Власником одного кафе є депутат міськради від блоку “Солідарність” Олег Бадзюнь. Власника іншого закладу обурені мешканці не можуть дошукатися.

На дитячих майданчиках – п’яні розбірки і стихійна автостоянка, під вікнами квартир клієнти закладів ходять до вітру…

Це Нововолинськ, Шахтарський мікрорайон, за кількасот метрів від озера і кладовища.

Міська й обласна поліція, міський голова Сапожніков і начальник ЖКП №2 Луцик, санстанція і Волинська облдержадміністрація дістали від мешканців трьох нововолинських багатоповерхівок навіть не скаргу – волання про допомогу.

Будинки №18, №17 Шахтарського мікрорайону сусідять із №29 по пр.Перемоги. У спільному дворі є зелена зона з дитячим майданчиком, де відпочивають і граються діти.

На жаль, ця приємна картина змінилася з початку літа 2016 р. Біля продуктового магазину “Смак” на автобусній зупинці Шахтарського мікрорайону встановили столики з навісами (фактично – літнє кафе), а в житловому будинку №18 відкрився ресторан “Мангал“.

Фото з публічної сторінки “Мангалу”

У ресторан “Мангал” відвідувачі здебільшого приїздять і свої автомобілі ставлять не на відведеному майданчику, а по всій зеленій зоні. При цьому брутально, з нецензурною лайкою, забороняють дітям грати з м’ячем, щоб не пошкодили авто.

Я паркуюсь як *удак, а шо?

“Мангал” цілковито ігнорує вимоги будівельних і санітарних норм, правила громадського спокою. Димовідвідна труба побудована на рівні вікон 2-го поверху, не відповідає технічним нормам і завдає щкоди всім мешканцям, чиї вікна виходять на заклад.

Дим із димоходу потрапляє до помешкань. У вітряну погоду димова завіса у квартирах стоїть навіть при зачинених вікнах, із нестерпним запахом вогнищ і всього, що готують у ресторані.

Мешканці нервово жартують: живемо у котельні…

“Мангал” знаходиться у житловому будинку старого типу, з дуже високим проникненням звуку. Часто заклад працює до глибокої ночі. Його робота порушує тишу й сон мешканців  не лише будинку №18, а й будинку №29 по пр.Перемоги.

Ми зверталися до працівників “Мангалу” зі скаргами, але так і не змогли з’ясувати, хто ж власник, а на скарги ніхто реагувати не хоче.

Фото з публічної сторінки “Мангалу”

О третій годині ночі, коли мешканці намагаються повідомити про недопустимість шуму серед ночі, назустріч виходять кілька чоловіків, насміхаються й дають зрозуміти, що скарги на це кафе нічого не змінять. Натякають на впливових друзів і власників.

Стоянка на газоні – діло звичне

Магазин “Смак” не забезпечив відвідувачів літнього кафе біотуалетами, тож вони справляють свою нужду під нашими вікнами. Автостоянка біля кафе розрахована на дві машини, а паркується більше – зокрема, й буси, які закривають огляд і без того аварійного перехрестя. Це створює небезпеку для транспорту і пішоходів.

Часто клієнти цього закладу спілкуються нецензурною лайкою, надто ж коли хтось із мешканців робить їм зауваження. А довкола бавляться діти, які стають свідками п’яних розборок, справляння нужди й неадекватної поведінки відвідувачів закладу “Смак”.

Літнє кафе під навісом – на задньому плані

Шум у нічний час, порушення будівельних норм, антисанітарія довкола житлових будинків, хаотичне паркування автомобілів у зоні відпочинку, неадекватна поведінка клієнтів на очах у дітей довели нас до крайності.

Фото з публічної сторінки “Мангалу”

Небажання власників цих закладів дослухатись до скарг і зауважень змушує нас звернутись по допомогу в наведенні порядку до всіх можливих установ, бо поодинокі скарги на рівні міста ігноруються повністю.

Просимо:

1.Провести перевірку закладів “Мангал” і “Смак” щодо претензій, викладених у скарзі.

2. Зобов’язати власників:

“Мангалу” – а) демонтувати димовідвідну трубу й розібрати піч, бо мангал у житловому будинку не повинен знаходитись; б) не порушувати режиму роботи закладу, не працювати вночі.

Клієнти  гуляють до 3-ї ночі. На повну

“Смаку” – закрити літнє кафе або ж забезпечити біотуалетами з відповідним прибиранням території.

2. Упорядкувати паркування автомобілів біля закладів,  патрульній службі поліції проконтролювати виконання.

3. Скласти протоколи щодо зазначених у скарзі порушень та зобов’язати власників обох закладів усунути всі проблеми, що виникли з їхньої вини.

До скарги додаємо фотографії”.

Під цим документом підписалися мешканці: 30 квартир у буд. №18, 20 квартир у буд. №17 Шахтарського м-ну, 8 квартир у буд. №29 по пр.Перемоги.

Загалом 58 підписів.

РАДАР звернувся до господарів обох закладів. Їхні дуже цікаві коментарі – у наступному матеріалі.

Стежте за РАДАРОМ!

Прочитав сам? Поділись з іншими: