Водій маршрутки вимагав, аби нормальний заїзд зробили пасажири!..

1 1069

Учора ввечері на околиці Нововолинська (за “Волиньвугіллям”) водій автобуса за маршрутом “2” влаштував під час руху прикру сцену.

Кричав: “Не буду більше зупинятись біля четвертої шахти, поки не зробите тут нормальний заїзд!” 

– Ми їхали з міста, повертались із аптеки, – розповідає наша читачка пані Катерина. – Сіли в маршрутку біля супермаркету “Край” о 18.15. Біля четвертої шахти мали вийти (там зупинка на вимогу). А водій розкричався, людям настрій зіпсував.

Хіба це ми маємо йому робити заїзд? І кому поскаржитись на такий сервіс?

 

Зупинка на вимогу. Її нерідко коцають шумахери, бо там нема “кишені” для заїзду

 

РАДАР радить: у разі конфлікту з водієм варто звернутись до його роботодавця – перевізника. Прізвище і телефон перевізника зазвичай на видноті – біля кабіни водія. Один дзвіночок із обіцянкою викласти конфліктну ситуацію на сторінці міського голови Сапожнікова або на сайті РАДАР може зробити диво. 🙂

Можна звернутись і до начальника транспортного відділу виконкому Юрія Коцури.

Що ж до облаштування заїзду – цим мають перейматись Автодор або міське ВУКГ (начальник Артем Жигалюк).

Комуналку й місцеві дороги в нас контролює за посадою пан Рожелюк –  другий заступник міського голови Сапожнікова. Телефон приймальні виконкому 4-12-01.

РАДАР надішле цю публікацію нововолинському міському голові й закличе вирішити проблему заїзду біля зупинки на вимогу.

Прочитав сам? Поділись з іншими:
  • Розкажу iншим:

Також читають

0 0 голосів
Рейтинг статті
1 Коментар
старіші
новіші найбільшу кількість голосів
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Аміна
4 років тому

Погоджуюсь із “Радар”…Водій-просто людина,із своїм характером,із своїми нервами-чи міцними,чи не надто такими….Звісно,прикро,коли людина,що за своїми службовими обов’язками,часто спілкується із людьми є не надто врівноваженою…в цьому випадку мені подобається одна із вимог працедавців,які поважають себе і свою компанію,котрі однією із вимог до кандидатів на посаду виставляють-стресостійкість…Кожен з нас,кому доводиться користуватись громадським транспортом частенько стикається із не врівноваженими водіями…З одного боку і їх шкода,особливо,коли немає дрібних для здачі,а пасажир вимагає законно її….така собі ситуація недвозначна-і пасажир правий,і водія шкода,а йому ще возити і возити людей,і за безпеку їх відповідати…Тому-стресостійкість у водія має бути!Хоча,працедавець зачасту навіть не розуміється на цьому….мав гроші,купив маршрут…а далі-думає чи не думає…усе по інерції…Кругом ситуація людяності…і вона або присутня,або ні…Вірно-за це відповідають певні міські служби і аж ніяк не звичайні пасажири…В даному випадку водій земоціонував,а такі питання мають розглядатись на рівні відповідних служб-є у міськвиконкомі і транспортний відділ,і,звіно,заступник,що є куратором транспортного питання міста.