І знову про заправку “ОККО” на вулиці Чехова в Нововолинську.
Вона є дуже небезпечною, бо й надалі працює без погодженої схеми руху!
Тобто схему нарешті розробили і в березні 2019-го затвердили в управлінні патрульної поліції – але ніхто на неї не зважає.
Так само ніхто не зважає й на бетонні блоки, які слугують тут за загорожу. Їх поклали колись за особистою вказівкою міського голови В.Сапожнікова, обуреного тим, що під носом у мешканців гасають фури й автобуси.
Поклали – і кладуть на ті блоки… в усіх сенсах!
Так от, на вимогу народного депутата Ігоря Гузя, який у червні оглянув скандальну заправку й вислухав численні скарги мешканців вулиці Чехова, патрульна поліція перевірила “Окко”.
Виявила серйозні порушення.
Директора заправки та її власника – ТзОВ “ОККО-Рітейл” зобов’язали облаштувати АЗС відповідно до погодженої схеми руху.
Минуло ще три місяці, але керівництво мережі заправок навіть не почухалось.
І тоді начальник управління патрульної поліції у Волинській області Андрій Крутень написав нововолинському міському голові чорним по білому: та робіть же й ви щось, ви ж тут влада! Це зона вашої відповідальності!
І наголосив: АЗС “ОККО” становить небезпеку для учасників дорожнього руху.
РАДАР розповість вам, як відреагує на цього листа міська влада – словом чи ділом. Настрочить відписку чи таки змусить директора заправки зробити виїзд згідно з проектом-схемою.
Бо жарти скінчились. Об’єкт дорожнього сервісу АЗС “ОККО” становить небезпеку! І для водіїв, і для перехожих, і для мешканців вулиці Чехова.
Якщо, збав Боже, трапиться біда – нововолинська влада відповідатиме за свою бездіяльність.
Фото з архіву РАДАРА – Віталій Грабовський, Михайло Абакумкін
Нє, минати буду, є дорога там, значить можна їздити, не подобається нехай переселяються, у мене знизу під вікнами бар і я не кричу гвалт і не кличу депутатів.
От і я кажу: нехай переселяються. Але не люди, а заправка, яка працює поза законом. Виїзд має бути у зовсім іншому місці. Так за проектом-схемою, ферштейн?
А кликати вже треба не тільки депутатів, а й прокурора. І то не одного.
Хто там ліпить папірці на машини, працівник відділу транспорту при виконкомі? Прийди сюди, чоловіче, разом зі своїм начальником Коцурою. І вліпи. По повній. Директору заправки і директору ТзОВ “ОККО-Рітейл”. Бо вліплять вам, якщо тут станеться ДТП, вашого мера поліція застерегла.
А гвалт і ти, Робіне, закричиш, якщо твій будинок піде тріщинами й у твої вікна будуть заїздити машини.
Хай хоч знак заборонний вліплять біля блоків. “Кірпіч”. Цеглину 🙂
То таки правда, от моя квартира тріщинами пішла по усій стелі через діяльність працівників котельні і кабельного телебачення. То кабельного то ще таке, а от нахабство і хамство начальства і робітників котельні – то жесть!
Заправці потрібно передислоковуватись однозначно. А Robin ще не раз отримає на горіхи через таку свою позицію
Думаю, що у нас є велико проблемою той факт, що місцева, та і взагалі наша влада, чиновники не контролюють проц.ес дотримання норм і дозволів під час будівництва об’єктів. Якби був контроль, то каких проблем і не виникало б ні з заправкою, ні з нічними клубами і т.д. Чому у нашої влади на першому місці гроші і інвестор, а не правила техніки безпеки і добробут людей? У кращому разі влада бездіє і на гроші ведеться. А чи не винна та заправка людям гроші за відшкодування збитків?
Якщо був дозвіл(А тут він був), то все дотримання. Чи не так?
Був дозвіл на будівництво. А тут мова про схему руху: заїзд, виїзд. На схему ОККО нахабно поклало й наклало. Чи не так?
ви розберіться на яку реппіку була відповідь, а потім пишіть.
А що не так? Ви самі розберіться. То як щодо схеми руху?
Віталій, а хто слідкував, щоб було дотримання? Тому тепер дуже потрібно реагувати на звернення громадян і давати оцінку даній ситуації, але Об’єктивну Оцінку!
При здачі об’єкту в експлуатацію оформляється сертифікат! Це і є “дотримання” будь якого об’єкту. Якщо його немає- сміло до суду і виграш на 100%. Якщо він є, то все збудовано вірно. і це легальний і правильний об1єкт.
Сертифікат був і у тому випадку, коли перебудовували перший поверх багатоквартирного будинку під бізнесоб’єкт і де потім цілий під’їзд обвалився ((
Ви про що? Про Дрогобич? Там сертифікат відповідності точно не було. Думаю і дозволу також.
А стосовно суду дозвольте засумніватись, бо не так просто позовні документи подаються, та і судова система у нас явно шкутильгає, а потім ще апеляцї і перегляд справи. Потрібно мати залізне здоров’я, тобто сталеву витримку і залізні нерви, вагон часу і величезну купу грошей, яка може піти за вітром, якщо апеляційний суд скасує ухвалу суду у першій інстанції. Теоретично усе правильно, але практично – не дай Бог!..
Пам’ятається мені, коли там надавались дозволи на будівництво АЗС, а мова йшла про його заборону через газопровід середнього тиску, котрий проходить повз (чи, навіть, під запланованими спорудами?).Технічних умов міськгазовики, нібито, тоді не хотіли підписувати. Проте, все ж таки, побудували. Позиція власників була така: А що ви нам зробите, якщо ми маємо високого покровителя – “папіка”!.. Якого давно потрібно послати до дідька лисого.
Я дивуюся із вас люди. Невже не можна, через інформаційний запит, витребувати план прокладених газогонів, конкретно, у тому районі. Ця інформація не засекречена – вона публічна. А тоді й дійте, а не жуйте шмарклі ось вже стільки років. І все вирішиться саме собою – ваш небезпечний об’єкт, у цьому районі, суперечить українському законодавству. Забирайтеся геть!
Наявність газопровода ще й середнього тиску не є проблемою для реалізації будь якого об’єкту! в принципі як і будь які інші комунікації. є просто алгоритм певних дій. як і все в проектуванні. Я дивуюся як люди цього не знають))
Та у нас усе можна – це ніяка не проблема – подумаєш десь там рвоне, всерівно відповідати ніхто не буде, бо всі так живуть і так звикли .Це для нас норма!…
якщо так розібратися то треба закрити вулицю луцьку – по ній цілодобово їздять машини і світять фарами . а мішає заправка тільки новозбодованому котеджу на розі вулиці… хто там живе цікаво?
чому не мішають магазини квадрати де постійно гинуть люди?