– Учора принесли платіжку. З новою послугою – управління будинком, – обурюється нововолинець, який скромно назвався Віктором Борисовичем.
І розповідає:
– Раніше, коли був ЖЕК, ми оплачували фіктивну послугу – “квартплата”.
За що – було не зрозуміло, адже будинок приватизований, а ноги жеківця в нашому будинку не було роками. Але всі ми платили ті 20 грн. мовчки.
Тепер нам додали ще одну фіктивну послугу – управління будинком!
Хто кого уповноважував управляти будинком, що входить у послугу, чому вона не увійшла у вартість квартплати?
Чи можна без підписання угоди зі споживачами просто мовчки додавати послуги у платіжку?
Чи ми – кріпаки, щоб нам усе що завгодно писали в платіжку і ми це оплачували?!
– Мабуть, незабаром з’явиться послуга на оплату проктолога міському голові чи на відпустку В.Б.Сапожнікова! – іронізує читач РАДАРА.
Ольга Романова: Ніякої “фікції”” тут нема. Все законно. Ті будинки, які в себе не організували ОСББ, автоматично перейшли в обслуговування комунальними підприємствами ” Керуюча компанія №1″ і відповідно №2, створеними міською Радою замість ЖЕКів-банкрутів. Загальний тариф тут, як це видно, складає: 0,8968+1,0556=1,9524 грн/кв метр площі житла. Тариф (ПОКИ ЩО!), який був при ЖЕКах, практично таким і залишився, як бачимо. В платіжці добре видно, що частина плати в сумі 1,0556 з кожного кв. метра житла, яке вони взялись обслуговувати, відраховується на утримання керуючої компанії (зарплати їхніх найманих працівників і інші обов’язкові витрати, які несе ця організація для того, щоб могла функціонувати). А сума 0,8968 грн./кв. метр – є сумою, з якої кожен будинок буде отримувати надані послуги. Якщо надана послуга буде перевищувати суму, яка є на РАХУНКУ БУДИНКУ (вона складається з внесків 0,8968 грн/кв. метр кожного квартиронаймача), то мешканцям доведеться за неї платити, докладаючи СВОЇ(!) ДОДАТКОВІ КОШТИ. Практично це те ж саме ОСББ. Тільки роль голови правління в ньому виконує керуюча компанія. Якщо мешканці якогось будинку цим не задоволені, то вони мають повне право організувати своє ОСББ. В любий час. Мешканці багатоквартирних будинків повинні зрозуміти, що Радянського Союзу вже НЕМА і НЕ БУДЕ. І зараз номер з НЕПЛАТЕЖАМИ внесків не поміченим не пройде. Тим, хто звик жити за рахунок інших, доведеться платити за себе. На кону не ДЕРЖАВНІ гроші, як раніше, а ПЕРСОНАЛЬНІ ВНЕСКИ КОЖНОГО. Слухайте новини. Пан Гройсман чітко сказав: “Державі не потрібні стіни, покрівлі і підвали приміщень, в яких ВСІ квартири є чиєюсь власністю. Завдання утримувати їх в порядку – справа людей, які там живуть”. Це практика, прийнята в усьому світі. А тарифи на обслуговування керуюча компанія має повне право формувати таким чином, яким їй вигідно, щоб не стати банкрутом. Держава тут керуючі компанії НЕ ОБМЕЖУЄ. Єдине, в чому є обмеження, в виплаті СУБСИДІЙ. Держава компенсуватиме субсидіями суму до 5,62 грн./кв метр, якщо я не помиляюсь чи 5,65. Десь в цих межах. Все зверх цієї суми повинно повністю оплачуватись тими, хто користується послугами керуючих компаній.
Якщо в мене власний будинок, навіщо мені їхня керуюча компанія?
Ользі Романовій-Ненадякуюсь за пояснення,…радянського союзу вже нема…це де нема? в платіжках?згоден на всі 100! А от в головах влади і населення як був-так і є.ЖЕКи банкроти-?А де конкурси з продажу майна цих банкротів? Розкажіть людям що з приміщенням ЖЕК-1…. Злодії реформи роблять….Чомусь ніхто не створив ОБСЛУГОВУЮЧУ компанію,а от на управляючі бажаючих вдосталь…Ви радите новини слухати…а що там?будуть показувати як потрібно країною керувати-від Гройсмана?То це хай Сапожніков з Рожелюком і Сторонським дивляться,а можуть і спільну програму зробити-реаліті-шоу *РЕХФОРМИ по-НОВОВОЛИНСЬКИ*
Все правильно. Давно попереджувуали, щоби створювли ОСББ – до червня місяця. Ця дата наступила. І я слізно, теж просив своїх сусідів організуватись, обрати голову або вступити до якогось із ОСББ. ВІдповідь була така: ” А хто нам що зробить?? Та пішов ти… ” А ось на цей раз, мер В.Сапожніков, зовсім і абсолютно, не має до цього ніякого відношення. Він виконує нормативні законодавчі акти Держави. Якщо по-правді казати. Розберіться у цьому самі, по справедливому, аноніме “Вікторе Борисовичу”, і не вимагайте жуйки від активістів (яких можна перелічити на пальцях однієї руки!) – хоча б один раз у своєму житті. Та й назвіться, врешті-решт!
Анатоль, Ви, як завжди, праві. І я, як дурний, збори збирав, роз’яснював, просив, шукав на свою голову проблеми а зараз живу спокійно і з дурнями не хочу мати справу. Краще буду думати як не залежати від держави і сусідів, чого і Вам бажаю.
якби ви ще знали як ці так звані управляючі будинками гроші відмивають ?
Може все і вірно організовано, але управління повинно було скласти договір злюдьми де вказати які послуги вони будуть надавати мешканцям будинків. Чи це так як ЖЕКи, послуг 0, гроши плати і мовчи.
послуги будуть такі- не перекривати дах,не ремонтувати під’їзд і т. д.
Саме так і буде! Коли починається рибитись не прозоро-результат відомий!ЖЕКи банкрути? Це хто сказав,мер?А процедура банкрутства,згідно законів України пройдена?Де це можна побачити?Майже два роки тому на всіх будинках висіли об*яви-Ваш будинок знімається з балансу ЖЕКа,питання а куди йшли щомісячні платежі з кожної сім*ї,а це приблизно 100гр щомісяця?Персонально в моїй платіжці цифри зовсім інші-квартплата-2.11грн ,за кв.м. і 2.51гр за кв.м-управління будинком,а це 260гр.в місяць,що більше,ніж в 2рази від плати в минулому!!!! Я ніякого договору з управляючою компанією не підписував,а значить це незаконно! Ось і виникає питання до Єдиного Розрахункового Центру-Чому вони *осв*ятили* корупцію і порушення законів України? Питання до *куратора* цієї *рехформи*-Рожелюка-процедура створення управляючих компаній прозора? Так,що,Інна,це ніяке не *може*-крали,крадуть і будуть красти,допоки будуть при владі,а люди будуть мовчати.
Думаю, що це ще гірше, ніж ЖКГ, бо ми колись давно з ЖКГ укладали угоди письмово, приватизовували квартири теж письмово, знали де те наше управління ЖКГ знаходиться, а тепер хтось невідомий підпільно і тихенько по-злодійському оформив документи на управління будинком без укладання письмових договорів з мешканцями з єдиною метою, як я розумію – самовільно встановлювати тарифи, виписуаати платіжки і дерти гроші((
Окрім цього при створенні цієї організації управління будинком створюється і затверджується статут організації і з цим статутом мають бути ознайомлені при бажанні мешканців самі мешканці. Більше того – мешканці мають право при бажанні отримати примірник статуту/копію на власні руки. Ця організація має не лише права(брати гроші), а має ще і обов’язки перед мешканцями (про обов’язки органіщації перед мешканцями самі мешканці повинні бути поінформовані обов’язково) а мешканці теж мають права і обов’язки.
А те, що у нас все робиться з кричущими порушеннями законодавства вже давно ні для кого не секрет(((😎
Вже посоздавали якісь контори №2 і № 3 в тому самому бараку шо був ЖЕК там ті самі начальнікі і вся п****братія наберають нових слєсарів і шляпатурів і гоп, канторка готова стриже бабло.
Галина Боровик-Пелих: Це ще добре,кому 20 грн. за «управління будинком»Нам за місяць ще більше,ніж була квартплата—133 грн. в місяць!За які такі заслуги?Чому без згоди мешканців будинку???І щей ЖЕК мені винен лишився 47 грн.Потрібно щось із цим робити!Люди,не мовчімо!
ОСББ у нас немає. За червень прийшла платіжка, де квртплата – 32.22 гр., а управління будинком – 126.20. Куди саме платити? Чи за все зразу?
от мені пояснив Руслан Влодарчик, що управління будинкками почалося десь 7-8 червня, відповідно доведеться заплатити за тиждень діяльності/бездіяльності ЖКП, а інші три тижні – за управління будинком. 🙁
З нами не підписували ніякий договір. Можу я не платити допоки не підпишу його і не побачу послугу, яку дійсно можна буде оплатити? Чи маємо все одно платити? І хто ж все-таки той управлінець нашого будинку? Де його знайти?
Поки не розказали вам про тарифи, поки не заключили з вами договір на управління-плата за послугу НЕЗАКОННА!!! Це те саме що вам почне якийсь Пупкін виставляти рахунки-читайте закони. Я не проти щоб ви платили мені, якщо треба скину рахунок
Наш будинок не зміг створити ОСББ з багатьох причин. Також у платіжках цього місяця є графа про управління будинком, де виставлено конкретні і шокуючі рахунки до сплати. Дехто із мешканців будинку обурюється і каже( не безпідставно, як я думаю), що ті боржники, які є на превеликий жаль у нашому будинку, заборгували великі суми грошей ЖКГ. І от тепер ті борги розкидають-розкладають на справних платників, бо тому якомусь невідомому нам управлінню потрібні гроші. Мешканці категорично проти того, аби платити за “того дядю” чи “ту тьотю”.
Наскільки мені відомо має бути укладений договір на управління будинком. З тим договором має бути ознайомлений кожен мешканець у кожній квартирі, навіть текст того договору повинен бути виданий кожному квартиронаймачу /тобто у кожну квартиру особисто в руки, має бути прописано конкретно які види послуг оплачують мешканці будинку і скільки яка послуга коштує. Часи темних махінацій із грішми разом із Союзом відійшли у минуле і всі рахунки мають бути прозорими і доступними.
Я просто приблизно порахувала скільки коштів з нашого будинку має надійти цьому управлінню тільки за один місяць. Сума вражає реально, до того ж я не думаю, що на ті гроші кожен місяць, чи кожен квартал буде робитися щось конкретне.
Люди повинні знати за що вони платять, та ще й аж так багато.
Люди, не платіть грошей, бо тут не все законно і прозоро.
З нашим будинком/будинками із селища Жовтневого/Благодатного ситуація не зрозуміла – управління будинком у Нововолинську чому, коли у нас є селищна Рада?
І ще врахуйте,що субсидії на управління НЕ БУДЕ!
Відкрию Вам таємницю – субсидій взагалі буде удвічі меньше, бо часи загравань з громадянами, щоб добратись до влади закінчились.
Скоро буде йолка.)
В банку теж не знають як брати…… кажуть треба два платежа на ЖЕК
От і догрались. В нашому будинку частина свідомих та притомних людей розуміючи, що потрібно створювати ОСББ, хотіли це зробити, а інша частина горлопанів та ідіотів волали, як прикручені, що не хочуть ніякого ОСББ.
А тепер будуть платити грабіжницькі тарифи і ідіоти, і ті, хто хотів управляти своїм будинком та розпоряджатись коштами, як господарі.
Слава ідіотам і горлопанам, завдяки ним відбувається те, що відбувається у країні, в будинках зокрема.
Віка, я не знаю хто догрався, але коли ми хотіли створити ОСББ, то з’ясувалось, що голова і бухгалтер не отримують практично ніякої плати за ведення документації, тобто плата за роботу цих працівників тільки та, яка їхня плата за квартиру. Ніхто не хотів брати на себе такі клопоти і таку відповідальність за 100-130 гривень на місяць.
Тепер я не думаю, що управління будинком у міськраді додає у зарплаті управлінців аж такий мізер. Думаю, що заробітна платня того управлінця вимірюється не кількома сотнями/чи однією сотнею, а тисячами – ну не будуть міськрадівські мужі або дами за такі мізерні кошти корячитись((
Я не знаю де Ви це з’совували, але зверніться до тих голів ОСББ, які працюють багато років і вони скажуть, що голова та бухгалтер отримують не 100 грн., а повноцінну не маленьку зарплатню, бо ніхто не візьме на себе таку відповідальність за 100 грн.
Мені розповідали ті голови ОСББ, які вже працювали тривалий час і ті бухгалтери, які теж працювали. Та і в магазині я чула розмову двох незнайомих чоловіків, які казали те ж саме.
Особисто мені пропонували бути головою ОСББ і я заради власного будинку погоджувалася навіть на такі умови, але бухгалтера так і не змогли знайти, наскільки мені відомо саме з цієї причини – клопоти і відповідальність великі, а оплати праці ніякої.
До того є ще інші негаразди, про які можна казати окремо. Якщо у мене інформація не вірна, то і в інших теж неправильна, бо ж люди вже працювали.
Яку таку повноцінну зарплатню, 3000грн місячний дохід(тариф 2.13)грн з 32кв будинку рахуємо за труби хол-гар води, світло заплати – остається 2500грн. Двірник, косіння трави – остається 1700, плюс там потекло там відвалилося. І ще треба збирати гроші на різні дороговартісні роботи. Тому питання скільки на ці гроші голова і бухгалтер отримує? По вашому не маленьку, тобто більше мінімалки, то десь по 5000грн мають так я розумію? Люди думають що там мільйони крутяться, а самі не хочуть платити більше.
А ви особисто, анонімний Олег, маєте бажання платити більше невідомо кому і за що?
Прочитала статтю і побігла свою платіжку роздивитись. Бо коли дістала зі скриньки не звернула уваги на деталі.
За управління коштів вдвічі більше ніж за квартплату. Ото номер… Весело живемо .
Як тут писали щодо створення ОСБб, дійсно не просто знайти людину яка захоче задарма займатись всім цим по будинку.
Це не просто задарма – мешканці постійно ,і цілком логічно і законно, щось вимагають, бо вони платять гроші. Від ЖКГ вимагати було годі, бо у них грошей(наших грошей!) ніколи не було ні на який ремонт.
Хто знає на яку організацію перераховувати гроші за управління будинком і де знайти її реквізити, напишіть, будь ласка. Може хтось в курсі чому треба платити і квартплату і за управління будинком. Підкажіть. Дякую.
Дивно все це. Перераховувати кошти за управління будинком? За що? Кому? Хто ним управляв і коли? Де побачити результати цього управління? Хто управдом? Ким уповноважений та з ким укладав угоду? ПІБ, посада, контора, фірма – приватні, комунальні, державні? Особа, що директорствує – Клімовіч, Очеретко, Ярема, Коптюк, Сторонський, Рожелюк?… Я не маю ніяких документальних підтверджень щодо цього. І сусіди теж роблять великі очі. Вони заніміли від такого нахабства і неприкритого можливого рейдерства.. Тут, як вбачається, порушені мої конституційні права і свободи. Які саме – відкрию у суді. А також, низка статей і розділів “ЗУ Про місцеве самоврядування”, антикорупційного законодавства України та інших законодавчих актів, тім числі й міжнародних, ратифікованих Україною.
Анатоль,цього тільки і чекають жителі Нововолинська,замість того,щоб підняти свої дупи,а потім ще раз *попросити* Сапожнікова покерувати ними…Ще й посміються потім. Чи не краще *пойти другим путем*,як говорив В.Ульянов-Ленін?
Я, Олександре, не маю права діяти від імені всіх “жителів Нововолинська”. Якщо піду у суд – понесу свій індивідуальний позов. Долучитися до нього іншим теж не можна буде – “ЗУ Про судоустрій і суди” цього не передбачає. А ось, ЯКБИ ЗНАЙШЛИСЯ СМІЛИВЦІ, які у знак солідарності зі мною, та подали зо 2 десятки позовів – для декого це був би комунальний армагедон.
Тому і кажу про інші шляхи… А для цього потрібно організувати громадські збори, хоч ініціативну групу. А домовитись можна і ТУТ. Чекаємо результат.
Так давайте і будемо домовлятися – я ж не проти, але для початку можна було би дізнатись Ваше справжнє ім’я і прізвище, можна не оприлюднювати, можна домовитись про зустріч, можна залишити свої координати і дані тут на Радарі з приміткою” НЕ ДЛЯ ДРУКУ”)), бо заради загальної доброї справи я багато на що згодна)) я просто переконана у тому, що у цій ситуації з платіжках таки можна щось зробити
У Вашій платіжці є номер особистого рахунку-подивіться уважно відривний талончик…
Якщо сплачувати через Приват24, то по номеру особистого рахунку, який збігається з універсальним банківським кодом вказаним у платіжці, то вибиває усі платежі, крім управління будинком.
У будинку № 19 по вулиці Святого Володимира тариф за управління будинком становить 2,7157грн/м2. Від чого це залежить?
від вусатого
Від управляючої компанії і жителів-одні встановлюють,інші непогоджуються,або тихенько платять.
Згідно отриманої платіжки повинна заплатити за квартплату управлінню у розмірі 91 грн., але ЖЕК мені заборгував 71 грн. То на хлопський розум я за житло мала би сплатити всього 20 грн. (з урахуванням субсидії). Правцівники цього нового управління порадили мені самій знайти боржника по сплаті до ЖЕКу, домовитися з ним, написати заяву про те, що моя переплата буде врахована як їхня сплата, а натомість цей боржник віддасть мені ці гроші готівкою. Ну нормально? Чому я маю принижуватися, бігати по сусідах (деяких я навіть в обличчя не знаю) і випрошувати як милостиню ці гроші? Думаю, що така ситуація не тільки у мене виникла. То перш ніж робити якусь перетрубацію з ЖЕКами, треба було передбачити всі нюанси. І у мене велике питання до нашої влади, яка сидить у теплих сонячних кабінетах за рахунок наших з вами податків- чому виникають такі ситуації, де людей мають за якесь недолуге бидло?
Мені Водоканал у селищі, тобто начальник Палій, теж пропонував побити фізіологічні моєму сусіду-алкоголіку тепер вже покійному, за те, що сусід за воду велику суму заборгував. Пропонував навіть когось просити допомогти вибити із сусіда той кількатисячний борг, бо, мовляв, поки я цього не зроблю, то в моїй квартирі нормального водопостачання не буде ((
Думаю, що начальству у міськвиконкомі/управлінні будинком начхати на людей і вони таки справді мають нас за недолуге бидло((
Коли управління будинком приймало той чи інший будинок під своє управління, то приймало і боржників разом із боргами. Документи по передачі будинків були оформленні це точно. І що там написано у бухгалтерських звітах про заборгованість, невже там борги не вказані? А то тільки тепер борги спливли на поверхню? То виходить, що бухгалтерія подвійна, а це вже кримінал однозначно.
А,що тут не зрозуміло?Для чого весь цей цирк? Банкрути,зміна вивісок? Будуть збирати гроші,знову нічого не зроблять,бо є пояснення-борги гасять!
Проблема у тому, що наше керівництво завжди шукає дірки у нашому недосконалому законодавстві і, звичайно ж, не на користь простих людей
Після цієї статті і розголосу у соцмережі управління будинком зволило розклеїти оголошення про ліквідацію ЖЕКів і створення управлінської організації управління будинком і про проведення зборів мешканців будинків, в яких не створили ОСББ.
Збори провели у вівторок, 31 липня дві пані, які прибули з міста Нововолинська. На тих зборах на нашу вимогу нам надали так званий перелік послуг, які буде надавати компанія а на запитання про статут підприємства відповіді нажаль не надали. У переліку послуг деякі послуги зазначені вкрай туманно і потребували додаткового усного роз’янення.
Чергова спроба створити ОСББ у нашому будинку зазнала фіаско, знову ж таки через ряд причин.
Голові ОСББ і бухгалтеру, які ведуть справи власного будинку справді нічого не платять, тільки звільняють їх від плати за квартиру, тобто за утримання будинку і прибудинкової території.
Особисто для мене вести будинок і постійно їздити з документами до міста при поганому транспортному сполученні просто неможливо за сімейними обставинами. Згідно з законом мешканці мають право певні види послуг виконувати самі – прибирання території, наприклад, і відмовитись письмово від даних послуг, подавши відповідну заяву. Тоді керуюча компанія не буде стягувати плату за дану послугу, згідно з законом.
А взагалі дещо в нашому будинку потребує термінового ремонту, ще до настання осінньо-зимовий періоду, але представники управління нам повідомили, що на рахунку компанії грошей на ремонт просто немає, бо компанія щойно створена і гроші від мешканців ще не надійшли у достатній кількості. Ось таке кіно, малята….(((