– Що з телефонами «швидкої»? Ні з мобільного, ні з домашнього додзвонитися не можна – не беруть слухавки.

То проблема зі зв’язком чи проблема зі «швидкою»? – обурюється в соцмережі Дмитро Панфілов із Нововолинська.

Дмитро розповів РАДАРУ:

 

– Татові стало зле, він у мене лежачий після двох інсультів. Телефонували впродовж 30 хвилин!

Ні на “швидку”, ні до поліції, ні до пожежних не могли додзвонитися ні з домашнього, ні з мобільних телефонів.

Із Божою допомогою додзвонилися до пожежної частини. Пояснили ситуацію і попросили викликати “швидку”.

Вона прибула за 5 хвилин після дзвінка до пожежних.

 

 

Утім, півгодини – це ще не рекорд.

Нововолинець Олександр Ф. видзвонював нещодавно на “швидку” впродовж ГОДИНИ.

Це теж було вдень. І впродовж ГОДИНИ він не міг викликати лікарів до своєї мами – колишнього медика.

Довелось і РАДАРУ звертатись на 103  – потребував медичної допомоги перехожий. 13 дзвінків упродовж 10 хвилин увечері. Глухо. Не відповідали. Один раз дзвінок скинули.

РАДАР згадав про поліцію, набрав 102. Поліція прибула в район третьої шахти раніше за “швидку”, до якої РАДАР урешті-решт додзвонився…

 

Ось так виглядає диспетчерська “швидкої”

 

РАДАР дізнався:

Керівництво Волинського центру екстреної медицини й медицини катастроф нарікає на застаріле програмне забезпечення, яке не дозволяє диспетчерській приймати 100% викликів.

Ціна питання – 4,5 млн. грн. Ці кошти може виділити обласна рада.

Нова комп’ютерна програма дозволить визначити місцезнаходження й номер телефону того, хто звернувся на 103. Також з’єднає службу “швидкої” з системою первинної медицини. Буде інформація про хворого: скільки разів до нього вже викликали “швидку”, чи лежав у лікарні.

 

Прочитав сам? Поділись з іншими: