Дитячі розваги на центральному майдані Нововолинська – це добре.

Коли вони платні – це зрозуміло, хоча виникають питання щодо наявності в організаторів усіх належних дозволів.

Коли з дітей і дорослих не просто деруть гроші, а ще й додають їм гризоти – це погано, як не крути. 

 

 

Розповідає пані Світлана – мама чотирьох дітей:

 – 7-9 серпня ми відвідували дитячі розваги, про які я дізналася з рекламного оголошення.

Прийшли о 10-й годині ранку, як було зазначено. Однак нікого там не було. Прийшли на 12.00 – знову нікого.Нарешті організатори з’явилися.

 – Чому ви подаєте недостовірну інформацію в оголошеннях про початок дійства? – питаю.

 – Ми проспали.

Як вам таке пояснення?

Напевно, у вас виникне запитання, чому ми туди пішли. Відповім: бо першого дня це мало бути безкоштовно. Але не так сталось, як гадалось.

За дозвілля трьох дітей я сплатила близько 500 грн. У теперішній час це немало, погодьтеся.

Чека про надання послуг мені ніхто не надав.

Я спитала: “А чек?” – і отримала відповідь: “Мы от горсовета, все вопросы туда!”

 

 

 

Біда трапилася тоді, коли ми почали змивати аквагрим. Мили два дні! І помітили висипання на шкірі дитини. 

Тоді я пішла на те саме місце поскаржитись, а заразом з’ясувати, що за фарбу вони використовують і які мають на неї документи.

Проте там нікого не було. І я зрозуміла, що мене розвели, як лоха.

У поліцію телефонувати не стала, все одно не приїдуть. Чому так кажу? Бо  9 серпня інша жіночка теж опинилась у такій ситуації і на її виклик ніхто не відреагував.

Тому я написала звернення на ім’я міського голови, щоб він допоміг розібратися з ситуацією і щоб більше не обманювали людей.

 

 

17 серпня мені зателефонували, відрекомендувалися, що з 200… якогось кабінету міськвиконкому, і сказали прийти до них 18 серпня на таку-то годину.

Я мала справи (водила дітей на вакцинацію), прийти у виконком не змогла. Мені зателефонували знову з номера 3 30 05. Жінка, яка зі мною спілкувалась, поводилась агресивно і наполягала, що я мушу негайно прийти, бо мене чекають підприємці.

Я пояснила, що не можу, на що почула кілька грубих слів і образ. Зокрема, що я напилась і прийшла писати скаргу, для чого я це зробила?

Також мені повідомили, що я одна скаржуся, більше звернень немає. Але я точно знаю, що скарги були, тому сказала: “Зберіть усіх заявників,  тоді я прийду, для чого викликати поодинці?”

Напевно, поодинці викликають, аби тиснути, щоб ми відмовилися від своїх скарг, бо їм за це заплатили?

Скажіть: усі, хто має якісь дитячі атракціони чи інші розваги, можуть просто так виходити на площу й заробляти гроші без дозволів?..

 

 

І я не розумію мамочок, які віддають дітей на розваги, не спитавши про документи, санітарні книжки.

Ви бачили, на якому обладнанні готувалася та цукрова вата? Та це просто жах. Невже вам не шкода своєї малечі? У цей непростий час потрібно по максимуму все перевіряти. Крім нас, цього ніхто не зробить.

На коктейлі для дітей теж нема документів, невідоме походження складників. 

І взагалі, чому не видаються чеки про послуги,  щоб ми, прості люди, могли в разі потреби звернутися по захист прав споживачів.

З того всього я зробила висновок, що в Нововолинську такий безлад, який я навіть у 1990-х не бачила. Чому одні повинні працювати чесно, сплачувати податки, а інші роблять що схотіли і де схотіли, та ще й обманюють людей.

Ну, й нарешті. У нас є міський парк із чудовим місцем для нових та сучасних атракціонів, щоб малеча мала змогу відпочити. Чому підприємці не йдуть туди? 

 

Так зберігаються атракціони. Гаражі на Заводській

 

Поки ця мама писала скаргу і чекала відповіді, у місті трапились просто-таки детективні приключки, в яких фігурують організатори дитячих розваг чи особи, надто на них подібні.

Але це окрема історія…

Стежте за РАДАРОМ!

Фото розваг – із фейсбук-сторінки “Шарик на Шарик” 

Прочитав сам? Поділись з іншими: