Цього листа РАДАР отримав учора пізно ввечері.
Молода мама дуже змерзла, дуже втомилась, але написала…
Написала те, про що мовчать тисячі інших нововолинців.
– РАДАРЕ, підкажіть, будь ласка: куди можна поскаржитись на перевізника по маршруту N2 і чи дієва така скарга в нашому місті?
Не розумію, чому панує такий бардак. Маршутними таксі, саме «двійкою», у вечірній час користуюсь, коли вертаємось від бабусі. Сідаємо на Пожежній площі і їдемо до озера, тому нам підходить лише «двійка».
Помітила закономірність: досить часто маршрутка N2 пропускає свій рейс. І доводиться з дитиною на руках чекати наступну 30-50 хв.
Маршрутки N6 під’їжджають і від’їздять, а 2-ки все нема.
Увечері 9 березня була аналогічна ситуація, тільки чекали ми вже не 50 хвилин, а 1 годину 20 хвилин. Чекала і старенька бабця з палицею, яка дуже замерзла. Дитина в мене на руках уже й заснути встигла.
Удень “двійки” їздять більш-менш, а от увечері…
Люди на зупинці психували і сідали у 6-ки. Я зі сплячою дитиною на руках і бабця з палицею аж ніяк не дійшли б від п’ятачка (де зупиняється 6-ка) в темряві до озера, тож залишались чекати 2-ку. Чекали десь із 19:10 до 20:28.
Нарешті «двійка»! Я сіла біля водія і спитала, о котрій годині мали бути перед ним рейси. З його слів я зрозуміла, що ДВОХ РЕЙСІВ НЕ БУЛО.
Тоді я спитала, хто з ним паралельно зараз на виїзді, номер телефону начальства, хто перевізник, кому мені писати скаргу?
На жодне питання я відповіді не отримала. Водій лише дратувався й заявляв: «Потрібно було таксі брати!” і “Пересядьте від мене, бо зараз висаджу!”
Від інших людей на зупинці я почула, що такі пропуски рейсів є постійними у вечірній час задля економії бензину.
Дуже хочу поскаржитись, тільки не знаю, куди саме. І не впевнена, чи моя скарга буде дієвою. Хочу з’ясувати: це самодіяльність перевізника чи так керує начальник відділу транспорту і зв’язку?
Буду вдячна за підказку, як правильно діяти у таких ситуаціях.
Ольга Сорока
РАДАР запрошує всіх користувачів відповісти Ользі – тут у коментарях.
Фото сьогоднішні, автор – Валентин Мінчик. Та сама зупинка “Озеро”.
Начальник відділу транспорту і зв’язку виконкому Нововолинської міськради Юрій Коцура теж має змогу прокоментувати РАДАРУ цей обурливий і, на жаль, непоодинокий випадок. Щоразу, підвищуючи плату за проїзд, він і перевізники обіцяють нам чергове покращення сервісу.
І шо? і де?..
А за лічені тижні вони будуть дерти з нас по 4 гривні з дорослого, по 3 – зі школяра!
Які питання до перевізника. Це є приватний підприємець. Якщо пп не справляється з графіком руху ,то подаруйте йому ще один транспортний засіб,або скасувати ліцензію.
та без питань. Подаруйте пасажиру кілька тисяч доларів, і він подарує приватному підприємцю ЩЕ ОДИН транспортний засіб!
я,наприклад ,таким хамам тихенько ріжу сидіння. ви скажете -так не можна робити.я знаю.але дієво.
недієво – вони ж не знають, за що.
Не так воно робиться, ” мишко”. Є й інші способи. А твій – карається ККУ. Можливо, від кримінально-підпільних дій перейдеш до не заборонених Конституцією України мирних протестів, згідно твоїх людських прав і свобод? Я проконсультую. Але. Цей спосіб вимагає не боятися і назватися своїм справжнім іменем. Обирай: Або “підпільний Кіндрат, ЩО В ТАЄМНОМУ МІСЦІ СХОВАВ АВТОМАТ – самогонний апарат” :))), або відкрите всім забрало.
Наступний раз, будеш стояти.
А потім нормальні люди будуть їздити на порізаних сидіннях?
На лобі собі повирізуй… Гопник
так після 9 вечора добратися і 6-кою, і 2-кою тяжко. Можна годину на зупинці стирчати
Якби у Вас, пані Ольго, не було на руках сплячої дитини я порадив би викликати поліцію через погрози водія. Також, мені дуже цікаво почути було б: А чи солідарні були , хоча б якимось чином, з Вашими законними претензіями щодо перевезення мешканців у комунальному транспорті Нововолинська, інші пасажири маршрутки? Я здогадуюсь про зміст Вашої відповіді, та все ж. Ю.Коцюру давно потрібно звільняти. Жоден із його попередників не покинув добровільно цієї посади… Проте, він має потужний дах – міського голову В.Сапожнікова. Та трьох мерських заступників – друзяк-однодумців, які вочевидь, навчені шефом зубами захищати його протиправні дії. Вони всі підуть у разом зі зникненням міського “режиму сапогізму. І вони про це відмінно знають. Як і інші комунальні динозаври. Можна було б пришвидшити цей процес, але виборцям міста було щось “пороблено”.
Ще написати скаргу за хамство. Таких водіїв як у нас нема ніде. В Луцьку і перепитаеш 10 разів пояснять як доїхати чи дойти . А в нас хамлять то висаджують пільговиків. То повний автобус, нема як стояти. А грязно, вонь, ЖАХ!
Повірте, в Луцьку теж не все так ідеально.
А ще поставте туалет на кінцевій, де маршрутки. Біотуалет. Хватить там с***ати, літом штиняє на весь мікрорайон. Зробити туалет за стільки часу і гроші можна давно. Нехай оштрафує поліція, шо в громадському місці опорожнюються як тварини.
Що робить начальник транспорту Коцура?
Які його посадові обов’язки?
На Благодатне перевезення організувати не може, по місту видно не справляється теж.
Чий він брат-син-зять,що так тепло сидить?
я ніяк не можу зрозуміти цих нахаб.
По-перше, зламалася 2ка чи 6ка.заміни немає. Хоча на відстої їх 8-10 – чекай слідуючий.
По друге – ці тривалі зупинки на 15,ринок,площа-це що.чекання 3х гривень?ха-ха-ха.
І вони ще хочуть збільшити проїзд для дітей взагалі на 200%? за таку їзду 1гр школа.
ЦЕ НЕ МАРШРУТНЕ *ТАКСІ”,а ПООХООРООННЕЕ.
А Нововолинський военком не хоче призвати до армії тих хамоватих водіїв і офіційних підприємців-перевізників,а разом з ними Сторонського з Коцюрою?
Результат цих статей і коментарів буде один- підніметься вартість перевезення , наслідок частіше будуть їздити маршрутки бо буде їм економічно вигідніше
ні, не треба брехати людям. Проект рішення про підвищення вартості проїзду давно готовий і висить на сайті міськради. Наші статті і коментарі тут абсолютно ні до чого. Перевізники з Сапожніковим і Коцурою давно домовились про це підвищення.
Особливо нахабно вони планують підвищити вартість проїзду школярів. Типу за законом 75% від вартості дорослого квитка.
Але за законом у нас і квитки, і в маршрутках не напхано, і графік бездоганно дотримується, і водії не хамлять. І ще багато дечого ЗА ЗАКОНОМ.
Дивує мовчання батьків школярів . Дивує просто безмежно.
Оля скоро маршруток взагалі не буде.Будемо пішком ходити ,скільки того міста.
“Саню”, ви як перевізник пішки не ходитимете. Ви пасажирам на шию сядете.
Нам всім треба добиватись щоб запустили рейсові автобуси як колись Тільки де вони поділись і кому перейшли в користування. Від Коцури нічого хорошого ждати не можливо!
МАРШРУТНЕ ТАКСІ!!!ТАКСІ от і все тим сказано!
Так у чому справа?Чи не в депутата Гузя думаєте допомоги просити,чи самі справитесь? А ще можете звернутись до голови Волинської облдержадміністрації В.Гунчика-хай спитає свого любимчика,де дівся комунальний транспорт в Нововолинську?
Запустили цілу країну,а Ви про рейсові автобуси.
В п‘ятницю під проливним дощем чекали «двійку» на Шахтарському м-ні 40 хв. Зате з якою швидкістю ми добрались до 15 М-ну !!! Водій двері відкривав, коли автобус ще не зупинився! А хамство водія зашкалювало!!!
Дорогі друзі. А не начхати нам всім, як і вони. Тобто, вони не виконують своїх обов’язків.. Вірніше, як виконують так і отримуватимуть. Хай би всі обєдналися і давали стільки грошей, скільки заслуговують. По критеріям: чистота, оперативність та вічливість. Зробити такий собі флеш моб провчання. Закалібали. Про 4грн.і мови нема. Шо в Луцьку проїдеш прилічну відстань, а шо в нас в рази меншу і більше здирають.
А коли вже почнуть маршрутки ходити через автостанцію? Студенти з сумками мають з вул Шахтарської йти аж на автостанцію пішки. Невже важко додуматись ,щоб один із маршрутів був через автостанцію по трасі на 15-й Мікрорайон?
Це точно. Треба пустити маршрут 1м-р — Шахта N1 або щось в ту сторону, щоб їздив кожних 5 хв. а то люди які живуть десь за містом, півдня добираються
Та вони вже заї…. Це за такий сервіс вони проїзд хочуть підняти!? Треба зробити так. Якщо запізнився на 5 хв. платиш 50%, якщо більше 15хвилин всі їдуть безплатно
Ви хотіли сказати – вони вже ЗАЇлися? 🙂
Я ввечері швидше пішки з 5 на 1 м-р туди і назад зайду. І взагалі принципіально неїжджу тим “курником”. Це ще вони нам мають доплачювати за їх “Сервіс”. І 100% це схема водіїв:
+рідше їздять
+економія соляри
+більше людей НАПХАЮТЬ за ходку.
Шановний ЮРА КОЦУРА пора вже починати розривати з перевізниками договора
Шановний Вікторе Сапожніков! Пора закривати відділ транспорту і зв’язку. Все одно там керує не Коцура, а перевізники.
На зекономлені кошти возити школярів за 1,5 грн.
Anna Korn: Кілька разів також дуже довго чекала “двійку”…
А ще обурює ситуація з 13 маршрутом, коли вранці доводиться чекати по 40 хвилин на маршрутку (яка пропустила рейс), а потім давати пояснення на роботі.