Розпачливий жіночий голос у слухавці виймав душу:
– Скажіть, хіба вони мають право відключати газ без попередження? До нас у гуртожиток прийшли й опломбували плиту.
Як мені годувати трирічну дитину?..
Заборгувала за газ 1500 гривень. А вони одразу відключили і кажуть: “За підключення сплатите 20 тисяч”.
Та де ж я візьму ті 20 тисяч? Що це за драконівські порядки такі у Нововолинському відділенні “Волиньгазу”?!
Марія мешкає у малосімейці на вулиці Нововолинській, 53. Зі слів самих газівників, відчинила їм двері лише вона.
Інші боржники були обачнішими: моя оселя – моя фортеця.
На замку.
РАДАР зателефонував у Нововолинське відділення АТ “Волиньгаз”. Почути бодай якогось працівника вдалося з сьомої спроби.
За номером 4 50 99 сказали, що перед відключенням газу їхня служба надсилає письмові попередження. Поштою.
Жодних листів ані Марія, ані її сусідка по секції, теж боржниця (на 1000 грн.), від “Волиньгазу” не отримували.
Листів щастя газівники по гуртожитку за 10 днів до відключення не розносили.
За підключення, пояснив РАДАРУ знайомий працівник підприємства, сплачують від 400 до 600 грн.
А 20 тисяч – це хіба у разі втручання споживача в роботу лічильника чи у разі умисного пошкодження труби.
Лічильник загальнобудинковий, Марія туди точно не лізла. Трубу не колупала.
Чого ж ті газівники так налякали жінок і де поділи попередження?
На номер 2 39 92 (приймальня Нововолинського відділення “Волиньгазу”) РАДАР за півгодини так і не додзвонився. Далі там почалася обідня перерва.
Спроби поспілкуватися з керівництвом Володимир-Волинського відділення АТ “Волиньгаз”, якому підпорядкована нововолинська філія, теж були до обіду марними. Там мовчали, як партизани.
Отже, номерочки про всяк випадок, якщо й до вас отак прийдуть без попередження:
(03342) 3-52-43
(03342) 2-28-36
Це Володимир-Волинське відділення АТ “Волиньгаз”.
Ну, і (03344) 2 39 92 – приймальня відділення в Нововолинську.
А зараз РАДАР надішле цю публікацію в АТ “Волиньгаз”. Про реакцію їхнього начальства вам повідомить.
Борг, є борг. Неважливо який. Сплачувати потрібно.
Це ж не за один місяць назбиралося, невже жінка не розуміла, що за спожите потрібно платити?
Таких неплатників дуже багато(і з дітьми і без).
Дитину шкода,((( але винна в цьому в першу чергу її мама . Вона не знала наслідків несплати?
О, як я люблю таких моралізаторів. 🙂
Читайте уважно. Служба ЗОБОВ’ЯЗАНА письмово попередити споживача про відключення за 10 днів до. Де ті письмові попередження?
А можливо людина сплачуючи космічні рахунки за тепло не змогла оплатити за газ?Все може бути. І ніде ж не пише що жіночка відмовилася оплатити.
Ну не все так однозначно, якщо та жіночка працює і зарплатні не вистачає на прожиття і оплату рахунків то це проблема держави а не її. Чому працюючій людині не вистачає грошей на життя і оплату рах.? Хто в цьому винен?
а как в знаменитой БАСНЕ: ” ОН ВИНОВАТ ЛИШЬ В ТОМ, ЧТО ХОЧЕТСЯ МНЕ КУШАТЬ!”… когда уже ВСЕ ОНИ нажрутся???!!!
АЛЕ, 222! а Вы знаете, что “газовщики” ВДРУГ-ВНЕЗАПНО “находят” такие “долги”, мы с этим сталкивались! и вот потому “газовщики” ДОЛЖНЫ ЗАРАНЕЕ ПРЕДУПРЕЖДАТЬ АБОНЕНТА – ПИСЬМЕННО!!! а не по-скотски прийти и отключить газ! в поисках все большей и большей наживи “человеки” теряют все человеческое!!!
1500 це смішна сума. Максимум за 2 місяці. Сестрі теж прийшли відключати газ, добре що вдома не було, записку лишили,не подала показник в січні і її нарахували що хотіли, палить дровами, і близько тої суми що написали не має. Теж пів дня дозвонювалася поки вирішила питання.
Тут усе будується на тому, щоб потім за підключення вчорашніх боржників брати гроші ((
Наші люди не хочуть знати і навіть чути, які наслідки настануть у випадку несплати за надані постачальними організаціями та використані ними послуги. Таке враження, що наші нововолинські громадяни ніколи не ходили до школи і не вміють читати та писати. Один бік медалі, якщо людина не мала чим заплатити, а зовсім інший – якщо мала, та не бажала знати про штрафні санкції і відключення за їхню несплату.
Всі чомусь лають Фірташа, газовиків, комунальні організації та служби… Проте, іще жоден, за невеликим винятком, не відмовився від надаваних ними побутових послуг. Вся біда у тім, що багатії не платять і користуються ними на “халяву” тому що знають – зможуть легко сплатити всю заборговану суму, повністю і у будь-який час, якщо їх притиснуть чи відімкнуть комунальні комунікації. Це стосується, також і “НВ Теплоенерго”, “НВ Водоканалу”, ВУКГ, Управляючих компаній, котрі постали на місці ліквідованих ЖЕКів… Ось і знаходять “винних”, таких, як Марія. Хоча, тут повинен був втрутитися “фірер”, який згідно “ЗУ Про місцеве самоврядування” відповідає за все і обіцявся (обіс**явся?) у своїй перд. виборній програмі :)) забезпечити ріг достатку всім злиденним виборцям Нововолинська, якщо вони за нього проголосують. Проте, Марія побігла не до нього і не до його ручних депутатиків в міськраду, а до “РАДАРУ”. Вона знала: це буде цілковито здохла і безуспішна спроба. Ми у цьому самі винні.
Але невже юристи Фірташа не знають, що про відключення боржників треба повідомляти письмово і завчасно, чи економісти Фірташа вважають, що це економічно не вигідно і компанія-постачальник економить на папері і ковертах?
У нашому будинку десь 2-3 роки тому було не таке. В одній з квартир жив наркоман (хоча власниця була його мама,яка проживала за іншою адресою). Борг за газ становив десь 10 тис.грн.(в будинку авт.опалення). Газовики відключать газ і опломбують,а він далі самоправно користувався газом…
Так було декілька разів, вони приїжджали і знову опломбовували – і без штрафів! Аж поки хтось пожалівся на таку ситуацію. Тоді вони вже приїхали і відрізали трубу без постачання. І ніяких штрафів!
У приймальню нововолинського відділення додзвонилась. Начальнику секретарка передасть.
Публікацію надіслала у ВАТ “Волиньгаз” через його сторінку на фейсбук. Чекаємо.
Секція №13, Нововолинська, 53, чекає теж.
В нас теж борг за газ – 1800 грн. Де взявся, невідомо,бо сплачуємо щомісяця завжди копійка в копійку. Ніяких квитанцій від волиньгазу не отримуємо вже роки два. Коли звернулися за поясненями, то нам почали розповідати про якесь розширення і звуження, тобто про приведення до якихось стандартів. На наш аргумент, що це незаконно і ці розширення і звуження вже входять в тариф, нам відповіли, що вони знають, що це не зовсім законно, але ім зверху приходить розпорядження все ж таки нараховувати. В минулому році волиньгаз вже був оштрафований на 20 мільонів за це незаконне дорахування, але продовжують цим займатися і надалі.Таке враження, що облгази в нас, то окремі республіки і Закони України їх не стосуються.
В усіх облгазів власник один – Фірташ. Таким чином газ постачає одна і таж сама компанія по усій Україні
Так і всі зареєстровані в кіпрських офшорах.
Хто саме, яка служба оштрафувала газовиків за незаконні дорахування?
Наскільки мені відомо, є постанова кабміну про заборону таких дорахувань з підписом Гройсмана,і оштрафовані всі облгази, тількі на різні суми, з подачі кабінету міністрів. Вся інформація є в інтернеті на урядових сайтах.
А я все ніяк не можу дочекатись, коли мені тепло відключать…
Тепло вам не відключать і замерзнути на бурульку не дадуть)), бо тепло відключати боржникам заборонили вже давно. І вгадайте з трьох разів причину такої заборони. Піклування про ваше здоров’я відпадає одразу))…
З турботи про Вас чи ні…. Це вже Вам вирішувати, але є законодавчо передбачені положення та правила відключення від ЦО і їх потрібно дотримуватись. Так було раніше і є зараз. Погоджуйте це питання з усіма співвласниками будинку, готуйте всі необхідні документи і відключайтесь від ЦО
От нехай “Все не так” і відключається і погоджує, бо ж я пояснюю, що тепловики нікого не відключають – заборонено відключати))
*(((“6 ви тепловик, очевидно, і добре знаєте, що погодити з усіма власниками квартир відключення від централізованого опалення цілим багатоквартирним будинком просто нереально. Ця схема відключення була придумана, щоб унеможливити саме відключення. Тобто відключення справжній міф. І дайте відповідь на питання, працівник “теплокомуненерго” – чому у Києві при прориві тепломережі люди обварилися в окропі, а у Нововолинську і у селищі така ситуація неможлива в принципі, бо окропу і близько нема і батареї ледь теплі???? Ми ж в Україні живемо, чи Нововолинськ окрема республіка по теплопостачанню???
Та Ви що? І все так просто? Допоможете? – Заплачу. Знаєте, я привик жити згідно з договору, а там чорним по білому, українською… І розцінки і умови.
“Волиньгаз” повідомив, що готує мені офіційну відповідь. Тим часом Марія марно просила-молила газівників, які по обіді завітали в малосімейку, відновити газопостачання.
А чого завітали – підключити газ у квартирі її сусіда, що вже погасив заборгованість. За підключення взяли з нього аж 600 грн., дали квитанцію…
Питаю його, чи отримав письмове попередження за 10 днів до відключення.Та ні, не отримував. Прийшли сьогодні вранці й відключили, бо він здуру впустив.
Вони під час відключення діяли незаконно. То якої біди деруть по 600 грн.???
І чому люди покірно й мовчки сплачують?
То вже суцільий нововолинський комунальний абсурд і абракадабра. За газ та електрику приписують людям неіснуючи борги, навіть за умови повної сплати! За тепло то вже взагалі гротеск-в маленькому казковому містечку дорожче ніж в Київі. За воду знов тариф підняли, а вода кольру як віскі. Комунальна трагикомедія в Новіку!
Вода не тільки кольору віскі, вона ще й болотом тхне
за “суперкомунальное” обслуживание нововолынцев и тарифы нужно вынести отдельную “благодарность” и меру (наверное – пожизненному?) города Нововолынска пану сапожникову!