Є такий невгамовний, надійний і легкий на підйом Богдан Пташник із Каменя-Каширського.
Журналіст, майданівець, батько двох дітей… боєць добровольчого батальйону “Донбас”, а після важкого поранення – волонтер та активний учасник блокади на Сході.
У нього там навіть є іменний редут – “Богдан”! Не пропускає ешелони в зону окупації.
Редут “Богдан” постав найпершим – поблизу станції Світланове на Луганщині. І за 28 днів блокади там не перетнули лінію розмежування з окупантами 20 160 вагонів.
Пташник і його побратими з Полісся зупиняли потяг на гілці Луганськ – Лисичанськ – Попасна. З того, власне, і почалася блокада.
А ще Богдан встигає дописувати у соцмережах, створювати власні новини й гостро відгукуватись на події у країні.
Богдан Пташник пішов на війну добровольцем
Залізнична блокада торгівлі з окупованим Донбасом триває вже місяць. Цей протестний рух підтримали Волинська обласна рада, міські та районні ради Волині.
А от голова ОДА Володимир Гунчик (до речі, теж поліщук) запевняє слідом за президентом, що блокада піде на шкоду Україні:
– Якщо українські підприємства сплачують податки в український бізнес, і там працюють українці, і вони будуть змушені зупинитися через те, що ми зайняли таку радикальну позицію, то виникає питання: а як же ми, українці, ставимося до тих українців, які сьогодні лояльні до нас, які чекають на визволення територій, які ведуть партизанську війну і надіються на те, що рано чи пізно Україна прожене окупантів?..
– Така позиція земляка, м’яко кажучи не сприймається, – коментує заяву чиновника Богдан Пташник.
Нам своє робить…
Звісно, голова ОДА задіяний у владній вертикалі й не може не підтримувати політику президента. Але є, виявляється, ще одна причина такого одобрямсу.
– Луцький автоскладальний завод №1 «ПАТ «АК «БОГДАН МОТОРС» випускає тролейбус «Т70117», електрообладнання й тяговий навіс на якому – від російської фірми ООО «ЧЕРГОС». Зареєстрована вона у Санкт-Петербурзі, – стверджує в дописі на фейсбук волинянин Ігор Алексєєв. – Тобто відсотків 70 від вартості тролейбуса спокійно відправляється в Росію як платежі за комплектуючі.
А пан Гунчик із 1995 по 2014 рр. очолював Луцький автозавод. Може, тому він так палко виступає проти блокади?
У нас не тільки війна гібридна, у нас і політика така сама.
Президент і його представник на Волині – проти блокади, бо у президента завод “Богдан” у Луцьку зав’язаний на російських деталях…
Богдан Пташник із редуту “Богдан” таких гібридних підходів не розуміє.
За цей прапор він ладен був віддати життя. Але не за торгівлю на крові під цим прапором!
Василь Федчук: Чого ви так рішуче — там, бачу, в переліку є ще наші ЛЬВІВ і КРЕМЕНЧУК …. а не тільки ЛУЦЬК !