– Обурює ситуація з маршрутками в нашому місті!
Після 18.00 їдуть як заманеться!
Хто складає їхній графік та хто за ним стежить, невідомо!!!! – пожалілась РАДАРУ Олександра Мельничук.
Пряма мова Олександри:
– Уже вкотре, повертаючись додому, стикаємося з тим, що може проїхати дві-три “двійки” підряд (хоча по графіку повинні чергуватися “2” з “6”).
Коли запитуєш у водія, чому так, він з обуренням відповідає, що їде за вказаним у графіку часом, а чи поїхала перед ним “2”, чи “6”, він не зобов’язаний стежити!!!
На вулиці зима, мало того, що маршрутки їдуть із великими інтервалами, то ще й треба чекати мерзнути, доки приїде “шістка”!!! А в кого маленькі діти…
РАДАР додає:
Особливо погано курсують маршрутки “2” і “6” після 20.00. Одна на півгодини – це за щастя! Після 21.00 треба чекати хвилин 40-50. Після 22.00 – тупцюй на зупинці з годину, і це буде остання маршрутка.
Витребуємо у пана Ю.Коцури – начальника відділу транспорту та зв’язку виконкому Нововолинської міськради графік руху міських маршруток. І опублікуємо. Як чекатимемо пізньої години на маршрутку з графіком і відеокамерою в руках, ото вже посміємося!..
Ви теж, шановні читачі, поділіться враженнями від наших маршруток!
Шістку після 20:00 можна чекати по півтори години, краще пішечком)
Голосуємо далі за нашого мега чесного мера САПОЖНІКОВА, з ним наше місто перетворилось на…..даже слів не вистачає(((((
Погано їздять?Скоро зовсім не буде в вечірній час.А в других містах після 22.00 взагалі не їздять.
Бо такі міста значить, у нормальних кожних 3-5 хв їздять до 12 години
Ви на с.Благодатне (Жовтневе) ще не чекали маршрутки.
Мій син часто їздить до бабусі після школи . Вже часто не хочу пускати,бо шкода дитину, зараз холодно. Графік є, а маршрутки може не бути. І люди кажуть – таке постійно…
з такими низькими тарифами, маршрутки скоро взагалі перестануть їздити.
А Девятка хоче їде ,хоче ні.
А ви хотіли і по пільгах їздити і щоб маршрутки що 5 хвилин ходили. Такого не буває. Треба збільшити вартість проїзду і забути про пільговий проїзд. І тоді ситуація з маршрутками покращиться.
треба відновити в місті комунальний транспорт і забути про самоуправство приватних перевізників.
Щоб відновити комунальний транспорт, треба його купити. Мінімум кілька автобусів, а так як їх немає, то найлегше нагнути когось, ще й правила свої диктувати. Встановлювати тарифи, які не вигідні ні одному перевізнику. Біда в тому, що наша влада не хоче почути проблеми їхні,ось і виходить бардак. Скоро ні один не вийде на рейс
Біда в тім, що приватні перевізники в Нововолинську ЗАВЖДИ перекладали свої проблеми на пасажирів. Вони НІКОЛИ реально (з юристом, адвокатом) не вимагали компенсації за провезення пільговиків. А там дуже серйозні суми… Чому не пише під різними ніками й не лякає громаду, як ото ви, власник “Сам Моторс”? Правильно, саме тому, що має ті компенсації. А вам хто доктор?
Ну, а п.Сапожнікову ніхто не заважає купити кілька комунальних автобусів. 10 разів не дасть Коптюку роздерибанити бюджетні гроші – от і автобуси.
А, ще на зарплатні для Коцури хай зекономить, бо нащо у виконкомі той начальник транспорту? Тим начальником перевізники керують.
Компенсації повині ідти кожному в грошовому єквіваленті хто має пільги на рукі, і неповино бути субсидій чи то пільг на автобусах і так далі,бо там скрізь корупція,так само і з комунальним транспортом буде списуватись з бюджету мільйони.
Поки що уряд і парламент грошового еквівалента пільг не запровадили. Хоча й треба.
Але тут ідеться про необхідність відновлення комунального транспорту в місті. І державна влада тут ні до чого. Достатньо рішення депутатів міськради.
Щодо списаних мільйонів – у депутатів є інструменти для контролю. Хай користуються.
Пасажира більше цікавить, скільки приватні перевізники черговим підняттям тарифів витягнуть додатково з його власної кишені.
Коцюра потрібен для того,щоб було на кого *стрілки* перевести,чи простіше-прикрити свій зад-це начальника транспорту відповідальнісь! Для чого потрібен в виконкомі начальник транспорту,коли транспорту немає?-для корупції!
за стільки десятків років могли вже купити автобуси, замість того щоб витрачати гроші на всякий непотріб по типу часів чи обригаловку на день міста.
Про який комунальний транспорт ви пишете. Це Ви хочете створити нове джерело”лівих”надходжень для нашого мера і його” братви” Ще раз говорю не в перевізниках проблема. Проблема в тому що влада починаючи з місцевої, хоче давати пільги народу,за рахунок приватного бізнесу. Але в маршрутному бізнесі закінчились кошти для погашення державних пільг. Ще трохи і цьому бізнесу самому треба буде надавати пільги. І доречі як тільки транспорт стане комунальним зразу в міському бюджеті з’явиться нова стаття розходів. для дотацій комунального транспорту. Гарні пропозиції даєте для збагачення мера і його банди. Тільки не забувайте вже тоді небуде на кого жалітися. На міську владу,так це ж влада….. Так що вперед за комунальний транспорт!!! Але в комуні ми вже по-моєму побили.
не лякайте ні комуною, ні мером. Мер у цьому кріслі не вічний. Як і його команда. Не вічно будуть дерибанити. Прийдуть чесніші – все буде норм.
Комунальний транспорт діє в тому ж таки Луцьку, Львові, менших містах.
А в “комуні” транспорт якраз працював дуже добре. І квиточок давали, і коштував він по місту 5 коп. упродовж десятиліть.
Ви, мабуть,з того народу,який за межі міста ніколи не виїжджає і нічого не бачить,або з *перевізників*.Є ще третій варіант…. Є навіть в Україні міста з нормальним комунальним транспортом.Для Нововолинська-це взагалі не проблема,якщо думати головою і про людей і економіку,а не за власну кишеню.
Щоб збільшити проїзд, потрібно мати нормальний автобус, а не обдертий, обшарпаний, прокурений. А як тормозить то аж вуха болять після таких звуків, ніби ту маршрутку вивертають.
А вам скільки не дай то буде мало. Стане проїзд коштувати 5 грн. поїздете трошки знову буде мало. А пільговик має Право їздити по пільгам. Якщо вам перевізникам це не подобається квиток в руки і на Київ.
якби підприємці не платили 1000 доларів хабара у відділ транспорту для отримання дозволу на перевезення пасажирів, то їм було б вигідно, моя така думка.
Не впевнений з цифрами,але хід думок у Вас правильний! Прокатайтесь від кінця в кінець,порахуйте пасажирів(замітьте скільки квиточків було відірвано) і попросіть сина,чи онука порахувати,кому і що вигідно….
Менше потрібно платити хабарів на отримання дозволу на перевезення і тоді перевізникам буде вигідно
а шо, знову платять? уже ж один чиновник попалився на цьому…
Що тут за соловї в коментах чирікають підняти вартість квитка до 5 гривень. Перевізники несуть убитки і все таке. Ні мої дорогі не вийде вам підняти ціну на проїзд даже не думайте. Народ і так бідний часи зараз такі шо самі бачите яке все дороге зараз. А соловї/водила тут соловїну пісню затягують підняти проїзд НЕ ВИЙДЕ. Я сам зберу мітинг під міськрадою й тих перевізників на куски порвемо. Народ порве, пільговики яким замість пільгів щось інше в рот дали. Інтер та плюси обов’язково будуть і на всю країну я вас осоромлю мої дорогі перевізники.
Сьогодні вдень у Благодатному був скандал. Маршрутка, казали пасажири, за графіком 12-45 не відправилась. Поїхала пізніше, стояв шофер довго у кінці вулиці і до зупинки не під’їжджав. Люди замерзли, ні щоб на зупинці стати і людей у салон пустити – зима надворі і вітер скажений. У мене склалося враження, що шофери вже бастують і по-тихому – зривають рейси і економлять на пальному. А ще хочуть вартість проїзду піднімати! То хто таке бачив – працювати менше, а заробляти більше!?
Якийсь безіменний “гість” усе допитується, де його коментар. Тут він, тут, одне й те саме опублікували аж двічі. Читайте уважніше свої коментарі, аноніме.