Учора ввечері на околиці Нововолинська (за “Волиньвугіллям”) водій автобуса за маршрутом “2” влаштував під час руху прикру сцену.

Кричав: “Не буду більше зупинятись біля четвертої шахти, поки не зробите тут нормальний заїзд!” 

– Ми їхали з міста, повертались із аптеки, – розповідає наша читачка пані Катерина. – Сіли в маршрутку біля супермаркету “Край” о 18.15. Біля четвертої шахти мали вийти (там зупинка на вимогу). А водій розкричався, людям настрій зіпсував.

Хіба це ми маємо йому робити заїзд? І кому поскаржитись на такий сервіс?

 

Зупинка на вимогу. Її нерідко коцають шумахери, бо там нема “кишені” для заїзду

 

РАДАР радить: у разі конфлікту з водієм варто звернутись до його роботодавця – перевізника. Прізвище і телефон перевізника зазвичай на видноті – біля кабіни водія. Один дзвіночок із обіцянкою викласти конфліктну ситуацію на сторінці міського голови Сапожнікова або на сайті РАДАР може зробити диво. 🙂

Можна звернутись і до начальника транспортного відділу виконкому Юрія Коцури.

Що ж до облаштування заїзду – цим мають перейматись Автодор або міське ВУКГ (начальник Артем Жигалюк).

Комуналку й місцеві дороги в нас контролює за посадою пан Рожелюк –  другий заступник міського голови Сапожнікова. Телефон приймальні виконкому 4-12-01.

РАДАР надішле цю публікацію нововолинському міському голові й закличе вирішити проблему заїзду біля зупинки на вимогу.

Прочитав сам? Поділись з іншими: