Зброю в обмін на полонених?.. Шокуючі зізнання залізничників. ОНОВЛЕНО!

8 5258

Начальник станції зізнався, що знає про перевезення зброї.

Але, мовляв, СБУ наказала про це мовчати…

– В одному з залізничних потягів, який прямував на окуповану частину Донеччини, учасники блокади виявили під будматеріалами кулемети і гранатомети, – повідомляє Rostyslav Demchuk.

“Ось і перша ластівочка!

Хлопці взяли за шиворот начальника станції Бахмут. Той зізнався, що знає про такі перевезення. Але запевняє, що СБУ наказала про це мовчати. У них, мовляв, свій гешефт – в обмін на полонених.

Начальник станції Бахмут сказав нардепу Тарасу Пастуху, що це розпорядження СБУ – пропускати зброю на ворожу територію”,запевняє Демчук.

 

 

А от що пише  Nikolay Kolesnik:

«Укрзалiзниця» работает аж до границы с Россией, обслуживает железную дорогу на неподконтрольных территориях, платит зарплату, премии, ремонтирует.

Работники имеют паспорта лнр и днр.

Ну, и заодно подвозит горючку, бк, технику, личный состав «бурятов». Кому там блокада мешала Авдеевку защищать?!

 

Станція Бахмут. Уже ніхто нікуди не їде

 

Учасник блокади – нардеп Єгор Соболєв:

В реальності жодного контролю за тим, що відправляється з України на окуповану частину Донбасу і що завозиться звідти, просто не існує. Кажу це після вивчення разом із Семенченком, Парасюком, Пастухом проходження цих вантажів починаючи з лінії фронту, далі – кілометрами по сірій зоні, далі – знову через кілометри до прикордонників, і знову через кілометри до фіскалів.

Насправді до нас в будь-який момент можуть переправити цілі ешелони з живою силою противника, бронетехнікою та запасами палива, боєприпасів, харчів.

Наприклад, на заблокованій у четвер ветеранами війни за Незалежність залізниці, що з’єднує окуповану Горлівку і вільний Бахмут, наші прикордонники вперше бачать ешелон за кілька десятків кілометрів після перетину ним лінії фронту і проходження мінімум двох залізничних станцій і десятків автомобільних доріг на нашій стороні. Причому вони його лише бачать. Шестеро прикордонників піднімаються на місточок на фото і лише оглядають верхи вагонів.

 

Бахмут, контролю ноль!

 

Вугілля, яке є найпоширенішим товаром, на окупованій території закуповують за ціною 500-600 гривень за тонну, а ми з вами оплачуємо його спалення в електростанціях Ріната Ахметова по ціні від 1800 гривень. Бо очолювана менеджером Рошена Нацкомісія з регулювання енергетики постановила рахувати для нас усіх ціну електроенергії так, наче вугілля для його виробництва везуть з Роттердама.

Що везуть з окупованої частини Донбасу, крім вугілля або під вугіллям – ще раз, ніхто не перевіряє!

Запеклі бої в Авдіївці, яка зовсім поруч, нові обстріли Маріуполя жодним чином не заважають цій торгівлі на крові. Хіба що забирають увагу від неї.

Про масштаби: по заблокованій ветеранами гілці Горлівка – Бахмут напередодні було перевезено 305 завантажених вагонів (порожні ми не рахували).

А нардеп Тарас Пастух інформує:

 

 

На пункті блокади поблизу Бахмута з’ясували деталі торгівлі з окупантами і роль “Укрзалізниці”, яка, виконуючи розпорядження “зверху”, обслуговує ДНР та ЛНР та забезпечує перевезення усіх вантажів.

Не повірите, але заступник начальника Донецької залізниці навіть не заперечив, що в ешелонах може бути зброя та техніка для російських найманців.

Разом із колегами закликали його не виконувати злочинних наказів.

 

 РАДАР звернувся до нардепів Семена Семенченка і Тараса Пастуха по коментар щодо “зброї під будматеріалами”.

 

Семен Семенченко коротко відповів, що вся офіційна інформація оприлюднюється на ФБ-сторінці штабу блокади і що Ростислава Демчука він не знає.

 

Тарас Пастух прокоментував так

 

– Ідеться про те, що державне підприємство “Укрзалізниця” офіційно працює на окупованій території. Обслуговують усі вантажі близько 17 тисяч залізничників. Саме їхніми руками ремонтується, обслуговується та забезпечується діяльність на непідконтрольній території. І основна частина зброї та техніки з Росії в ОРДЛО постачається залізничними шляхами.

 

Підтвердження цієї інформації надав під час спілкування заступник начальника Донецької залізниці Олександр Носулько. На відео (унизу.РАДАР) все чітко та зрозуміло. А щодо фейків… З кожним днем блокади їх буде ще більше.

Ось відео від Тараса Пастуха:

 

  • Розкажу iншим:

Також читають

8
Коментуймо!

3000
7 Коментарі теми
1 Відповіді в темі
0 Прихильники
 
Коментарі-вподобайки
Гаряче коментовані теми
3 Автор коментаря
В\'ячеслав
editor

Дякую, це ілюстративне. Замінили на Бахмут.

editor

Доповнили ще. Почитайте, що каже нардеп Соболєв про вугілля і про “під вугіллям”… Зверніть увагу й на ціну вугілля.

editor

Наприкінці додали ВІДЕО.

editor

У коментарях до цього посту Демчука на ФБ:
Дмитро Процишин: Ростиславе, а задокументували цю знахідку хлопці??
Rostyslav Demchuk: Так. Все хлопці зробили і чекають на СБУ. СБУ Донецької області приїхали. А тепер чекають експертів із Києва. Мовляв, ящики зі зброєю могли й самі блокувальники підкинути. *****, що твориться? Ще й повісять цю зброю на патріотів-блокувальників…
Це тут тільки відеозапис начальника станції і нардепа Пастуха рятує. Начальник станції Бахмут відкритим текстом говорить, що знає про ці перевезення. Секундочку. Це одне перевезення хлопнули. А скільки їх було до цього?

editor

Толковий комент. Александр Палий: Да неважно, что и куда везут. Туда или оттуда. Третий год не перекрыто. Ни туда, ни оттуда.

editor

РАДАР отримав коментарі від нардепів Семена Семенченка і Тараса Пастуха, новину ще раз доповнено.

ВЕРОНІКА.

ОЦЕ ТАК! ОДНИХ ВИЗВОЛЯЄМО—А ДРУГИХ УБИВАЄМО. ОЦЕ ГЕШЕФТ