У чистий четвер лишились немитими…

13 1860

5-й, 6-й, 15-й мікрорайони Нововолинська потерпають без гарячої води.

Опалювальний сезон іще не скінчився, а попрати і помитись людям уже ніяк.

Хоча зазвичай гаряче водопостачання у цих житлових масивах припиняють – аж на півроку – після відключення тепла.   

І у чистий четвер півміста заздрило власникам колонок і бойлерів, а принагідно згадувало незлим тихим словом директора “Нововолинськтеплокомуненерго” Анатолія Гаврилюка.

 

 

– Пане Гаврилюк, дайте нам помитися бодай у п’ятницю і суботу!!! – вимагають мешканці 5-го, 6-го, 15-го мікрорайонів.

Це ж у місті гуляє коронавірус, ситуація погіршується щодня, а “Теплоенерго” влаштувало населенню холодний душ…

 

 

Прочитав сам? Поділись з іншими:
  • Розкажу iншим:

Також читають

0 0 голосів
Рейтинг статті
13 Коментарі
старіші
новіші найбільшу кількість голосів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
РАДАР
1 рік тому

Увага, громадяни!!!
Гарячу воду у 5, 6,15-му мікрорайонах подадуть сьогодні з 15.00. І буде вона до 23.00.
У суботу – з 7.00 до 23.00.
У неділю – з 8.00 до 23.00.
У понеділок – із 8.00 до 23.00
А потім півроку посидите без гарячої води. 🙁

Вася
1 рік тому

А Перемоги 2а забули?

Анатоль_ БІДЗЮРА
1 рік тому

При поданні звернення відповідно до ст.5 Закону “Про звернення громадян” мають бути дотримані такі вимоги:

а) вимоги до адресування: звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань;

б) вимоги до форми: у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви карги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження;

Реєстрація звернень громадян, звернень та запитів народних депутатів, запитів на інформацію посадових осіб державних органів, фізичних та юридичних осіб, а також запитів на публічну інформацію здійснюється відділом діловодства суду відповідно до Інструкції з діловодства в господарських судах України.

Вся кореспонденція, що надходить до Господарського суду Волинської області, приймається та реєструється в електронно-облікових журналах вхідної та вихідної кореспонденції.

Особі, яка подає звернення чи запит на інформацію, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження. Така копія повертається особі.

Вхідні непроцесуальні документи вносяться до автоматизованої системи документообігу суду, передаються на розгляд керівництву суду (голові суду або керівнику апарату суду), який визначає відповідального виконавця за надання відповіді.

Процесуальні документи, які стосуються провадження у справі, що надходять до суду: відзиви, клопотання, додаткові матеріали, а також інші документи, що стосуються судових справ, у порядку, передбаченому розділом 2 Інструкції з діловодства в господарських судах України, передаються суддям (помічникам суддів) під підпис за реєстрами для розгляду після реєстрації у автоматизованій системі документообігу «Діловодство спеціалізованого суду».

Звернення вважаються опрацьованими, якщо порушені в них питання розглянуті по суті, вжито необхідних заходів, надано відповідь заявнику в письмовій (електронній) формі, а також якщо порушені питання зняті з розгляду заявником, про що є його письмове (електронне) повідомлення.

Богдан
1 рік тому

А чому не можна подавати на ці мікрорайони гарячу воду цілий рік, щодня, як подають у Луцьку? Адже вони будувалися і з самого початку були розраховані на централізоване гаряче водопостачання? А якщо не можете, то дайте дозвіл людям зробити індивідуальне опалення!

Людмила Зіменко
1 рік тому
Відповісти  Богдан

Є можливість для цих людей встановити бойлери, тоді не будуть залежати від централізованого постачання гарячої води. А індивідуальне опалення всі хочуть, але НІЗЗЯ!

Олег
1 рік тому
Відповісти  Людмила Зіменко

Як би всі хотіли, то яка проблема встановлення? Просто як раз, не всі хочуть.

Людмила Зіменко
1 рік тому
Відповісти  Олег

Не всі хочуть чого – бойлер, чи індивідуальне?

Людмила Зіменко
1 рік тому
Відповісти  Людмила Зіменко

Бойлер кожен встановлює собі сам за бажанням. На бойлер заборони немає. А індивідуальне опалення заборонено тепер для всіх – лише цілим будинком можна від котельні від’єднуватись

Олег
1 рік тому
Відповісти  Людмила Зіменко

Індивідуальне. Я про те, що цілими будинками можна відключатись від опалення, але завжди найдеться в будинку той, що не хоче відключатись.

Анатоль_ БІДЗЮРА
1 рік тому
Відповісти  Олег

Саме так!

Людмила Зіменко
1 рік тому
Відповісти  Анатоль_ БІДЗЮРА

Тому і “дозволили” цілим будинком. Ну де ж мій сусід, який приєднався незаконно до мого газового стояка вже вдруге і
не заплатив ні копійки за газифікацію буде робити індивідуальне опалення?! Він ніколи нікуди не платив, тому і за індивідуалку платити не буде, тим більше що за централізоване опалення він також не платить. Про подібні ситуації я знаю і високе начальство на це і розраховує і це дуже чіткий і завбачливий розрахунок. Скаржитися на це немає куди