Чергового підвищення тарифів на проїзд у маршрутних, прости Господи, таксі домагаються нововолинські перевізники.
Сьогодні це 4 гривні, а з нового року буде аж 5?
Громадські слухання щодо здорожчання проїзду відбудуться в кабінеті №304 Нововолинської міськради 5 грудня о 15.00.
Усі охочі можуть прийти і подивитись перевізникам та начальнику відділу транспорту Ю.Коцурі в ясні очі. А також висловити свою думку щодо якості і реальної вартості проїзду.
А Коцура ціни на пальне підняв?
Ціни на пальне піднялися з березня цього року (коли вже раз піднімали тариф) всього на гривню-півтори, тобто десь на 3%. А плату за проїзд хочуть підвищити на всі 25%. Відчуваєш різницю?
А Коцура якість проїзду хоч на копійку покращив?
Якщо Вас не влаштовують ціни на проїзд то ідіть на майдан як 5 років тому,чи слабо? Беріть приклад з Французів!
Правильно! А ще потрібно взяти Сапожнікова і Коцюру за “коцюру” і хай дадуть віжповідь-де комунальний транспорт!?
А до чоготут якість??? а якість пального покращилась??? а газу? а мяса?? і іншого. Ото то да, 5 грн, замість 4. а як на рахунок комунальних по 3 тис зимою??
це до виконкому вони затверджували тарифи,хоча колись сапог брехав що не має відношення до тарифів
Я-то думаю чого усі маршрутки зараз підлатали підмазали підфарбували. Он воно що чергове покращення його мать. Усе не нажеруться усе їм мало. Жінки й так на собі економлять щоб за зекономлену копійку дитина в мороз пішки в музичну школу не йшла а їхала. Я прийду обов’язково хоть і гнойна ангіна зараз в мене. Цікаво тті теж буде там чи без команди фас вони носа не показують.
Прийдіть, і на весь зал голосно скажіть – “Клятий туберкульоз та ще й ангіна вцепилась”!
Браво!!!
Там, курва, страшно їздити!!!!
Мовчимо і далі….
Скажіть як ціни підняли на пальне на 5 грн,газ підняли,продукти подорожщали чому ви всі мовчите.А проїзд на гривню це калапс.Порахуйте скільки тратитесь на базарі і мовчите.Вспомніть проїзд коштував як одна булка хліба.А зараз?Напевне перевізники винні?
Хороший мер би порозганяв тих перевізників і зробив комунальний транспорт. Було би дешевше і прибутки в бюджет міста. А водіїв маршруток давно треба перевірити на знання правил і вміння керувати маршруткою. А то понакупляють прав і їздять як на возі, не включають поворотів, на червоне, рахують гроші і закривають двері коли їдуть, ітд.
То й де ви видивились на Волині “хорошого мера”? Запросіть його сюди! :)))
Ви праві-хорошого немає! Є найкращий-грамотами підтвердженно!… Ще тільки ТУТ його не вистачає! По ТТІ дивіться.
На яких 5 грн? В лютому цього року А95 коштував 30 грн за літр. Після цього в березні підняли тариф на проїзд, якраз мотивуючи тим, що зросли ціни на пальне. Зараз ціна А95 – 31.50 грн. Це привід підвищувати тариф на 25%???
Віталій ви пишете неправду.Згадайте скільки коштувала солярка як піднімали ціни на проїзд.
Проїзд по місту був 5 копійок, а буханка хліба була 14 копійок за чорний, 16 копійок за сірий і 20 копійок за білий. Зарплати по відношенню до хліба були ого-го. Можу довести із заплющеними очима серед ночі, що перевізники перегнули палку і перейшли межу вже давно багато в яких випадках
Так і сірники по відношенню до зарплати були “ого-го”. І сіль. І молоко та харчова сода… А яка зарплата була по відношенню до покірних людей? Тут, в шахтарському Нововолинську за важку працю під землею платили менш-більш. А в решті міст? А в селах, де були кріпацькі колгоспи?
Я із тієї епохи – народився і 40 років прожив під совіцькою окупацією. Не потрібно мені розводитись про радянський рай. Не доведи Господи. Ніколи знову!
Пане Анатоль, не треба такого драматизму, бо при союзі жило багато людей і я теж( менше за Вас набагато). Але багато речей я маю можливість порівнювати і робити потрібні висновки, щоб жити і працювати далі. У колгоспі працювало багато моїх родичів, і працювали/працюють вже при нинішній владі. Повірте, я знаю багато. Ця тема така бездонна і безмежна і зовсім не така однозначна, як Ви вважаєте. В одному з Вами згідна – у той час я не повернулась би нізащо, бо почуття свободи варте багатьох втрат і добрих спогадів., Але за свободу, навіть власну, потрібно боротись. А пільговики, на мій погляд, борються не за свободу, а за власне право отримувати пільги, надані їм державою будь-якою ціною, навіть за рахунок інших/як це вже було((
Держава вже скасувала пільги деяким категоріям громадян, зокрема ДІТЯМ ВІЙНИ і нічого – люди похилого віку обурювались, а тепер просто живуть далі без пільг, хоча цих людей стає все менше серед нас, бо вони вже старенькі((
Зараз уряд піднімає прожитковий мінімум і відповідно усі соціальні виплати, які до цього прожиткового мінімуму прив’язані, хоча і не набагато, але це вже щось, особливо коли у країні війна. То,можливо, деяким пільговикам варто згадати про війну, про підвищення деяких соціальних виплат і також жити далі??
Немає драм. Є 360-річна трагедія українського народу, який був окупований Московією\Росією і зазнав чотирьох геноцидів у вигляді трьох голодоморів та страшних репресій і виселень сотень тисяч українців (кримських татар, чеченців, інгушів тощо) у 1937-38-му та 1948-49 роках у непридатні для проживання місця Крайньої Півночі та інші. Трудодні, рабська праця, неможливість виїхати із українського села, відсутність документів, свавілля голів колгоспів, бригадирів і парторгів. Були ГУЛАГи і розстріли “ворогів народу” та безпецедентне у світовій історії порушення прав і свобод людини… Була зрада найвищих керівників України тоді і є тепер.
А ви мені про якісь ціни на хліб – чорний, сірий і білий, проїзд по місту… Згадайте іще розведене пиво із милом із 300 літрових дерев’яних бочок (щоб пінилось) по 0, 24 коп. за бокал. Ви не жили в українському селі, я бачу. Народилися, мабуть у Нововолинську, або у приміському селі. Їдьте у РФію – там нині справжнісінький СССР. І буде ще “кращим” та тоталітарнішим, при умові збереження “царя” Путіна при владі, років ще, так на 3-4. Посоромилися б, “Бандерівко”.
Заспокойтеся будьласка! Все те, що Ви тут пишете мені відомо і багато що не по розповідях, а внатурі. Більше того – у колгоспі працювала і я на різних, як ви розумієте, не на найлегший роботах. Трагедія мого народу не 360-річна, як Ви зволили написати, а набагато давніша, древніша, я би сказала. І корені цієї трагедії тягнуться у сиву давнину, давніше Київської Русі. А посилати мене до Росії ви не маєте права, та і не потрібно, бо ще зараз в Україні достатньо рабського мислення і рефлекторної рабської поведінки у деяких керівників і у простого люду, навіть знаю у яких місцевостях, але то окрема тема. Бути вільною людиною, без комплексу раба(а чи ж писали, що ви вільні) не означає принижувати і ображати інших, навіть при будь-якій владі. Але завжди потрібно працювати, працювати і ще раз працювати. А коли хто знав, що пиво розведене милом, то потрібно було не купувати і не пити(( Я пива взагалі не п’ю, а якщо ви п’єте – то ваші проблеми. Де я народилась вас не стосується. А проїзд по місту був 5 копійок, а літр бензину був 45 копійок. Хто вміє рахувати нехай порахує скільки зараз коштує бензин і скільки має коштувати проїзд. А безкоштовний проїзд, думаю, вже не буде(для пільговиків), бо безкоштовний сир тільки в мишоловці, та і то мишка за той сир життям своїм платить((
Бувайте, Анатоль. Пива не пийте, бо, навіть не розведене милом, воно шкідливе для здоров’я, чи пийте… ну як знаєте😃😃
Бувайте, комунобандерівко.
І солярка була 8копійок як проїзд був 5копійок.Але це було державне.А згадайт2001р.
Згадала! А ще я згадала бандитські 90-ті і тодішні тотальні злидні…
Я люблю мистецтво. Я дуже творча особистість і свої нерви на сварки з тими маршрутчиками тратити не буду. Я просто візьму старе колесо зі смітника біля свого будинку і просто принесу і покладу його на стіл перед начальником транспорту. Німе мистецтво без нервів криків та емоцій. Німий протест. Прошу усіх узяти старе колесо зі смітника і принести на стіл в мерію. Хто ще не здогадався – маршрутки старі та убиті, як ті старі колеса, а платити будемо як за нові автобуси.
Я жодний закон не порушую. З колесом маю право прийти. Колесо не вкрав, а взяв з мусорки. Палити колесо не збираюся, тому маю право брати колесо і робити мистецький арт прямо на обговоренні. Мистецтво в нас під ногами!
Та ну…. це уже перебор. Маршутки с себе представляють, як Скрябін співав “собача будка”. До тогож в нас не таке габаритне місто.
Те що такі ті маршрутки- треба нормальне розмитнення, держава заохочує цей транспорт брати, вся країна їздить на цьому, а винні нововолинські перевізники..
А зараз що розмитнення дороге? Хай куплять автобус 2-5років, а не грат 50літній, і їздять. І для громадського транспорту завжди нове купується, а не коли хтось вже на металолом викидає наші “підприємці” забирають, підрихтовують, ТО купують і вперед. Тому і маємо не маршрутки, а грати на колесах, яких ніхто нормально не ремонтує.
Новий еталон коштує 40тис.доларів це один міліон двісті тисяч грн.Нового ніхто не купить.
Про що ви говорите??!! «Грати» на колесах»-це новi «Богдани «, якi нiвяке порiвняння не йдуть iз б/у автобусами iз розвинених краiн. I ще- розмитнення дуже дороге!!!
Чому мовчите, всі бачать, в якому стані маршрутки, особливо біля водія. Дві брудні каністри, велика щітка, якою миє з калюжі маршрутку, а в салоні замітає, та кусок засмальцьованого одіяла, на яке кладуть гроші. Просто ЖАХ, ЗАЛИШИЛОСЬ ПІДНЯТИ ПРОЇЗД….
Я жоден закон не порушую – користуюсь маршрутками набагато менше, ніж раніше. Мій гаманець це відчуває, відчувають і шофером, яким я не даю прибуток)) У місті Луцьку вели мову про здорожчання проїзду раніше – бачила в новинах на каналі Нова Волинь, то я і подумала, що у нас подорожчання і “покращення” не за горами((, але протяжність маршрутів і витрати пального у Луцьку і у Нововолинську не йде ні у яке порівняння, тобто куди там у Новіку ті ціни підіймати??!! Я би на місці Нововолинців подала заяву до антимонопольного комітету і поскаржилась би на здирництво перевізників і на міськраду, яка нові тарифи затверджувати збирається. Громадські слухання тут просто до заднього місця, прошу вибачення, бо все вже давно вирішили без громадськості, але ж закон вимагає протягнути таке паскудне рішення через процедуру громадських слухань, хоча би формально, бо ж потрібно поіменно/по прізвищах записати хто на тих слуханнях був присутній – для звітності у паперах – на подібних слуханнях була присутня і точно це знаю МІСЬКРАДІ І ПЕРЕВІЗНИКАМ ПРІЗВИЩА ЛЮДЕЙ ПОТРІБНІ !!! Колеса не допоможуть, тільки антимонопольний комітет!…
І про всілякі порушення місцевої влади говорить той факт, що у Благодатне вже давно проїзд коштує 7 гривень, а затверджувати такий тариф хочуть лише зараз, то виходить, що раніше 7 гривень брали незаконно??😎😭
тариф 7гр до селища тільки буде дійсний до кінця грудня бо далі виходить ще 4 оборотний рейс № 284 який буде брати гроші по 9 гр і без пільг тому на маршрут № 13 розцінки непіднімали бо такого маршрута з нового року НЕБУДЕ.
Ну не буде, то і що з того? А чому ви, “депутат” не пишете, що у відповіді із Луцька вказується про те, що пільговики вже звертались по своїх пільгах і в результаті проїзд здорожчав для непільговиків, тобто з 5-ти гривень до 7-ми гривень???? Хай Топорівський грошей дасть адресно малозабезпеченим, бо у селищній раді частенько матеріальну допомогу роздавали, то нехай і зараз дадуть!!!
Волинська ОДА на сесії піднімає питання про те, що область витрачає великі кошти на дітей, які доїжджають до Луцька у дитячі садочки і школи із навколишніх сіл і вже зараз область відмовляється від таких великих фінансових витрат і рекомендує сільським радам згадати про те, що сільські діти є майбутніми повноправними громадянами і членами сільських громад, це майбутнє села, то ж і нехай сільські голови профінансують своїх діток. Нехай Топорівський фінансує своїх!
якщо б ми були ОТГ ми б мали свої може і немалі кошти , а так ми є невідємною громадою міста Нововолинська так пише статут м Нововолинська 60 % ПДФО іде в місто а на рік ми маємо аж 800000гр ,що наразі означає по теперішнім розцінкам майже нічого то чим Топорівський може профінансувати а нічим.
А у Нововолинську найвищі в області інвестиції, найвищі зарплати і пенсії, найкращий мер… і взагалі “чарівне” містечко… Підвищимо і ціни на проїзд! Міняю квартиру в найкращому містечку на щось віддалене від Сапожнікова.
Олександр а щоб ви знали що в Нововолинську найвищі пенсії в області середні.Зайдіть в пенсійний і поцікавтеся.Я цікавився.
А я що написав? Чи це значить, що не повинно бути комунального транспорту? Доречі, яким не користуюсь вже 30років,а на наших”скотовозах”не буду їздити навіть якщо просити будуть.
Причому до вашого бюджету перевізники.Дайте всім пільговикам адресну допомогу і все вирішиться.Дехто з пільговиків їде десять раз на тиждень а дехто раз.
Та не треба всім – треба тільки малозабезпеченим, бо навіщо давати адресну допомогу працюючому пенсіонеру, який за місяць має пенсії і зарплати 10 000 чи більше(таких знаю), або вдові шахтаря, яка отримує тисяч 13? При виданні готівки на руки дитина із малозабезпеченої сім’ї не буде їздити без потреби у вихідний або пізно вночі, та і бабця, яка не їздить, чи їздить вкрай рідко, за видані гроші просто купить зайвий раз хліба
Топор звісно ж не ангел, але нагадати варто, що Благодатне то частина Нововолинська, і своїх пільговиків немає, вони всі ходять під ВБ.
Так, пане Ульріх, у відповіді із Луцька було вказано, що селище є частиною Нововолинська і завжди було частиною міста, та і по багатьох показниках є членом територіальної громади Нововолинська. Тільки не можу я зрозуміти чому цей “депутат” такий ТЕМНИЙ і МУТНИЙ, бо нічого не згадує по факту, а тільки бідкається. Не “депутат”,а ціле непорозуміння, бо лише воду баламутить ((
Нехай платять адресну допомогу.Скільки будуть вас возити безкоштовно.Все спирати на перевізників .в якій часній сфері пільговикам дають безкоштовно.
сапожніков має фінансувати а не топорівський,вигнати рожелюка і будуть кошти
Депутат Стерницька ви так працювали що довили до ручки транспорт на 13 маршруті.А пам’ятаєте як в вас було дев’ять автобусів.
тут ви Сергій невгадали, ви думаєте , що тільки депутати цікавляться маршрутом , несмішіть саме їм як кажуть в народі ” по барабану” прийшли руки підняли і пішли і в кожного свої проблеми.
Потрібно писати-залишилось пройти техогляд. По справжньому!
У маршрутках, які їздять на Поромів і Млинище вже кілька місяців тому підняли ціну проїзду по місту до 5 грн. Ті маршрутки, які їздять по місту (№ 2, № 6) хоч виглядають більш-менш нормально. Загляньте в Iveco, яке возить людей до Поромова. Там все тримається на чесному слові. Бампер примотаний дротами, у дверні щілини пальці влазять, амортизатори там згнили і повипадали ще кілька років тому і тепер якщо вскочить в яму, то хребет може в штани випасти. Всередині бридко триматися за поручень чи сідати на сидіння. Останній раз там було чисто надцять років тому. Їздять ті маршрутки раз в годину, а то й рідше.
люди про що ви говорите! все дорощає і тут як кажуть добре, що хоч на гривню подорощав проїзд , а подивіться , що місцева влада зробила з селищем Благодатним , пан Сторонський спихнув, а точніше викинув маршрут № 13 на Луцьк то якщо місто має всі пільги на проїзд і багатодітні і пенсіонери, пільги для учнів по учнівському то в селищі дитина з 6 років їде до Нововолинська за 9 гр , всі пенсіонери платять гроші ,ми всі жителі селища знаємо чому все це відбувається тут іде” війна”між Топорівським і місцевою владою , але страждають бідні люди. В нас є сімї де до міста доїжають з сімї 4 чоловіка , 2 батьків працюють ,а 2 дітей вчаться .Як нам виживати? Це нікого нецікавить .Топорівський “покерує” і залишить селище в розрусі , а що робити людям.? Згадайте з початку року на маршрут № 13 неможна було найти підприємця , тепер коли передали на Луцьк то на 4 віїзд вже аж 2 підприємця .А знаєте чого? бо підприємці зараз на маршруті №284 КОРОЛІ вони які хочуть такі і розцінки ставлять коли вони виграли тендер в Луцьку то для селища ставили ціну 12 гр ,ну і як вам? з 7 гр на 12? ну чи не КОРОЛІ? тільки Луцьк зменшив їм апетит на 9 гр чи на довго? Зараз ще їздить один автобус маршрут № 13 до кінця грудня і розцінка ще стара по 7 гр. Так , що вибори незагорами і ще існує спосіб БУМЕРАНГА і хто зна чи все недобре повернеться назад в місто , а тепер кожен буде думати чи добре для селища зробив пан Сторонський? і чи буде хто голосувати за цю владу , хоча була велика підтримка за пана Сапожнікова і селище йому довіряло!
Соромлюсь сказати, але попередні перевізники на 13-му маршруті робили те ж саме – ставили розцінки які хотіли((, та і шофери і автобуси перейшли до луцького підпорядкування теж ті, що були на 13-му маршруті(( Так що не вмер Данило, а болячка задавила…
Ви подякуйте що взагалі згодилися їздити.А то взагалі небулоб кому їздити.
Гість, то був “темний” період чи “чорна полоса “, а тепер “світлий період” і “біла полоса” і вже аж Луцьк цей маршрут обслуговує! ,😃- життя, знаєте, таке смугаааааасте….😃
А взагалі, то чисто моя думка, на місці Топорівського, як мера селища вже давно потрібно придбати/орендувати хоча і маленький, але автобус для перевезень в першу чергу дітей на навчання і для пільговиків, враховуючи різні нюанси даної ситуації. Ось щось таке подібне і вимагайте від Топорівського. Або хоча би виконати рішення за відповіддю із Луцька, видавати адресну грошову допомогу малоімущим сім’ям на дітей Топорівський може, просто потрібне бажання допомагати членам громади селища. Читала я відповідь з Луцька – монетизувати пільги – таке рішення стосується Сторонського, Сапожнікова і когось там іще із міськради. А ви, “депутат” про таку відповідь із області не чути просто не могли, та і читали цю відповідь, я просто впевнена у цьому, але замовчуєте і приховуєте цей факт з якихось міркувань.
так я все це знаю, так підтвердив голова ОДА Савченко , що кошти за перевезення пільговим категоріям підпрємцям має повернути місто або надати адресну допомогу, але коли звернулися багатодітні до Сторонського. а це можна побачити на сайті Нововолинськ( цю відповідь ) то була дана відповідь , що місто немає грошей , а гроші має дати селище або ОДА. Тобто замкнутий круг Луцьк показує на місто , а місто на селище і на Луцьк . То хто ж насправді має дати гроші пільговикам і хто заварив всю цю кашу ? і знову в заручниках стали бідні люди.
Бандерівко. за які бабосікі має селище придбати автобус? Там нема астрономічних перевиконань.
Але укласти договір із якимось перевізником селище може? Чи, приміром, виділити адресну грошову допомогу хоча б декому і особливо бідуючим громадянам може? Чи може лише домовитись із перевізниками і вартість підвищити за проїзд непільговиків, щоб пільговикам було добре? Саме про це я і писала.
Доречі – деякі сільські громади складались грішми і мають власну швидку допомогу…
Трухнути Сапожнікова і всіх причетних до знищення комунального транспорту-і дивись автобус з’явиться!
Топорівський Нехай купить автобус і буде заробляти на сільську раду.За ці кошти дасть пільговикам компенсацію.А якщо купить два,три автобуса то поповнить бюджет селишний,тоді заживемо громада чудово.Бюджет буде переповнений.Так думають ті що пишуть тут.
на яку сільську раду?він тільки у селищі голова
ніколи селище сапогу не довіряло а те що сторонський зробив йому байдуже
E Нововолинській міськраді заступник пана мера Сторонський висловлював сподівання, що 13-й маршрут, можливо, візьметься обслуговувати хтось із області. Так тепер вже і обслуговують((
Що хотіло то має Благодатне.А скоро і на місті небуде пільг.Всім нехай дають адресну допомогу.Чому підприємці мають вас возити безкоштовно.
Не лякай, лякані. От коли буде адресна допомога пільговикам, тоді й у місті “не буде пільг”. А поки що дотримуйтеся закону, а не накидайте нам власний.
Благодатне могло б вийти всім селищем, перекрити вам трасу і передати привіт селищному, міському керовнікам… і обласним теж.
Нехай пільговики і вибивають цю допомогу,тоді зможуть нею користуватися.
Я підприємець і ніякі послуги, ніякі товари ні робити, ні віддавати безкоштовно я не буду! На мою підприємницьку діяльність ніхто і ніколи не давав мені навіть ламаного гроша! Все лише я скрізь і завжди САМА! Перевізники не повинні возити пільговиків собі у збиток. Серед пільговиків є такі, які мають вже пенсію і працюють і хочуть їздити на роботу безкоштовно. Це ПЕРЕБОР! А є такі вдови шахтарів, які отримують за чоловіка-годувальника 50, 80, 100% чоловікової пенсії і хочуть їхати безкоштовно. І так не тільки у Благодатному, а скрізь! Тільки місцева влада може давати на місцях адресну грошову допомогу, а Сапожніков і мерія просто зобов’язані організувати такі виплати за адресою, або організувати комунальний транспорт((
А Ви ще раз повірте… Як за стільки років не дійшло…
Зараз цей маршрут 13 їздить як їздив і возить пільговиків як раніше возив.Збережіть цей рейс і буде мешканцям добре.Тільки нехай купить автобус і все буде добре.
Чому Ви не публікуєте мій коментар про поромівські маршрутки? Невже окремі перевізники недоторканні на Вашому сайті?
Та публікуємо, навіть жирним виділили. Хороший комент, просто завис випадково.
Скільки завтра людей прийде на слухання? Певно як завжди – 0.
Питання на засипку для пана Коцури і пана Сапожнікова. Як щодо дач? Із пенсіонерів пільгу уряд зняв, із дітей війни – теж, на якій підставі міська рада возитиме їх на дачу безкоштовно?
Якщо Нововолинськ – Благодатне – приміський маршрут, то на Буг – тим більше приміський!
А електорат втрачати не хоцца… Та й відкат, певно, маєте з перевізника, якому виділяєте величезну дотацію.
Колізія, одначе.
От шо цікаво. Що з точки підвищення цін загалом то як би ще можна зрозуміти. Але!!!! В тому самому Луцьку всі роки за ціну, що в нас проїжають в рази більшу відстань. Арифметика зрозуміла???
Зрозуміла! Я про це писала у коментарі вище…
По перше Маршрутчики прирівнють Луцьк з Нововолинськом та іншими великими містами, де росхід на один круг палива, та часу набагато більше. По друге… Чому у нас всі маршрутки часні? зробили б та як в Польші .. зарплати, ремонт, обслуга всім маршруткам конролює місто. Пасажири можуть купити Місячний тариф що виходить їм набагато дешевше. А поєдинчі білети трішки дорощі, якщо платити за цілий місяць.