Сьогоднішні громадські слухання в Нововолинську щодо чергового підвищення тарифів на проїзд були традиційно малолюдними.
Активність на таких заходах виявляють лише перевізники. Пасажири приречено мовчать.
Керівник громадської приймальні народного депутата І.Гузя Олександра Струбицька взяла участь в обговоренні. І розповіла РАДАРУ:
– Інертна в Нововолинську громада – кричуще інертна. У місті стільки пільговиків, а заявити про права – зась.
Хоча сьогодні було не так критично, як на обговоренні проїзду школярів із багатодітних родин, де з багатодітних був лише… Володимир Павлюк.
Прийшли депутат облради Бабійчук і троє депутатів Нововолинської міськради: Карпач, Приступчук і Мних.
Борис Бабійчук зазначив, що є ініціатива (проект рішення) від депутат міськради Руслана Соловйова щодо пропорційного розподілу коштів на пільгове перевезення між перевізниками.
Перший заступник міського голови Сторонський доводив, що це неможливо.
Також Сторонський заявив, що Мирка нічого не знає і що поїде до нього виясняти.
Але той-таки Мирка – начальник департаменту інфраструктури і транспорту Волинської ОДА широко практикує маршрути з доважком: окрім прибуткового маршруту, перевізник отримує в пакеті менш вигідний.
Чому б і нам не запозичити такий досвід? Накидати перевізникам, що обслуговують маршрути 2 і 6, менш прибуткову 13-ку.
У “двійці” в будній день
Фото – Валентин Мінчик
Мних згадував, як колись їздив автобус Володимир – шахта 7.
Карпач – багатодітний батько і депутат від Благодатного – обурювався, що його сина не схотіли довезти з міста до повороту 6-ї шахти за 4 грн. ( хоча вартість саме така) і влаштував перепалку з перевізниками.
Небайдужі громадяни цікавились, на підставі чого обраховано 4 грн. по місту і 7 – у Благодатне. Чому не 3,5 грн., не 5 грн.?
Старші жінки нарікали, що нема в салонах ані графіків, ані інформації про перевізника та водія. А на видному місці біля водія мають бути зазначені їхні прізвища і телефони.
Сторонський запропонував додати номер начальника відділу транспорту Коцури – аби скаржились і йому.
Одна з учасниць слухань розповіла про кричущий бруд у маршрутці: засмальцьовані шторки, поламані сидіння. Згадали і про недотримання графіку руху.
А от про заплановане здорожчання проїзду для школярів ніхто так і не сказав. Забули?
8 березня вже скінчилось…
Фото – Валентин Мінчик
Голосування не було – просто обговорення.
Але чому громадські слухання проводять у незручний час, коли люди на роботі?..
Уже вкотре відбувається підвищення оплати за проїзд, проте…
Від цього не виграють прості люди – користувачі маршрутних таксі.
Як були перебої – так і є.
Як хамили водії – так і є.
Як було брудно – так і є.
А місто в нас – шахтарське, і не лише регресне, а й із силікозом і бронхіалкою. Поїздки в нашому громадському транспорті негативно позначаються на здоров’ї громадян.
– Мораль сєй басні такова: бути підвищенню, тому що це треба. Кому? Ну, явно ж не пасажирам…– підсумувала Олександра Струбицька.
Рома Панасюк: Всім все одно, мені не важко заплатити 4 гривні, але переживаю за людей, які не мають такої можливості!!!
Але раби – вони на то і раби, аби мовчали, бо привикли все терпіти і терплять, на жаль.
Батьки, дідусі і бабусі школярів! Звертаюсь до вас, не втрачаю надії. У четвер, 14 березня, о 10.00 почнеться засідання виконкому Нововолинської міськради, де мають затвердити ці надто високі тарифи. Особливо знущальним є тариф 3 грн. зі школяра.
Зберіться 20-30-50 чоловік і прийдіть на засідання виконкому! Домовтесь у соцмережі, телефоном, у вайбері – і прийдіть!
Ну, це ж ваші діти годуватимуть кількох перевізників, які тримають усе місто за горло. Це ж ваші діти замість поїхати на гурток зітхатимуть разом з вами, що немає грошей…
Це ж ваші діти!!!
Ці тарифи на перевезення на сьогодні задовільняють мешканців….крапка. Ви праві в одному міска влада в особі мера. Сторонського мала би думати як зменшити проїзд компенсувавши з бюджету деякі статті перевезень…АЛЕ ВОНО ЇМ НЕ ПОТРІБНЕ…ДУМАЛКА ЗАНЯТА ІНШИМ….ГРОШІ НЕ ПАХНУТЬ…..А ВИ ДАЛІ ОБИРАЙТЕ ТАКИХ ЯК СТОРОНСЬКИЙ…..СТРАШНО РОБИТЬСЯ ЯК ПОДУМАЮ…..ЩО БУДЕ ДАЛІ З МІСТОМ ПРИ ТАКОМУ ГОРЕ КЕРІВНИЦТВІ
Воно, не керівництво винне, а бидло, що із року в рік обирає його. А потім плаче, як йому гидко живеться. Настала пора називати речі своїми іменами.
В цивілізованому світі жодної бездомної тварини не побачиш біля смітників або зграями ,як у Нововолинську на вулиці…. Нововолинське бездомне вуличне “бидло ” не чета німецьким песикам …. Давно пора всім бездомним псам прийти на сесію, в кабінет до мера та дружно гавкнути усім разом пару раз та заставити нововолинську владу жити згідно цивілізованих правил, а не по тим “понятіям”,якими вона керується. Проте в Німеччині влада працює злагоджено прозоро і з дотриманням законодавства без гавкання “бидла”. То може проблема не в “бидлові” та його гавканнях , а в ПОРЯДНОСТІ, ДОБРОСОВІСНОСТІ, ЗАКОНОСЛУХНЯНОСТІ та ВИСОКОМОРАЛЬНОСТІ людей працюючих у владі.
30 чоловік ” бидла”прийде у виконком добиватися порушених прав. А на сесії 30 депутатів піднімуть руки так як скаже їм мер. Причому кожен депутат наділений де-кільками сотнями “бидлячих” голосів . Чия візьме??? А переможуть мер і депутати з “бидлячими” голосами . То й залишаться 30 бидляків дурнями в квадраті.
Чому за мої кошти, у вигляді податків які я сплатив, хтось має кататися на халяву. Є багато малозабезпечених людей яким нема потреби в проїзду в маршрутах і що їм від безкоштовного проїзду? Краще ці кошти направляють на благоустрій міста.
Правильно!Хай підвищують ще більше!Ніхто не прийшов-всі задоволені! Але…їздити як скотина,ще й за такі гроші….А що буде з Нововволинськом?-те саме,що сталось з такими самими робочими містечками на Донбасі.Керівництво міста не здатне мислити відповідно сучасним вимогам
на шахту Бужанська ходить маршрутка і вона не збиткова хоча там дуже мало людей їздить,а 13 ка забита і збиткова це як , колись перевізники підняли тариф незаконно, потім його скасували , тисячам людей повернули гроші , хай роботяга сторонский дасть відповідь
Гроші тоді пасажирам не повернули, але перевізників оштрафували на солідну суму.
Зараз погодження від Антимонопольного у них уже є.
Але все вирішують члени виконкому тут, на місці. У четвер о 10.00 ви ще можете на них вплинути.
На виконком впливає лише мер, але ,що йому до малозабнзпечених та пільговиків. Ситий голоднму не товариш.
перевізники віддали те що заробили, штраф 0
Як це 13-ка збиткова, коли при монопольному перевезенні пасажирів це неможливо. З Луцька мені телеіонували і так пояснили кілька років тому, коли я по проблемах 13-ки і тарифів зверталась. Як вона збиткова, коли до Молокозаводу із селища проїзд 5 гривень замість реальних 4-х гривень вже кілька років і гроші перевізники за цей необгрунтований тариф нікому не повертали? 7,3 кілометра по місту 3 гривні, а 7,2 від Благодатного до молокозаводу аж 5!? Скільки грошей заробили перевізники на цьому відрізку дороги понад норму за кілька років? Чому у мешканців селища і у містян немає можливості вибирати між комунальним транспортом і маршрутними таксі? Чому взагалі немає комунального транспорту у місті і у селищі? Відповідь очевидна – бо все це вигідно місцевій владі і перевізникам.
І ця ситуація склалася тому, що пасажири байдуже-приречено мовчать.
А чому коментатори не говорять, що перевізники – не благодійна організація, це жителі нашого міста, які вклали і продовжують вкладати власні кошти в розвиток певного виду бізнесу і хочуть мати з цього прибуток , а ще це роботодавці, які створили робочі місця і платять певні податки на розвиток міста. Числена армія пільговиків, кількість яких постійно збільшується, мала би активно звернутися до держави щодо негайної монетизації пільг – “дайте грошима, а ми самі вирішимо, де їх витратити”.
Жлобство і хамство деяких перевізників та водіїв допомагають пасажирам усвідомити, що в Нововолинську конче потрібен комунальні автобуси, а не маршрутні таксі.
Зрив графіків, зачовгані “таксі”, непомірне здорожчання проїзду, порушення перевізниками прав пільговиків допомагають пасажирам (зокрема, депутатам) усвідомити, що відділ транспорту та зв’язку у виконкомі давно не потрібен. Нема ні міського комунального транспорту, ні зв’язку. Є лише бездіяльний чиновник, який постійно йде на поводу у перевізників.
Ну, й нарешті. Відсутність муніципальних автобусів та знущальний тариф для школярів, дивні преференції для перевізника без належного КВЕДу допоможуть пану Сапожнікову завершити свою каденцію безславно.
А коли ж депутати стануть “усвідомлювати” свої безпосередні обовязки та виконувати їх і не перекладати усе це на плечі безправних,юридично неграмотних знедолених від свавілля влади простих громадян,яких деякі” активісти” називають “бидлом”. Бо спитати їм з мера та його команди слабо. А от принизити неорганізованих та обдурених громадян, які самотужки виживають хто як може, – проще простого.
ВИ собі уявляєте скільки треба грошей на придбання, а потім на утримування комунального транспорту? Я думаю що, ні – це дуже велика сума грошей. Все що комунальне це розкрадання коштів.
погуглила днями вартість автобуса. Здивувалась. Міська рада могла їх купити вже 100500.
А витрачати кошти на комунальний транспорт не треба. Є інший варіант – націоналізувати вкрадене. Наповнюваність бюджету б зашкалило.
Персонально для “цікаво” – на державному рівні проблема монетизації пільг буде вирішена у наступному 2019 році ,- обіцяли депутати ВР. А в усьому іншому я повністю згідна з Камишниковою Н.С., ще й можу дещо від себе додати.
Чомусь ніяк не можу поставити “цікаво” голос “проти”- чомусь система блокує мій дизлайк, і я маю підозру, що тут із гайками і дизлайками не все чисто і чесно – і уже не вперше!
залиште свої підозри при собі. Тут усе гаразд, у систему не втручаємось.
Я не вас звинувачую.. До вас претензій якраз 0. Просто багато хитрих розвелося
Так держава у нас мер з гвардією депутатів. Новолинським пільговикам зарадити не здатен. А ще пхає брудні свої лапи в приміські села ,агітує за обєднану громаду. А якже з приєднавшимися пільговиками ? От тому селяни і не рвуться до приєднань з нашим мером. Бо знають добре його наміри та цілі.