Шановні перевізники та водії автобусних маршрутів у Нововолинську!

Сьогодні водій “двійки” (їхав біля дитсадка №4 о 20.00, на Шахтарській вулиці зупинився о 20.13) дуже брутально повівся з  законослухняним пасажиром.

Кричав так, що думала – шибки повилітають. Вдався навіть до непристойної лайки.

На прохання сказати, хто є перевізником, загорлав: “Не знаю!!!”

Своє прізвище назвати відмовився.

Такого істеричного крику не чула давно. Переживаю за його здоров’я (невроз, склероз, неконтрольовані напади агресії…), а також за здоров’я та безпеку пасажирів, бо водій виглядав дуже неадекватним.

 

 

Аби не реєструвати завтра зранку у виконкомі письмову скаргу на порушення прав споживачів, прошу перевізника автобуса АС 0693 АТ відгукнутись тут у коментарях або на пошту РАДАРА:

info@radar.in.ua

Тоді, можливо, справа обмежиться вибаченням.

 

Наталя Камишникова

Прочитав сам? Поділись з іншими: