У супермаркеті “Рідний край”, що у 15-му мікрорайоні Нововолинська, Анастасія Шевчук придбала сьогодні сирок.
Удома розгорнула – і…
– Люди, та що ж це таке!!! Де ваша совість і увага?! – обурено питає Настя продавців та адміністратора магазину.
На жаль, Анастасія не повідомила нам, який термін придатності у цього сирка.
Протермінований продукт чи ні?
Якщо протермінований – ганьба, однозначно.
Якщо написано, що ще придатний до споживання, то претензій до продавців має бути менше. Вони ж у кожен сирок не зазирнуть… Хоча ситуація дуже неприємна.
А гроші за товар повернуть одразу, це без питань.
ОНОВЛЕНО 9 вересня!
Пішла наша Анастасія здавати зіпсований товар, прихопила для моральної підтримки подругу. Роздивилися дату виготовлення сирка. І що собі думаєте?
– Сирок мав дату 25.05.17 але термін зберігання – 120 діб, тобто до кінця вересня!
Горгондзола!
це як?.. А, італійський сир із пліснявою… 🙂
Вони не можуть відкрити кожен товар і глянути чі вин добрий…А так мені цей магазин дуже подобаеться дякую пану Сиротюку щьо відкрив такій супермаркет в нашому районі
Я теж купувала такий сирок. Переполоху не робила, просто повернула його назад і поміняла на свіжий. Продавці і справді не можуть все перевірити. А тепер, коли ціни на продукти сильно зросли, думаю що ще більше продуктів буде залежуватись на складах, та і в магазинах. Прикро, але це – факт.
Ви ж до Польщі їздите, купували ж щось у тамтешніх супермаркетах? Там як, – можлива така ситуація? Чи може, там теж у обов’язки продавців входять функції, як ви пишете, перевіряти якість товару? :))) Не дуріть людей! Робота продавця – продати, а не перевіряти! За якість відповідає власник маркекту і менеджер з логістики. А ось тут, і саме до них – дуже багато запитань. Так можна і ліцензії позбутися. Але, це не в Нововолинську – зоні “сапогізму і рожелюківщини”. Спіть спокійно! Тут, у місцевій “ЕУРОПЕ”, шахраям комфортно і тепло – “папа” не дадуть в обиду. Як понесуть щось… :)))
Якщо Ви мене маєте на увазі, то до Польщі я не іжджу, хто за що відповідає у магазині – то не моі проблеми, мені здається, а продавці самі казали, що винні, бо недодивились і вибачались. Стосовно того, що в Нововолинську бардак – я згідна, але не тільки в Нововолинську. Взагалі давно треба з цим щось робити. Зайшла у Новіку у магазин. – а там морозиво лежить разом із замороженою курятиною і фаршом в одному холодильнику. І одразу пішла звідти геть, бо так продукти зберігати не можна. Якщо власник дбає про своє добре ім’я, про престиж свого магазину, то і продукти у магазині будуть свіжі, і зберігатимуть іх правильно.
Мене цікавить тільки\і виключно!, Нововолинськ. У інших містах є такі ж люди, як і у нас – ось хай вони й дбають про свою безпеку. Вони у наших маркетах товарів не купують. А ми – у їхніх.
Макасіліо, пишете дурниці. Я не вірю, що ви хоча б раз у цьому маркеті не купили не свіжі продукти. Сама переконалася не раз, окрім хліба і майонезу нічого там не купую. Звичайно добре, що на 15-му є маркет, але бракує свіжих товарів на полицях.
Теж такі сирки купляла….і з десятка яєць придбаних у “Рідному Краї” 6 були зіпсовані, не стала ризикувати і 4, що виглядали свіжими теж викинула.
Визначити свіжість яєць нескладно: свіже яйце не повинно “калатати”, коли його легенько потрусити, а шкаралупа повинна бути шорстка, матова – в жодному разі НЕ БЛИСКУЧА.
а ще мені подобається що там продають дітям цигарки і алкоголь , а також протерміновані сирки ,і при цьому хамлять.дякую сиротюку ще раз.
То скільки часу треба покупцю бути в магазині, щоб відкривати всі упаковки, кришки, коробки?
У вас із головою все в порядку? Продавці мають розривати і перевіряти упакування продовольчихє товарів?! Повний “Нукас”.
О! Оце моя відповідь на попередній коментар анонімної “Людмили”. То на скільки власник націнив зіпсований сирок, так би мовити, – на 100, 200 чи й на всі 500 % ? Де “слуги” народу – виконкомівські бюрократи, котрі курують торгівлю у Нововолинську? Де “Продспоживслужба” і пан Я. Лешко? Де врешті-решт міський голова В. Сапожніков – нероба та інтриган, що відповідає у місті за все?!
Дивилися дату виготовлення сиру?
Може бути прострочена не тільки дата, можуть бути порушені умови транспортування і зберігання товару. От тоді буде уже складно щось довести.
Судячи з його вигляду він явно не за тиждень так зіпсувався, йому, певно, вже рочок виповнився, сирку тому ))))
Терміни дивитись треба, терміни. Я молочне і кисломолочне навіть за день-два до протермінування уже не беру…
І, до речі, навіть на дотик він мав би здатись підозрілим…
Ви вміете тількі писати всяку фігню в багатьох людей жаба душе щьо ця людина добилася цього сама і будете писати шо там то не так то не так їдьте на ту фірму з відки той сирок і розбирайтеся шо вони розвозять по магазинах
І ще до теми: в одному магазині купила різаний хліб, запакований. Сама я не здатна на таку підлість, то навіть і думки такоі не допускала, що щось не так, коли купувала. Вже дома побачила. Що фірмовий пакет не заклеєний скотчем, а зав’язаний. Одразу поклала хліб на електронну вагу і оніміла – бракувало цілих 125 грамів. Хто моім хлібом пообідав – сказати важко. Тепер уважно дивлюсь на упаковку і пильно стежу за тим магазином. Не доведи Боже ще таке трапиться… Ох не раджу ще таке робити у тому магазині!!!
Не брешіть. Не сама.
Не зрозуміла. Поясніть.
До кого звертається пан Анатоль? Що він має на увазі? Його коментар стоіть після мого коментаря.
Анатоль звертається до так званого Макасіліо, який пише, що людина (Сиротюк) сама всього добилася.
Так точно. Я абсолютно поінформований хто і як у Нововолинську розбагатів. Вам мої запити, по приватизації більшості об”єктів комунального майна, землі та споруд у Нововолинську за всі роки “царствування” орденононосного “господарника”, а також його смішні відповіді на них, надати повністю чи частково? “НС”, я тобі їх надсилав. Якщо народ цікавитеметься – опублікуй.
Я тебе прошу, не пиши більше “щьо”. Правильно – що. Аж очі ріже, не можу коментарі читати.
У цієї історії вже є продовження, доповнили наприкінці.
Мені такі сирки траплялись двічі. При цьому було схоже, що свіжі по консистенції і на вигляд, термін свіженький, але один куток у цвілі.
Порушення упаковки одразу дає такий результат! А також умови транспортування і зберігання! А впровадження системи ХАСП при дотриманні допоможе уникнути таких не дуже хороших ситуацій! Шкода тільки що наші люди тільки вміють критикувати. Хоч би раз хтось сказав і показав що це проблема виробника!
Про упаковку – чистісінька правда. Боюсь, що люди не дуже добре все знають і розуміють.
КОЖЕН раз, коли я купувала сирки КОМО у Фуршеті мені такі попадалися. Завжди повертали гроші, вибачення – через раз. Тепер якщо вибору нема і треба купувати сирки в Фуршеті – не лінуюсь і при продавцеві розгортаю упаковку повністю. Кожен раз з 3 сирків – 1 у цвілі.
Анатолій якшо тобі цікаво то попитай в людей по поводу Сиротюка шо він сам всього добився а якшо тобі цікаво то можемо зустрітися і я тобі сам все розкажу про нього бо начінали разом з ним і я все про нього знаю
Та не цікаво мені… я знаю правдиву історію того багатства. Не потребую іще однієї брехні.
це напевно щось не те з тими сирками, бо я такий самий зіпсований купила на базарі, тиждень тому в магазині “Козак”. Вертати неходила, просто викинула.
Споживачі повинні знати, що довго не псуються продукти, якщо до них добавляють косерванти – чим більше консервантів – тим краще і довше зберігаються, особливо молочні вироби. І навпаки – великий вміст натуральних складників і порушення упаковки призводить до швидкого псування продуктів. Упаковку можна зіпсувати при транспортуванні, приміром, і тоді ні виробник, ні магазин/продавець не будуть винні.
а насчет Сиротюка… когда-то в конце 90-х мне пришлось купить в магазинчике где был ТИР, 10 жестяных банок по 0.5кг “говяжьей” тушенки для родных. которые ехали на заработки. и уже там – далеко- оказалось что это или собачий корм или вообще неизвестно что. все пришлось выбросить – понимаете что это значило для людей купивших ЭТО. и потом лет через 5 я ходила проведать одну мою подругу прихватив с собой бутылку “martini”, привезенную из Италии. но подруга хотела нас удивить и купила в том же таки ТИРЕ за большие деньги тоже “martini”. попробовали… и конечно – никакого сравнения! выводы делайте сами…
Це все давно мені відомо. Через що й не бажаю дискутувати. Скажіть, хто із відомих нововолинських бізнесменів розбагатів чесною працею і добросовісною конкуренцією? Хто із цих людей не знаходиться на короткому повідку у мера, чи в прокурора, або у спецслужб? А що вже про слуг, кумів, родичів, свояків-бандюків,.. казати?
Потрібно закрити цей супермаркет, там кожен третій товар прострочений
Люди, при чому тут магазин, продавці і адміністратори?! Пані Камишнікова, Вам взагалі вже нема про що писати, окрім як магазини брудом поливати?! Спочатку перекрутили так ніби це вина працівників магазину, облили Край помиями, а тоді внизу написали, що сирок був в терміні придатності… Це ж технологічний брак або невідповідність умов зберігання до стандартів. Чому ж Ви, шановна журналіст, зупинилися на Краю, не проводите журналістське розслідування далі? Дистрибютор, виробник… пишіть людям ПРАВДУ і висвітлюйте усі можливі причини проблем… а то таке враження, що це просто привід на Край нападати
Катю, а до чого тут пані Камишникова? Про неїстівний сирок розповіла РАДАРУ обурена читачка. РАДАР із власної ініціативи з’ясував у неї, який термін придатності того сирка. Отже, написав УСЮ ПРАВДУ – і надав усім коментаторам змогу висловитись.
Адміністрація магазину “Край” могла б викласти тут свою позицію, але полінувалась. Це її проблеми, а не наші.
Проводити з кожного приводу журналістські розслідування пані Камишникова не наймалася.
Ви посоромилися б, “Катя”, писати анонімно. Мабуть, у співвласниках цього магазину числитеся, і ніяка не “катя”. Чогось боїтесь? Ніхто на ваш “Край” не нападає. Торгуйте свіжим товаром і все буде добре.
Ви, “Катя”, працюєте у цьому магазин – це ясно, як Божий день. То ви, як працівник закладу, могли б і самі організувати розслідування, адже маєте бути зацікавлені у престижності свого закладу – це я вам кажу, як підприємець за освітою.
Адміністрація “Краю” просто зобов’язана була це зробити. Заразом інші подібні товари перевірити. Замість цього там переводять стрілки на РАДАР.
Журналістські розслідування – це робота, вона коштує гроші, як і будь-яка інша. Якого милого РАДАР має розгрібати їхні проблеми з логістикою чи зберіганням продуктів надурняк? Досить уже того, що надурняк інформує споживачів про небезпеку… і щодня подає цікаві новини. 🙂
100% правда! !!
Тут повинна бути командна робота. Погано працюватимуть – грошей не буде, а будуть про магазин Казати “фе”. А хто там чим повинен займатись – людям не цікаво .
Командної роботи там нема. Ніхто цього там не прищеплює. Команда – це однодумці + демократичні підходи до праці. Команда підтримує лідера, лідер опікується інтересами колективу.
Пане Анатоль, Ви прав!. КОмандно! роботи нема не т!льки там. Кожен !з них дивиться,аби вгребти у св!й б!к ! Живе за принципом – “п!сля мене -хоч потоп!” Тих, хто живе за !ншим принципом дуже мало. Чи то наш! люди беруть приклад з кер!вництва, чи то вони сам! так! нетолков! – зрозум!ти не можу, от т!льки ! кажуть, то там живуть краще, ! там… Це даже дивно, бо доступ до !нформац!! тепер абсолютно в!дкритий, читай ск!льки завгодно. То я хочу сказали, що частково сам! винн!.
З таким п!дходом у тепер!шн!й час – це позавчорашн!й день.