та її виконавчого комітету, посилення охорони адміністративної будівлі (ратуші), пропускного та внутрішньооб’єктового режиму, збереження матеріальних цінностей, дотримання режиму роботи посадових осіб органів місцевого самоврядування
Усю правду про настрої людей можна побачити по коментарях. За це – щиро дякую “Радару” / в інших місцевих інтернет порталах не завжди є така можливість/
Складається враження, що у місті найбільша проблема – це проблема пропускного режиму в мерії…
Хотілось би почути конкретні питання щодо розвитку міста до усіх кандидатів в мери міста, а від їх конкретні відповіді.
Може давайте усіх кандидатів зберемо на стадіоні і почуємо їх бачення розвитку міста.
Шоу в Україні ми вже бачили, висновки зробили, не хочеться знову чути , що в усіх наших бідах винні “попередники”.
Ну то як Вам ? Усі кандидати на стадіон .
До анонімного “Кроса”. Ви брешете! І є, як вбачається, прихвостнем керівників місцевої влади Нововолинська. Стаття 42, п. 20, ч. 4 “Закону України про місцеве самоврядування” та ст.ст. 9, 19. 24 “ЗУ Про службу в органах місцевого самоврядування” і приблизно не містять згадок про запровадження особливих режимів пропуску громадян до адміністративних приміщень місцевих органів влади в населених пунктах Держави. Ви надіялися, що громадяни полінуються перевірити ваші брехні? Не на того напали!
Постанова Кабміну № 939, на яку посилається наш засекречений по самі вуха “КРОС”, є документом для службового користування. І для простих смертних – членів територіальних громад, недоступний. Він, як вбачається, несе рекомендаційні висновки. Я його витребую через суд. Навожу заяву херсонського громадянина О. Шаповалова на яку він отримав категоричну відмову від Кабінету Міністрів України.
Заявник: ШАПОВАЛОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
73026 м.Херсон,вул.Привокзальна,18,[email address]
————————————————————-
15.06.2016 Кабінет Міністрів України
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
щодо надання тексту ПКМУ №939 від 18.12.2013
(відповідно до ЗУ “Про доступ до публічної інформації”)
ПРОСИМО надати текст/копію постанови КМУ №939 від 18.12.2013 (ДСК),
зважаючи на публічний інтерес та втаємничення постанови “злочинною” владою.
Запит прошу розглянути у встановлений Законом 5-денний строк та дати відповідь на електронну і поштову адреси.
Анатоль Бідзюра
👍👍
а в чому це той крос збрехав?
я не є стронницею діючого мера, але добре розумію, щодокументи ДСК – не для загалу, а для службового користування (це і означає абревіатура ДСК). і жодна установа не прає права їх надавати особі, яка не включена до кола осіб, що мають право працювати із документами ДСК, наказом керівника установи. це не в Нововолинську придумано, це не рекомендаційна норма. ознайомтеся із переліком інформації, що становить державну таємницю, і зрозумієте, що там абсолютно нічого цікавого пересічному громадянину немає.
До “Янки”. “Крос” дезінформує членів територіальної громади м. Нововолинська, як і ви. Документ (ДСК), на який ви посилаєтесь раз-у-раз не є секретним. Він призначений для службового користування і не криє в собі державної таємниці. Ви, під цим соусом, намагаєтеся ВСІ документи міськради приховано подати, як секретні. Це неправда. Таким чином ви виправдовуєте дії міського голови В.Сапожнікова у його протиправних потугах відсторонити членів місцевої громади м. Нововолинська від участі в міському врядуванні. (грубе порушення \або узурпація влади\ ст. ст. 3 і 5 Конституції України) Виборців якої, (громади) він до дригу в колінах, як вбачається, боїться та уникає.
Стаття 9. Службова інформація
1. Відповідно до вимог частини другої статті 6 цього Закону до службової може належати така інформація:
1) що міститься в документах суб’єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної таємниці.
2. Документам, що містять інформацію, яка становить службову інформацію, присвоюється гриф “для службового користування”. Доступ до таких документів надається відповідно до частини другої статті 6 цього Закону.
3. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, який складається органами державної влади, органами місцевого самоврядування, іншими суб’єктами владних повноважень, у тому числі на виконання делегованих повноважень, не може бути обмеженим у доступі.
Витяг зі “ЗУ Про доступ до публічної інформації” (ст. 9) Кому що незрозуміло?
Там вище є посилання на Звід, який затверджений не в Нововолинську, в якому перелічені категорії державної таємниці на грифами (таємно, цілком таємно, особливо важливо). Крім того, що прямо передбачене цим зводом, нічого не може бути затаємнено. За це передбачена адміністративна відповідальність, це перевіряється органами СБУ.
Особисто я нічого спільного із міською радою не маю і які там в них документи і з якими грифами – незнаю. Але засекретити офіційно рішення міськради чи виконкому – вони не змогли б – це точно.
Ви не володієте певними знаннями, щоб так категорично вказувати, яка інформація є таємною, ДСК, чи не є. У кожній установі свій перелік ДСК документів, це не заборонено законом, вони різняться, але мусять відповідати чинному законодавству, повірте, це добре перевіряє СБУ.
Якщо ви хочете дізнатися більше – зверніться за роз”ясненням до місцевого відділу СБУ щодо підстав засекречення конкретних документів, які вас цікавлять.
І ще: не будьте таким зухвалим, це неприємно.
Я володію різнобічними знаннями. А якщо чогось не знаю – точно відаю де це шукати. Я не зухвалий – я впевнений в собі. Якщо вам неприємно читати правду про себе, то не читайте.
Правду про мене? а ми тут мене обговорюємо? чи, все таки, пропускний режим в міськраді?
Я теж впевнена в собі та своїх знаннях, але уже нічого вам доказувати не буду. Щасливо
Я не називав вас зухвалою і не стверджував, що “ви не володієте певними знаннями” й не посилав по консультації до СБУ… Та й пишу я не під засекреченою кликухою. Ви перші почали. Йшло до встановлення мені психіатричного діагнозу. :))) Стримались таки. І вам “па-па”.
Зачинені двері на поверхах міськради – не головна проблема Нововолинська. Але показова. Ця влада людей не любить, вони їй обридли за 24 роки з їхніми проблемами і проханнями.
Влада в нас поважного пенсійного віку. Вона втомилася працювати, вислуховувати, вирішувати. Але звикла кермувати, отримувати по 50 тис. на місяць, світитись у телевізорі. Уже й соцмережі освоїла, щоб і там сонцесяяти та чути похвали від лакуз.
Може, мер, аби втриматись у кріслі, й відчинив би нам ті двері – чого не зробиш заради виборів. Та обуреної громади боїться панічно ще з лютого 2014-го. А раптом знову зайдуть у виконком і скажуть: “Вітя, атдахні!”
Завод СТО був напівсекретним, але навіть там не було такого посиленого маразму із закритими поверхами і посиланнями на якесь там місцеве самоврядування. А завод був загальносоюзного і міжнародного значення і був єдиним у своєму екземплярі і унікальності і там було повно секретної інформації. Та секретну документацію я сама бачила і вона дуже відрізнялася від затверджених стандартів. І у мене запитання – у США , штат Вірджинія було успішно запущено в космос ракету, корпус якої був виготовлений в Україні. Ракета понесла тонни вантажу на міжнародну орбітальну космічну станцію. Невже потрібно було розграбувати і знищити завод СТО, адже на заводському обладнанні провідними інженерами і робітниками можна було б виготовляти багато нової, навіть космічної техніки?… Питання до “вічного” нашого мера. Як і навіщо знищували унікальний завод?
В.о. Оснастка ніколи не було напівсекретним…був обмежений доступ на поверх в типографії ( боялась влада “самвидата”) і ВОС-свій маленький військомат…Мені доводилось бувати на солідному п/я….50 ООО працівників, тиждень очікування пропуска і це вже з 1групою допуска…персональний супроводжуючий… Ну виготовляв завод станки,які працювали на п/я і що? Точно такі станки працювали і на інших заводах… За все своє життя “Оснастка” зробила один станок,який призначався виключно для військових…а решта…застарілий металолом, саме так,бо аналогічні станки ,наприклад італійські,були незрівнянно кращі…це як “Побєда” і “Фіат”… По світових мірках-Оснастка-велике підприємство з низькою ступінню автоматизації,попросту-застаріле…один інженерний корпус чого вартий був … Єдине виробництво,яке було здатне вижити -це інструментальне,…і те просрали…Питання в іншому … Розпродали станочний парк,бо думали за власні кишені, а меру теж хотілось…та й складне для нього машинобудування… Хоч би на одне питання кандидат відповів -де комунальний транспорт?…це- до ще мера.
Дивні і зашифровані замовлення, казало начальство, що військові, нам виконувати доводилось, та і замість повних адрес деяких замовників була
вказана лише абонентська скринька. Застаріле обладнання, чи не застаріле – на той час воно було нормальне. Але як вивозили те обладнання вантажівками через ворота я бачила і про застарілість ніхто навіть і не заікався. Коли ми їхали у Югославію у 1989 році, то інструктаж провели солідний я казали приблизно так:-” Наш завод закритого типу і багато про роботу за кордоном не патякати і про завод нічого конкретного не казати. З метою запобігання непередбачуваних і небажаних дій з нашого боку нам повідомили тихенько, що з нами їде агент КДБ, тобто будьте обережні”. Хто був тим агентом – ми дізналися аж потім. Що було – те було…
Якби в нас було на заводі керівництво не з пролетаріату завод міх робити все…
Шановна Марія. Заводське керівництво із пролетаріату підкорялось і підпорядковувалось Московському міністерству, яке моделювало ситуацію і контролювало усі точки і важливі об’єкти по у всьому Союзу. Керівництво мало вищу освіту, а не було неуками і повинно було бути далекоглядним і завбачливим і відстоювати збереження підприємства, а не розшаркуватись у поклонах перед російським міністерством, дбаючи про свої кишені і шкури, бо тоді вже у Сибір не засилали. Сибір тоді була уже не наша
1.Будут ли посадки,после аудита деятельности предыдущей власти.
2.Гдк вы будете брать инвесторов,если они есть то такие как Кроно и ему подобные.
А добрый хозяин перед подписанием договора с любыім инвестором должен поинтересоваться деятельностью самого инвестора, навести справки по работе тех или иных предприятий, сопоставить факты до открытия уже действующих технических мощностей и после открытия, как то Кроноспан, цементный завод, Пан Курчак. И неправда, что деньги не пахнут. Они пахнут болезнями, смертями из-за болезней и особенно большим вредом, нанесенным окружающей среде, в которой мы все живем. Не все то золото, что блестит и не каждый инвестор с его инвестициями подходит
Та ви знаєте, мені довелося розмовляти з багатьма людьми різних рангів з і різних місць. Ті люди агітували голосувати за Сапожнікова. Пояснення про перспективу жити буквально в цементі від нового цементного заводу на них не діяли аж ніяк. Ті люди тупі дятли, чи що? Сапожніков завод точно відкриє і всім буде хана, або клямка і вінки на могилки передчасно. Це жуть!
А куди дітися молоді? Ви порівняйте інфраструктуру з Луцьком де скільки всього занять для молоді. Через це я і мої друзі поїхали звідси. Тут ні норм зарплати ні життя. Чи тут після 18 сразу народжують? Ну да, ну да