2 липня 2016

Учора, коли українцям без пояснень повідомили про призупинення малого прикордонного руху, соцмережі вибухнули обуренням і цікавими запитаннями.

Найцікавіші були у спільноті  Володимирінфо. Бо й місто — на кордоні, і загалом у  Володимирі-Волинському громада активна.
Для зручності вашого читання ми згрупували коментарі за темами. Отже…

КАТАСТРОФА МАЄ ПЛЮСИ

Ярослава Вознюк: Це катастрофа для Володимира.

Микола Пасальський: Апокаліпсис по-володимирськи.

Сергій Барщевський: Все пропало… куди дівати будуть цигарки? ))

Олексій Петрунін: Ви не жартуйте і не зубоскальте. Бо діло може дійти до голодного бунту. Тисячі людей живуть з кордону, і це факт, інше питання, чому в місті роботи немає…
Це пахне дуже серйозним кіпішем.
Було б правильно заздалегідь попередити про зміни руху через кордон. Щоб люди могли шукати альтернативні заробітки. Їздять же не лише матьорі контрабандисти з папіросами…
Це було б добре, якби не було так раптово!…А тепер будуть тисячі по-справжньому безробітних.

Сергій Барщевський:  Тепер, можливо, наші мешканці задумаються, що таке, коли немає Польщі і де брати гроші, коли в місті нема роботи або робота тільки через папіка. Прийшов час думати і діяти, а не тягати папіроси і казати, що все добре. Рано чи пізно це мало стати. І це питання до влади, де робочі місця і куди працевлаштувати тисячі людей.
Усі до свого папіка, який платить пенсію, заробітну плату та інше.
Іще одне, в нас у місті все “добре” — чисто ж)))) Весело буде…

Віктор Вільчинський: А чого це не зубоскалити? Буду, з задоволенням!!! Бо 60-70% людей міста інертні, їм нічого не цікаве, окрім тих папірос, а от коли покладуть зуби на полочку, то, може, хоч тоді почнуть цікавитись тим долбаним містом і його управлінням, а також, може, почнуть задавати правильні питання владі!

Олена Владика-Кандиба: “Нема роботи ” — це трохи неправильно. Пройдіться містом — багато оголошень про вакантні місця. Інше питання — оплата праці, за 2000 ніхто вже працювати не хоче.


Роботи навалом, ага…

Ірина Мельничук: Тішитись із того, що населення покладе зуби на поличку, не по-людськи. Тим більше, що зароблене витрачалось в Україні. Хтось може купити нормальну машину, а комусь “бляха” на польських номерах — засіб для утримання сім’ї.

ПРО МІНУСИ І БИДЛО


Типовий сховок у колоді

Володимир Музиченко: Давно пора перекрити кисень контрабанді, яка є частиною корупції, а часом — і її основою. Давно пора людям не цигарки возити, а вимагати гідної оплати праці за своїм фахом, бо вже неможливо знайти на офіційну роботу фахівців — вигідніше возити контрабас.
Давно пора припинити бардак на дорогах, який створюють власники польських номерів.
Але все це вигідно корупціонерам по обидва боки кордону — контрабанда, яку вивозять, скуповується в Польщі. З цього потоку живляться майже всі, лише українська держава загинається..

Юра Заєць:  На жаль, проблема контрабанди не в простих людях, а набагато вище. І не в авто на польських бляхах, а в бидлі, що за кермом.

Ірина Сусік: Люди не тільки їздили з цигарками до Польщі. Тому це не дуже приємний момент. Радує тільки, що то на місяць.

Валентина Борусевич: Не було польських номерів — і так само порушували ПДР, але тепер хоч є на кого звалити. Якщо людина — худоба, то дай їй президентські номери, вона нею і лишиться!
І всіх під одну гребінку рівняти також не треба. Хто возить цигарки, а хто інколи їздить на закупки — бо ж там таки дешевше. І поняття також різне — один пакує весь бус сигаретами, а інші сховають на собі десь блок, так і виживають.


Як варіант )))

Natalia Komohortseva: Бо й нема роботи. Тих оголошень на руках можна перерахувати. Яка кількість людей звільнена з цукрового заводу, з молокозаводу, розграблені дві території військових частин!..
А наші депутати перед виборами завжди обіцяють “робочі місця”. Де вони? Легше за все в соцмережах об**** одне одного. Шановні, об’єднуватись потрібно.

Валентина Борусевич: Усі так гонять на тих, хто їздить у Польшу, а самі чи їхні родини через день катаються — то нічого. Головне — когось видно. Якщо вже люди з владних структур їздять, щоб заробити пару гривень, то що казати іншим, які зовсім не мають роботи.

Олексій Біянов: Я не їжджу, і рідня моя також!!! Знайшов роботу у Володимирі. І хто схоче, теж знайде.

Ірина Мельничук: Думаю, працювати хочуть усі! Проте одного “хотіння” замало.

Марта Денисюк: А якщо й є робота, то зарплатні, коли заплатиш за комунальні, не залишається, люди виживають як можуть.

Юля Калиниченко:  2000 гривень — це не зарплатня, коли, наприклад, зняти квартиру від 2 тисяч. Не кажучи вже про ціни.

Ганна Фурман: А на рахунок “нема роботи”, то ж владою запропонована контрактна АТОвська з немалою зарплатнею! У порошенківськоі влади інше бачення! Завербовані украінці!

Юля Калиниченко: На жаль, не всі можуть підписати контракт в армію (сімейні обставини, стан здоров’я).

ЧОМУ ПОЛЯКИ ТАК ЗРОБИЛИ

Ярослава Вознюк: Яке в поляків пояснення дивне: МПР не досягає ні Варшави, ні Кракова, а урядові кортежі, що папи, що учасників саміту, їдуть зеленим коридором.

Валентина Борусевич: Просто на когось треба було сперти. А причина, думаю, в іншому.

Олексій Петрунін: Пояснення поляків як мінімум дивне. І раніше були саміти, і єврочемпіонат із футболу. Навіть коли впав літак з їхнім президентом, кордон не закривали…

Володимир Музиченко:  А може, їм набридло воювати з потоком цигарок?

Ірина Мельничук: Усі відхрещуються від українців.Шкода, але це правда, і не в цигарках справа.  Довгоочікуваний безвізовий режим, який сотий раз відкладається, заборона руху по картках МПР. Усе очевидно. Європі зі своїми мігрантами не до України. То є моя думка!!!

Григорій Гороть: Безвізовий режим відкладається, бо Україна не виконує вимоги Євросоюзу. Головна з них — боротьба з корупцією, тобто Євросоюз вимагає, аби наші корупціонери прийняли закони собі на шкоду і на користь простому народу. Людям про це варто пам’ятати, коли підуть на вибори. Тож у чомусь звинувачувати країни Євросоюзу абсолютно не варто.

Ірина Мельничук: Усе правильно! Просто ви сказали про причини, а я — про наслідки.

Олександр Касімов: А для мене це ще раз доводить ставлення ПОЛЯКІВ до нас! Хочуть — бастують, хочуть — прикривають. і що має ПАПА або НАТО ДО 30-кілометрової  зони. За… ли!!!!!!

Наталя Митошоп: Якщо українці самі себе не поважають, то й інші не будуть нас мати за людей.
А що люди майже живуть у Польщі, то вони змушені це робити, щоб сплатити за комунальні та прожити більш-менш. Хоча є такі, в яких немає ні міри, ні совісті, ні культури, головне — нажитись, і байдуже, за чий рахунок. От через таких і закривають кордон.
І за роботу… автоелектрика шукаємо два місяці, і зарплата достойна, бажаючих нема.
“Краще пару блоків цигарок перекинути, ніж на роботу йти”, — сказав один знайомий.
А що буде завтра, то всім якось все одно.
Хоча, з іншого боку, майже кожна людина старається заробити там, де можна більше. Але коли тобі кидаються під машину, пропонуючи цигарки, то це вже переходить усі рамки.

ПРО МАШИНИ НА ПОЛЬСЬКИХ НОМЕРАХ

Віта Макарук:  А розкажіть мені, чим це грозить власникам транспорту на польських номерах? просто цікаво, наскільки це може стати проблемою.

Ярослава Вознюк: Я так розумію — великим гемороєм.

Віктор Вільчинський: Це стане проблемою для тих, хто їздив по картці МПР.

Сергій Барщевський: А таких 95 %))

Ярослава Вознюк: 95% — це буде жесть.

Григорій Гороть: Залишити митний простір України дуже легко, і можна це зробити будь-коли. От в’їхати на митний простір Польщі — це буде неможливо, але закон цього й НЕ вимагає.

Віктор Вільчинський: Перетинати кордон машина мусить, і хто має карту поляка чи візу, то вони взагалі зміни не відчують.

Vita Makaryk:  У мене є підозра, що більшість тих, у кого така машина, мають не візу, а картку малого прикордонного руху.

Віктор Вільчинський: Як то кажуть: “Звіздєц осліку…”))))

Володимир Пилипюк:  Їдеш в РП по картці, наша сторона пропускає і ставить відмітку виїзду. А поляки повертають, і привіт — знов вʼїзд до України. )))

Сергій Барщевський: Білорусь ще є… багато знаю хто через Білорусь їздить… гємору менше, і хабарів не беруть.

Віктор Вільчинський:  Там же сказано, що автомобіль раз в якийсь термін має покинути МИТНУ ТЕРИТОРІЮ КРАЇНИ. Тобто Білорусь вполнє сібє нічєго)

Григорій Гороть:  Для власників авто на польській реєстрації, певно, проблем не буде — при виїзді з України прикордонники поставлять штамп виїзду в паспорт, потім поляки вертають, і він повертається в Україну. Треба буде з’ясувати в юристів, чи рахується це виїздом.

ХТО ВИГРАЄ ВІД ПРИЗУПИНЕННЯ МАЛОГО РУХУ НА КОРДОНІ

Ігор Левицький: Може, поменшає тих гратів на польських бляхах.

Григорій Гороть: Також в людей поменшає курей, качок, гусей, індиків, помідорів і т.д. — грошей не буде, підуть чистити все підряд.

Ярослава Вознюк: Ага, також в людей побільшає собак і ломак. А ще дачі почнуть обробляти і курей, качок, гусей вирощувати)))

Григорій Гороть: ЧУЖІ дачі почнуть обробляти і ЧУЖИХ курей… гусей вирощувати.

Ярослава Вознюк: Контрзаходи теж будуть.

Григорій Гороть: А це вже громадянська війна.

Олександр Венгловський: У поліції роботи побільшає… Як і у травмопункті… Ще ломбарди виграють…

Леший Загугуля: Дітки згадають, що є Мама і Тато.

МАФІЯ НА КОРДОНІ

Natalia Komohortseva: Польська реєстрація відмічається в українських митників. І навіть не потрібно виїздити на польську сторону. Я так часто робила. Це не проблема. А от прикордонники будуть “постити”, хто ж їм заплатить, щоб без черги? Та все це тільки до 2 серпня.

Костянтин Зінкевич: Це “тємаха” для наших прикордонників і митників. Купа польських машин тепер мусять оформити виізд з Украіни.

Леший Загугуля: Мафія жива і при усіх темасіках…

Костянтин Зінкевич: Буде або кружляння по самій митниці, або, що ймовірніше, пачками паспорти та техпаспорти заноситимуть і штампуватимуть.

Григорій Гороть: Кружляння — це єдиний юридичний метод до 2 серпня. Носіння документів — не зовсім законно, але теж можливо. От коли наші прикордонники і митники перестануть випускати наших і оформляти документи на тій підставі, що поляки не впустять, і на цьому косити бабки, то це дуже погано.
Костю, ти на всяк випадок зроби профілактичний візит на митницю і поясни нашим — вони отримують гроші з нашого бюджету, а не з польського, керуються нашими законами, а не польськими, тому проблема в’їзду в Польщу їх має абсолютно не хвилювати.

Костянтин Зінкевич: Вони це читають. І на завтра вже запланована зустріч 🙂

Григорій Гороть: Оперативно, але все ж таки в місцевих групах треба буде організувати до 2 серпня книгу скарг і пропозицій — раптом хтось перестане відчувати землю під ногами.

Сергій Шишкін: Дивно. І жоден не сказав, що контрабанда — це зло. На все є виправдання. А про самоповагу тільки один комент. От тому поляки і ставляться до нас відповідно. Навіть заїжджаючи в Україну.

Тарас Ярмолюк: Це мало відбутися рано чи пізно, бо люди перейшли межу дозволеного. Раз на три дні по картці зробити і подивитись, чи щось зміниться на кордоні. Якщо ні, то раз на 5 діб.
І, може, тоді ми порозумнішаємо: чи варто контрабасити, чи шукати роботу і працювати. Поляків ми продажем цигарок біля магазинів уже дістали.А по польській реєстрації — коли Красуля робив пікет на митниці, всім було по барабану, бо йшов контрабас. А сьогодні заговорили…

Світлана Шваб: Учора спитали митників Ягодина, як бути з машинами на польських номерах.
Відповідь вразила: “Як завжди — домовимось”.
Коли ж вони, гади, нажруться???

Борис Наумчук: 
А хто подумав про прикордонників? Як їм тепер сім’ю прокормити, де їм заробляти, коли ніхто їхати не буде?..
А про поляків хто потурбується, адже вони за місяць луснуть від свого товару, котрий Україна вивозила, від своїх ковбас і хімії.
Хтось про це подумав?..

Коментарі взято тут: Володимирінфо

Прочитав сам? Поділись з іншими: